Marco Bezzecchi (VR46 Ducati) uzyskał najlepszy czas 2. treningu na Red Bull Ringu. Trójkę uzupełnili Maverick Vinales (Aprilia) oraz Francesco Bagnaia (Ducati). Karę za przyblokowanie Marca Marqueza (Honda) dostał Pol Espargaro (GasGas).
Wyniki FP2 | |||||||
POS | RIDER | NAT | TEAM | TIME/DIFF | LAP | MAX | |
1 | ^4 | Marco Bezzecchi | ITA | Mooney VR46 Ducati (GP22) | 1’28.533s | 23/24 | 312k |
2 | ^1 | Maverick Viñales | SPA | Aprilia Racing (RS-GP23) | +0.044s | 21/22 | 312k |
3 | ^5 | Francesco Bagnaia | ITA | Ducati Lenovo (GP23) | +0.288s | 17/21 | 316k |
4 | ^10 | Brad Binder | RSA | Red Bull KTM (RC16) | +0.330s | 24/29 | 314k |
5 | ˅4 | Johann Zarco | FRA | Pramac Ducati (GP23) | +0.388s | 25/28 | 309k |
6 | ^4 | Jorge Martin | SPA | Pramac Ducati (GP23) | +0.479s | 25/28 | 312k |
7 | ^2 | Aleix Espargaro | SPA | Aprilia Racing (RS-GP23) | +0.519s | 21/22 | 312k |
8 | ˅4 | Alex Marquez | SPA | Gresini Ducati (GP22) | +0.563s | 25/26 | 308k |
9 | ˅7 | Fabio Quartararo | FRA | Monster Yamaha (YZR-M1) | +0.622s | 26/30 | 308k |
10 | ^7 | Miguel Oliveira | POR | RNF Aprilia (RS-GP22) | +0.627s | 22/26 | 310k |
11 | ^4 | Luca Marini | ITA | Mooney VR46 Ducati (GP22) | +0.653s | 28/29 | 313k |
12 | ˅6 | Fabio Di Giannantonio | ITA | Gresini Ducati (GP22) | +0.777s | 24/29 | 305k |
13 | ^5 | Marc Marquez | SPA | Repsol Honda (RC213V) | +0.823s | 20/26 | 310k |
14 | ^8 | Jack Miller | AUS | Red Bull KTM (RC16) | +0.867s | 28/30 | 310k |
15 | ^1 | Pol Espargaro | SPA | Tech3 GASGAS (RC16) | +0.953s | 19/22 | 313k |
16 | ˅5 | Enea Bastianini | ITA | Ducati Lenovo (GP23) | +0.982s | 24/27 | 310k |
17 | ˅4 | Franco Morbidelli | ITA | Monster Yamaha (YZR-M1) | +1.088s | 23/24 | 309k |
18 | ˅11 | Takaaki Nakagami | JPN | LCR Honda (RC213V) | +1.197s | 19/25 | 312k |
19 | ^1 | Raul Fernandez | SPA | RNF Aprilia (RS-GP22) | +1.256s | 24/25 | 308k |
20 | ˅1 | Augusto Fernandez | SPA | Tech3 GASGAS (RC16)* | +1.334s | 23/28 | 312k |
21 | = | Lorenzo Savadori | ITA | Aprilia Factory (RS-GP23) | +1.470s | 24/25 | 316k |
22 | ^1 | Iker Lecuona | SPA | LCR Honda (RC213V) | +1.690s | 23/26 | 308k |
23 | ˅11 | Joan Mir | SPA | Repsol Honda (RC213V) | +1.819s | 12/22 | 309k |
Źródło: crash.net
coś to zbyt wielu komentarzy nie ma ??? :):):) dla mnie najfajniejszym momentem treningu było podwiezienie Bezzecchi na skuterze przez ….. VALE :):):) choć nie wiadomo w sumie dlaczego Bez tam akurat się zatrzymał ? :) no i trochę nasz Pan Adam Badziak się zagalopował w krytyce zespołów, które nie ściągały zawodników na zmianę opon kiedy nasi komentatorzy widzieli ciemne chmury :):):) myślę, że radary pogodowe jasno wskazywały, że to jedynie „shower” i spokojnie zmienili gumy na sam koniec sesji gdzie uzyskiwali najlepsze rezultaty :) a co do wyników …. liczyłem na więcej ze strony KTM i GAS GAS (w końcu u siebie) Jack nie błyszczy do tej pory, Aprillla od silverstone trzyma gaz :) nadal zawodzi mnie #10 :( całkiem nieźle Fabio :) Beast niestety nadal nie może się odnaleźć, a Joan Mir …. po prostu mi go szkoda :( ale jutro o 15.00 FULL GAS !!!!!!!!! i będzie się działo :):):)
GAS GAS to hiszpański producent nie producent z Austrii
no tak, masz rację :) a właścicielami hiszpańskich motocykli GAS GAS w stawce Motogp jest ???
Binder całkiem przyzwoicie na pewno będzie silny, więc o KTM nie ma co się bać ;) Po prostu Bez i Vinales zrobili różnice w piątek. A jeśli chodzi o Mariniego to pewnie ucieszył by się z przejścia Beza do Pramacka :)