Jack Miller (KTM) pozostaje najszybszym zawodnikiem weekendu MotoGP na Le Mans. Australijczyk po najlepszym czasie rano, również w popołudniowym treningu był najlepszy. Tymczasem Marc Marquez (Honda) po powrocie po kontuzji wykonał zadaniem bezpośredniego awansu do fazy Q2 kwalifikacji, jednak podobnie jak w FP1, w FP2 także zaliczył upadek, tym razem jednak mocno niszcząc motocykl z nowym podwoziem Kalexa. To Q2 weszli już wszyscy z TOP10 w FP2.
Wyniki FP2 | |||||||
POS | RIDER | NAT | TEAM | TIME/DIFF | LAP | MAX | |
1 | = | Jack Miller | AUS | Red Bull KTM (RC16) | 1’30.950s | 26/27 | 311k |
2 | ^5 | Aleix Espargaro | SPA | Aprilia Racing (RS-GP23) | +0.119s | 21/23 | 313k |
3 | ^5 | Marco Bezzecchi | ITA | Mooney VR46 Ducati (GP22) | +0.200s | 21/27 | 319k |
4 | ^12 | Jorge Martin | SPA | Pramac Ducati (GP23) | +0.285s | 15/17 | 315k |
5 | ˅1 | Johann Zarco | FRA | Pramac Ducati (GP22) | +0.326s | 23/24 | 314k |
6 | ^3 | Maverick Viñales | SPA | Aprilia Racing (RS-GP23) | +0.392s | 28/28 | 316k |
7 | ˅4 | Brad Binder | RSA | Red Bull KTM (RC16) | +0.402s | 19/22 | 315k |
8 | ^4 | Marc Marquez | SPA | Repsol Honda (RC213V) | +0.482s | 24/26 | 308k |
9 | ^1 | Francesco Bagnaia | ITA | Ducati Lenovo (GP23) | +0.517s | 23/23 | 316k |
10 | ˅5 | Alex Marquez | SPA | Gresini Ducati (GP22) | +0.558s | 19/21 | 312k |
11 | ˅9 | Luca Marini | ITA | Mooney VR46 Ducati (GP22) | +0.561s | 26/27 | 317k |
12 | ˅1 | Fabio Quartararo | FRA | Monster Yamaha (YZR-M1) | +0.700s | 25/29 | 311k |
13 | ^5 | Alex Rins | SPA | LCR Honda (RC213V) | +0.992s | 25/27 | 312k |
14 | = | Augusto Fernandez | SPA | Tech3 GASGAS (RC16)* | +1.040s | 20/23 | 310k |
15 | = | Takaaki Nakagami | JPN | LCR Honda (RC213V) | +1.048s | 25/27 | 309k |
16 | ˅3 | Franco Morbidelli | ITA | Monster Yamaha (YZR-M1) | +1.193s | 16/18 | 311k |
17 | = | Fabio Di Giannantonio | ITA | Gresini Ducati (GP22) | +1.361s | 24/24 | 312k |
18 | ˅12 | Joan Mir | SPA | Repsol Honda (RC213V) | +1.419s | 20/21 | 308k |
19 | = | Danilo Petrucci | ITA | Ducati Lenovo (GP23) | +2.072s | 20/23 | 312k |
20 | = | Lorenzo Savadori | ITA | RNF Aprilia (RS-GP22) | +2.539s | 3/18 | 307k |
21 | = | Jonas Folger | GER | Tech3 GASGAS (RC16) | +2.722s | 12/25 | 308k |
Źródło: crash.net
8 krotny Mistrz Świata znowu bezczelnie próbował się za Pecco holować, pomimo ewidentnych sugestii, by tego nie robił. To już jest po prostu żenujące, niesmaczne i słabe. Facet zachowuje się jak dziecko w piaskownicy…
Dziecko Dorna jest już żenujący a co niestety swoim zachowaniem stwarza duże zagrożenie na torze i zamieszanie facet nie potrafi już szybko jeździć i nie ma sposobu na szybką jazdę a to skłania go do błędów znów możemy mieć powtórkę z Portugalii
Najbardziej mnie rozbawiło jak MM93 tak się holował, że nawet ściął zakręt jak zawodnik, za którym się holował XDXDXD
Marquez za kimś się holuje, ale w niedzielę zawsze do niego wraca karma w postaci wywrotki. Los pięknie z niego drwi. Płakać z tego powodu nie zamierzam, bo bycie nadgorliwym nie popłaca.
A tak serio, to też pokazuje jaką mamy stawkę. O potężnej formie KTM i powrotu do topu Aprilii cisza. O MM głośno cały czas. MotoGP potrzebuje kontrowersji i w tej materii raczej nikt nieprędko #93 przebije. No chyba, że sędziowie zaczną znowu odstawiać kabaret.
Koleś wogole nie ma dumy honoru tak robiąc. Ja bym nie mógł na siebie w lustrze spojrzeć gdybym takie szopki odstawiał.
Dziwne że Bagnaia nie ma z tym problemu a nawet wypowiedział sie na ten temat z pewnym szacunkiem i zrozumieniem do MM a tu większość komentujących ma z tym problem
Może i nie ma ale ewidentnie pokazuje, już nie pierwszy raz, ze holował MM93 nie będzie. Tak miedzy nami: to z szacunku do lepszego os siebie wielokrotnego mistrza i przez skromność.
Tekst krótki a 3 byki. Czy ktoś czyta co pisze?
Holowanie holowaniem ale MM93 chyba rozwalił wszystkie ramy Kalexa.
Testował …wytrzymałość na zginanie, taki był plan.
Ci wszyscy z pretensjami o MM, napiszcie do Dorny aby pokazywali więcej waszych ulubieńców. Bo holowali się też inni zawodnicy, bo gleby też zaliczali inni. Ale o tym cisza. I że Aleix popsuł w FP2 przedostatnie okrążenie MM też jakoś nie słychać.
z tego wszystkiego bardziej ciekawi mnie niemoc Mira i te plotki na temat napięć na linii Rins Honda
Słyszałem, ze Rins naciskał Hondę, by ta nacisnęła Dorne na zmianę kalendarza tak, by w Cota było 5-6 wyścigów zamiast rund włoskich i azjatyckich.
Nie dostał jednak wsparcia od menadżmentu…to posmutniał
Espumisan, bo ze słuchem coś słabo. Może jakieś w ogóle kompleksowe badania okolic między uszami ?
Czy na polsatgo.pl pojawił się komuś podczas kwali MotoE komunikat „Materiał z ograniczonym dostępem”? Nie będzie można oglądać MotoE na polsatgo?