Home / MotoGP / Testy MotoGP, Jerez: Bezzecchi najszybszy, Honda sprawdza ramę Kalexa

Testy MotoGP, Jerez: Bezzecchi najszybszy, Honda sprawdza ramę Kalexa

Zawodnicy Ducati zdominowali testy powyścigowe w Jerez de la Frontera. Najszybszy był Marco Bezzecchi, a drugi czas należał do jego kolegi zespołowego, Luki Mariniego. Fakt posiadania starych motocykli GP22 zdecydowanie pomógł im w uzyskaniu najlepszych czasów, bowiem nie skupiali się na testowaniu nowych części, jak inne ekipy.

Najważniejszym wydarzeniem były testy Hondy – która ma nową ramę Kalexa. Sprawdzali ją Stefan Bradl z Joanem Mirem – obaj zaliczyli upadki i uplasowali się w drugiej części stawki. Fabio Quartararo miał trzeci czas, także sprawdzając w poniedziałek nowe podwozie dla Yamahy. Podobnie jak wydech i aerodynamikę.

Aleix Espargaro z Jonasem Folgerem mieli dodatkowe zadania – testowali nowy model kasku wyścigowego z komunikacją radiową, który ma pomóc w ostrzeganiu o niebezpieczeństwach na torze, w rodzaju czerwonej flagi.

Kliknij, aby pominąć reklamy
Wyniki testów
RIDER NAT TEAM TIME LAP
1 = Marco Bezzecchi ITA Mooney VR46 Ducati (GP22) 1m 36.574s 56/64
2 = Luca Marini ITA Mooney VR46 Ducati (GP22) +0.104s 75/81
3 = Fabio Quartararo FRA Monster Yamaha (YZR-M1) +0.151s 60/88
4 = Fabio Di Giannantonio ITA Gresini Ducati (GP22) +0.389s 61/63
5 = Maverick Viñales SPA Aprilia Racing (RS-GP23) +0.390s 67/94
6 = Francesco Bagnaia ITA Ducati Lenovo (GP23) +0.450s 40/44
7 = Aleix Espargaro SPA Aprilia Racing (RS-GP23) +0.486s 57/79
8 ^1 Brad Binder RSA Red Bull KTM (RC16) +0.494s 71/73
9 ˅1 Jorge Martin SPA Pramac Ducati (GP23) +0.515s 17/52
10 = Alex Marquez SPA Gresini Ducati (GP22) +0.615s 33/77
11 ^2 Raul Fernandez SPA RNF Aprilia (RS-GP22) +0.711s 71/71
12 ^2 Takaaki Nakagami JPN LCR Honda (RC213V) +0.740s 65/70
13 ˅2 Johann Zarco FRA Pramac Ducati (GP22) +0.752s 33/60
14 ˅2 Jack Miller AUS Red Bull KTM (RC16) +0.857s 46/67
15 ^4 Joan Mir SPA Repsol Honda (RC213V) +0.942s 64/67
16 ˅1 Franco Morbidelli ITA Monster Yamaha (YZR-M1) +0.969s 32/80
17 ˅1 Alex Rins SPA LCR Honda (RC213V) +1.148s 54/82
18 ˅1 Augusto Fernandez SPA Tech3 GASGAS (RC16)* +1.165s 10/69
19 ˅1 Stefan Bradl GER Honda Test Rider (RC213V) +1.208s 28/54
20 = Dani Pedrosa SPA KTM Test Rider (RC16) +1.823s 35/35
21 = Jonas Folger GER Tech3 GASGAS (RC16) +1.968s 50/63
22 = Lorenzo Savadori ITA RNF Aprilia (RS-GP22) +1.984s 31/45

Źródło: crash.net

Kliknij, aby pominąć reklamy

AUTOR: Paweł Krupka

Fan sportów motorowych każdego rodzaju - w szczególności Formuły 1, poprzez wyścigi motocyklowe, rajdy samochodowe, a na żużlu kończąc. Na portalu MOTOGP.PL regularnie od 2009 roku.

komentarze 4

  1. Mir to nie za wiele się natestował nowej ramy, przejechał tylko jedno okrążenie i coś się porobiło w motocyklu z elektroniką.

  2. Muszą im dać więcej mocy w początkowej fazie przyspieszania Hondzie jaki Yamasze Podwoziem Kalexa niewiele nadrobią jeśli Ducaty będą ich objeżdżać na prostych Nie dziwne że Mir sie wywraca szukając szybkości w zakrętach nie mając mocy i momentu obr.przy wyjściu z zakrętu
    Swoją drogą szkoda że nie wrzuciliście zdjęcia bo Honda wygląda obłędnie bez Repsola

    • Ale Repsol Honda ma najlepiej rozpoznawalną grafikę w stawce. Nawet z Ducati od pojawienia się Gas Gas jest gorzej. Może jeszcze jako – tako VR46. Reszta niestety słabo . Oczywiście najlepszą wg mnie miało Suzuki.

  3. Podobno elementy podwozia Kalexa niewiele pomagają Mądre główki inżynierów pewnie puchną od analiz wyścigów czasów gdzie w któym momencie gubią ,co poprawić itd. Honda jest w d…e (Yamaha też)
    Może faktycznie za bardzo skupili sie na F1 i za bardzo 'olali’ Motogp.
    Nie przypominam sobie żeby fabryki europejskie były aż tak z przodu przed Japońcami

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
158 zapytań w 3,427 sek