Powstała ściśle Amerykańska współpraca, zespół Kenny’ego Robertsa połączył swoje siły z F1 MAX-X oraz z Hotelem i Kasynem MGM Treasure Island. Współpraca ta rozpowszechniać będzie popularność MotoGP w Ameryce Północnej, zaczynając od tego weekendu i GPowstała ściśle Amerykańska współpraca, zespół Kenny’ego Robertsa połączył swoje siły z F1 MAX-X oraz z Hotelem i Kasynem MGM Treasure Island. Współpraca ta rozpowszechniać będzie popularność MotoGP w Ameryce Północnej, zaczynając od tego weekendu i Grand Prix Hiszpanii, które odbędzie się w Jerez.
Wielki weekend będzie oglądany przez 250-300 tyś. świadków na żywo i ponad 300 milionami widzów zasiadających przed telewizorami, podziwiając kunszt wielkiego mistrza świata w klasie 500cc z 2000 roku Kenny Robertsa Jr.
F1 MAX-X i MGM z pewną liczbą Północnoamerykańskich korporacji biorą udział w rozpowszechnianiu MotoGP w USA.
Kenny Roberts Senior, powiedział: ”Jesteśmy podekscytowani tym przedsięwzięciem, oraz szczęśliwi przyczyniając się do wprowadzenia tych spółek do MotoGP.
F1 MAX-X przedstawia niezrównaną strategię marketingową łączącą wszystkich znaczących partnerów do tego programu. My natomiast oczekujemy współpracy z każdym kto pozwala tworzyć dodatkowe okazje przynoszące korzyści dla naszych partnerów, Teamowi Roberts oraz MotoGP.”
Alex Coposon , Prezydent F1 MAX-X ,powiedział :”MotoGP jest ekscytującym nowoczesnym sportem, którego wartości reprezentuje Las Vegas: tj. adrenalina, dramaturgia, czar i podniecenie. MotoGP wniesie nową świeżość dla miasta. Miliony ludzi, którzy odwiedzają Las Vegas odkryją nowy urok tak pięknego sportu jakim jest MotoGP. Zaangażowanie Kenny’ego Robertsa pomoże MotoGP stać się jednym z najgorętszych sportów w USA i rozwinąć dalszą strategię rozwoju miasta i moto-sportu w ogóle. To jest nasza kampania dla programu rozwoju współpracy na rok 2008 i dalej.”