Home / Moto2 / Moto3 / GP Emilii-Romanii: Bastianini na czele FP1 w Moto2, Biesiekirski zadebiutował

GP Emilii-Romanii: Bastianini na czele FP1 w Moto2, Biesiekirski zadebiutował

Enea Bastianini uzyskał najlepszy czas FP1 w Moto2 przed GP Emilii-Romanii. Swój pierwszy weekend rozpoczął Piotr Biesiekirski, który zamknął stawkę 29 zawodników, przejeżdżąjąc 18 okrążeń.

Kliknij, aby pominąć reklamy
Wyniki FP1
1 Enea Bastianini ITA Italtrans Racing Team (Kalex) 1m 36.262s
2 Thomas Luthi SWI Liqui Moly Intact GP (Kalex) 1m 36.433s
3 Sam Lowes GBR EG 0,0 Marc VDS (Kalex) 1m 36.445s
4 Hector Garzo SPA Flexbox HP 40 (Kalex) 1m 36.509s
5 Nicolò Bulega ITA Federal Oil Gresini Moto2 (Kalex) 1m 36.520s
6 Luca Marini ITA SKY Racing Team VR46 (Kalex) 1m 36.543s
7 Tetsuta Nagashima JPN Red Bull KTM Ajo (Kalex) 1m 36.557s
8 Aron Canet SPA Inde Aspar Team Moto2 (Speed Up) 1m 36.557s
9 Marco Bezzecchi ITA SKY Racing Team VR46 (Kalex) 1m 36.563s
10 Marcel Schrotter GER Liqui Moly Intact GP (Kalex) 1m 36.696s
11 Xavi Vierge SPA Petronas Sprinta Racing (Kalex) 1m 36.707s
12 Augusto Fernandez SPA EG 0,0 Marc VDS (Kalex) 1m 36.721s
13 Lorenzo Baldassarri ITA Flexbox HP 40 (Kalex) 1m 36.755s
14 Joe Roberts USA Tennor American Racing (Kalex) 1m 36.914s
15 Jorge Navarro SPA Beta Tools Speed Up (Speed Up) 1m 36.922s
16 Lorenzo Dalla Porta ITA Italtrans Racing Team (Kalex) 1m 37.016s
17 Fabio Di Giannantonio ITA Beta Tools Speed Up (Speed Up) 1m 37.054s
18 Bo Bendsneyder NED NTS RW Racing GP (NTS) 1m 37.275s
19 Mattia Pasini ITA Red Bull KTM Ajo (KTM) 1m 37.352s
20 Andi Farid Izdihar INA IDEMITSU Honda Team Asia (Kalex) 1m 37.379s
21 Stefano Manzi ITA MV Agusta Forward Racing (MV Agusta) 1m 37.396s
22 Somkiat Chantra THA IDEMITSU Honda Team Asia (Kalex) 1m 37.411s
23 Simone Corsi ITA MV Agusta Forward Racing (MV Agusta) 1m 37.451s
24 Marcos Ramirez SPA Tennor American Racing (Kalex) 1m 37.534s
25 Kasma Daniel MAL Onexox TKKR SAG Team (Kalex) 1m 37.572s
26 Edgar Pons SPA Federal Oil Gresini Moto2 (Kalex) 1m 37.594s
27 Hafizh Syahrin MAL Inde Aspar Team Moto2 (Speed Up) 1m 37.626s
28 Jake Dixon GBR Petronas Sprinta Racing (Kalex) 1m 38.009s
29 Piotr Biesiekirski POL NTS RW Racing GP (NTS) 1m 42.020s

Źródło: crash.net

Kliknij, aby pominąć reklamy

AUTOR: Paweł Krupka

Fan sportów motorowych każdego rodzaju - w szczególności Formuły 1, poprzez wyścigi motocyklowe, rajdy samochodowe, a na żużlu kończąc. Na portalu MOTOGP.PL regularnie od 2009 roku.

komentarzy 12

  1. Czekam na relacje Piotrka jak wrażenia. Strata dosyć spora ale to dopiero fp1

    • Super zobaczyć Polaka w stawce, fajnie, że realizator poświęcił kilka sekund aby nam pokazać jego jazdę! Wierzę, że Będzie tylko lepiej :)

  2. Dosyć spora.Przepaść 4 Sekundy do poprzednika i ponad 5,5 sekundy do lidera.Wiem że nie testował nigdy podwozia NTS,ale 4 sekundy to o 2,5 sekundy za dużo.

    • Chyba warte jest zaznaczenie tego że on chyba nic nie testował na tym torze, o ile na nim kiedykolwiek jeździł. Nie chce nikogo wprowadzać w błąd ale chyba tak zrozumiałem komentatorów na ipli.

    • ale weź pod uwagę że #74 jedzie pierwszy raz na tym torze, pierwszy raz na tym motocyklu!
      Dodatkowo, cała stawka jest wjeżdżona w ten tor z poprzedniego wyścigu.

      Biorąc to wszystko pod uwagę, te kilka sekund to nie tak dużo.

  3. Przy takiej różnicy to dubel we wyścigu.To raczej nie wpłynie dobrze na jego psychikę.

  4. wierzę że wjeździ się, przejedzie cały wyścig co ważne i nie da się zdublować, a jeśli już to na ostatnim, może przed ostatnim okrążeniu i będzie dobrze :)

  5. Mateusz Racer ale jesteś pesymistycznie nastawiony do Piotrka jedzie pierwszy raz na tym moto na tej trasie!!! wiadomo że będzie miał słabsze wyniki na psychikę raczej to pozytywnie wpłynie zyska trochę doświadczenia.

    Jestem zadowolony że w końcu Polak w stawce ile lat się czekało aż ktoś się pojawi :)

  6. Użytkownicy pokroju @MateuszRacer chyba niezbyt mają swiadomość, z jakim wyzwaniem mierzy się Piotrek. Wchodzi z marsz, na nieznany tor i nieznany motocykl. Reszta kierowców ma za sobą tysiące km, w tym cały weekend na tym torze. Polak musiał poznać tor i motocykl. Zespół nie jest najwyższych lotów. Zastępowany zawodnik jest tłem na reszty. Czego się spodziewaliście? Ważne, by Piotrek wyjeździł się w maszynę, znalazł optymalne ustawienia i cieszył się jazdą. Stopniowo zyskiwał pewność siebie i nie próbował na siłę przyspieszyć procesu nauki. Będzie tylko lepiej. W drugim treningu zniwelował stratę do 4,5 sekundy. Wspierajmy chłopaka, nie hejtujmy. Nie zachowujcie się, jak gimnazjaliści. Cieszmy się, że Polak doszedł do klasy GP. I trzymajmy kciuki za dalsze sukcesy. Bo już to jest sukces – dostać się do MŚ człowieka z kraju bez perspektyw w motorsporcie.

    • dokładnie, nie wiem dlaczego mój komentarz jest minusowany, to nie hejt, bo nawet jeśli Piotrek będzie zdublowany ale dojedzie to jest coś, początki są mega trudne, Rossi czy Maq to ultra talenty i nie można równać do nich, ja stawiam że za 5-7 lat Piotrek będzie się liczył w walce o Mistrzostwo Moto2, szkoda tylko że wtedy pewnie zacznie się początek końca motocykli spalinowych ale to już temat na inną dyskusje

  7. Mefisto ja nie Hejtuję tylko się o Piotra martwię.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
129 zapytań w 0,436 sek