Home / MotoGP / GP Tajlandii: Marco Bezzecchi pierwszy raz z pole position!

GP Tajlandii: Marco Bezzecchi pierwszy raz z pole position!

Marco Bezzecchi (VR46 Ducati) wygrywa kwalifikacje do GP Tajlandii. Włoski zawodnik pierwszy raz sięgnął po pole position w tej klasie. Drugi był Jorge Martin (Pramac Ducati), a trójkę uzupełnił Francesco Bagnaia (Ducati). Aleix Espargaro (Aprilia) nie przebrnął nawet przez Q1.

Kliknij, aby pominąć reklamy
Wyniki kwalifikacji
POS RIDER NAT TEAM TIME/DIFF LAP MAX
1 Marco Bezzecchi ITA Mooney VR46 Ducati (GP21)* 1’29.671s 7/7 333k
2 Jorge Martin SPA Pramac Ducati (GP22) +0.021s 7/8 336k
3 Francesco Bagnaia ITA Ducati Lenovo (GP22) +0.104s 6/8 335k
4 Fabio Quartararo FRA Monster Yamaha (YZR-M1) +0.238s 8/8 333k
5 Johann Zarco FRA Pramac Ducati (GP22) +0.292s 3/7 336k
6 Enea Bastianini ITA Gresini Ducati (GP21) +0.317s 8/8 335k
7 Jack Miller AUS Ducati Lenovo (GP22) +0.435s 3/5 334k
8 Marc Marquez SPA Repsol Honda (RC213V) +0.462s 6/6 332k
9 Luca Marini ITA Mooney VR46 Ducati (GP22) +0.543s 9/9 335k
10 Alex Rins SPA Suzuki Ecstar (GSX-RR) +0.666s 7/8 332k
11 Miguel Oliveira POR Red Bull KTM (RC16) +0.814s 4/4 329k
12 Brad Binder RSA Red Bull KTM (RC16) +0.871s 3/5 332k
Q1
13 Aleix Espargaro SPA Aprilia Racing (RS-GP) 1’30.202s 6/7 332k
14 Franco Morbidelli ITA Monster Yamaha (YZR-M1) 1’30.528s 8/9 332k
15 Cal Crutchlow GBR WithU Yamaha RNF (YZR-M1) 1’30.542s 3/8 329k
16 Raul Fernandez SPA KTM Tech3 (RC16)* 1’30.566s 7/8 330k
17 Maverick Viñales SPA Aprilia Racing (RS-GP) 1’30.578s 5/7 332k
18 Remy Gardner AUS KTM Tech3 (RC16)* 1’30.602s 7/8 329k
19 Pol Espargaro SPA Repsol Honda (RC213V) 1’30.641s 5/7 328k
20 Alex Marquez SPA LCR Honda (RC213V) 1’30.692s 6/8 331k
21 Fabio Di Giannantonio ITA Gresini Ducati (GP21)* 1’30.794s 3/8 332k
22 Tetsuta Nagashima JPN LCR Honda (RC213V) 1’31.331s 3/8 329k
23 Darryn Binder RSA WithU Yamaha RNF (YZR-M1)* 1’31.356s 7/8 328k
24 Danilo Petrucci ITA Suzuki Ecstar (GSX-RR) 1’31.604s 8/8 327k

Kliknij, aby pominąć reklamy
Wyniki FP4
POS RIDER NAT TEAM TIME/DIFF LAP MAX
1 Johann Zarco FRA Pramac Ducati (GP22) 1’30.830s 9/17 335k
2 Jack Miller AUS Ducati Lenovo (GP22) +0.109s 7/18 334k
3 Marco Bezzecchi ITA Mooney VR46 Ducati (GP21)* +0.131s 9/16 332k
4 Brad Binder RSA Red Bull KTM (RC16) +0.225s 16/16 332k
5 Jorge Martin SPA Pramac Ducati (GP22) +0.225s 7/15 334k
6 Franco Morbidelli ITA Monster Yamaha (YZR-M1) +0.272s 5/11 330k
7 Fabio Quartararo FRA Monster Yamaha (YZR-M1) +0.282s 10/19 330k
8 Alex Rins SPA Suzuki Ecstar (GSX-RR) +0.386s 14/16 331k
9 Enea Bastianini ITA Gresini Ducati (GP21) +0.391s 7/14 335k
10 Miguel Oliveira POR Red Bull KTM (RC16) +0.394s 11/16 330k
11 Cal Crutchlow GBR WithU Yamaha RNF (YZR-M1) +0.468s 6/15 328k
12 Marc Marquez SPA Repsol Honda (RC213V) +0.471s 8/12 331k
13 Francesco Bagnaia ITA Ducati Lenovo (GP22) +0.486s 13/16 336k
14 Aleix Espargaro SPA Aprilia Racing (RS-GP) +0.539s 14/14 333k
15 Luca Marini ITA Mooney VR46 Ducati (GP22) +0.695s 6/16 332k
16 Maverick Viñales SPA Aprilia Racing (RS-GP) +0.831s 5/16 333k
17 Pol Espargaro SPA Repsol Honda (RC213V) +0.912s 6/13 328k
18 Remy Gardner AUS KTM Tech3 (RC16)* +0.959s 4/15 328k
19 Raul Fernandez SPA KTM Tech3 (RC16)* +1.056s 3/4 321k
20 Tetsuta Nagashima JPN LCR Honda (RC213V) +1.110s 14/16 328k
21 Fabio Di Giannantonio ITA Gresini Ducati (GP21)* +1.118s 12/16 332k
22 Alex Marquez SPA LCR Honda (RC213V) +1.207s 5/13 331k
23 Danilo Petrucci ITA Suzuki Ecstar (GSX-RR) +1.330s 10/14 328k
24 Darryn Binder RSA WithU Yamaha RNF (YZR-M1)* +1.340s 13/15 327k

Źródło: crash.net

AUTOR: Paweł Krupka

Fan sportów motorowych każdego rodzaju - w szczególności Formuły 1, poprzez wyścigi motocyklowe, rajdy samochodowe, a na żużlu kończąc. Na portalu MOTOGP.PL regularnie od 2009 roku.

komentarzy 14

  1. Ciężko się dzisiaj słuchało. Jeden z komentatorów ledwo mówił.

    • ale dobrze, że mimo wyraźnej choroby pracuje i się stara bo samego Grzegorza to dopiero fajnie się słucha

    • Zgadzam się. Ogólnie to podziwiam Adama że chciało mu się komentować, bo ja osobiście nie wyobrażam sobie żebym mógł gadać przez kilka godzin mając taką chrypę. Niemniej jednak mam nadzieję że jutro odpocznie.

  2. Jutro szykuje się niezły wyścig 🔥

  3. Coś na Aprilia zamuliła. Będzie ciekawy wyścig. Fabio świetnie w kwali, więc wyścig zapowiada się mega.

    • A ja po pijackich wybrykach FB czekam juz tylko na to, co pokaze Mareczek chociaz jako zagorzaly fan VR 46 jeszcze kilka lat temu nie podejrzewalbym, ze cos takiego napisze. Ale gosc naprawde imponuje wola walki i nadal umiejetnosciami a w stawce o majstra nie ma juz bardzo komu kibicowac. Fabio mi nie lezy i mam wrazenie, ze wielu kibicow ma podobne zdanie. To nie jest osobowosc tylko szybki zawodnik. A inni w walce nie bardzo sie licza. Szkoda Aprilli, cos przygasla po przerwie wakacyjnej.

      • Każdy kibicuje komu chce. Ja tam kibicuje Fabio od momentu kiedy się pojawił w MotoGP. Może i nie jest osobowością, ale szybkości mu nie można odmówić i po Marquezie to chyba jednak najlepszy zawodnik w stawce.

      • Z całym szacunkiem dla zawodników, ale nie ma już „osobowości” w MotoGP ;)
        Mamy sporo szybkich zawodników, ale nie przyciągają tylu kibiców co kiedyś.

        • Odkąd Marqueza zabrakło, wielu przestało oglądać MotoGp – jego geniusz przyciągał kibiców przed TV. Rossi przyciągał na tor.

          Wrócił ten, który przyciągał jak mało kto, więc radzę odświeżyć wiadomości. W tym sezonie znów jest Marc Marquez.

          I to ciekawe, z czego się cieszy wielu jego dawnych przeciwników, którzy to stali u boku Rossiego.

          Nie zauważyłeś? ;)

          • O czym tu mówimy. MM nie można odmówić skilla. Problem jest zupełnie inny.

            To coś w rodzaju bycia sezonowcem. VR przestał wygrywać, to kibice sukcesu przerzucili się na MM. Owszem, trudno się nie zgodzić, że powrót MM jest czymś złym. Jednak Dorna nie ma konia napędowego, bo przez 2015 jednak mamy wciąż delikatną sytuację. Trybuny pustoszeją i to dość szybko. Ktoś niedawno się jarał, że GP Niemiec ma się dobrze. Szkoda, że słowem nie wspomniał, że wynika to z braku Brna. Z każdym sezonem będzie frekwa szła w dół.

            A co do Fabio – facet jest dość wyrazisty i szczerze dziwi mnie to, że ludzie spostrzegają go jako kogoś „bezpłciowego”. Ale już o Dornie wspominałem. Przynajmniej można się cieszyć z tego, że jedna w Esp wyleciała z kalendarza.

          • Kompletnie nie masz pojęcia o kibicach. Wiadomo MM ma genialne wyniki ale nigdy nikt się nie zajął otoczką wokół niego. Na trybunach przyciąga tyle samo kibiców co inni. Czyli dużo poniżej oczekiwań Dorny.
            Wszystko się nałożyło na siebie, młode pokolenie nie kręcą wyścigi. Nowi zawodnicy nie mają zasięgów, ilość kibiców na trybunach spada.
            Poza tym nie ma dominatora w MotoGP.

          • Kompletnie, to dzisiaj na trybunach w Buriram, można było widzieć głównie koszulki, czapeczki etc właśnie #93. Inne „barwy” były raczej rzadko. Tak a propos pojęcia o kibicach :D

            MM93 jest dzisiaj jedynym koniem napędowym MotoGp, na którego Dorna, Honda, Kibice, czekali już ze znudzeniem tym co się dzieje w tym cyklu.

          • Akurat Somkiat miał więcej kibiców ;) poza tym z tego co komentatorzy mówili, to mniej osób pojawiło się na trybunach niż ostatnio.
            Jasne możesz sobie wmawiać, że jest inaczej ale popularność MotoGP leci na pysk.
            Zresztą wypadła jedna runda w Hiszpanii, to też o tym świadczy.
            We Włoszech bida na trybunach.

  4. Jak będzie sucho to Fabio powalczy o zwycięstwo Marquez może być na podium,myślę że poczuje krew.Fajnie jak by znowu Brad Binder zaskoczył drodzy państwo🙂🙂🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
177 zapytań w 1,901 sek