Home / MotoGP / Testy MotoGP, Sepang (1. dzień): Wicemistrz na czele. Rewelacyjny Acosta

Testy MotoGP, Sepang (1. dzień): Wicemistrz na czele. Rewelacyjny Acosta

Jorge Martin (Pramac Ducati) rozpoczął przedsezonowe testy w Malezji od uzyskania najlepszego czasu 1. dnia. Wcześniejsze zaliczone okrążenia w Shakedownie dobrze wykorzystał Pedro Acosta (GasGas), który nie musiał jak inni poświęcać wiele czasu na przygotowanie się do jazd w testach, i uzyskał 2. wynik. TOP3 na otwarcie testów na Sepang zamknął Fabio Quartararo (Yamaha).

Na testach zabrakło Franco Morbidellego, który w Shakedownie zaliczył bardzo groźny upadek. Zastępował go Michele Pirro. Z kolei Raul Fernandez nie pojeździł za długo, bo zaliczył high-side i z obolałymi plecami trafił do centrum medycznego.

Kliknij, aby pominąć reklamy

Duże kłopoty techniczne miał Marc Marquez, którego ubiegłoroczne Ducati dwukrotnie zmuszało go do przerywania jazdy. Hiszpan zaliczył też wyjazd poza tor, a brat – Alex – upadek. Testy potrwają do czwartku.

Kliknij, aby pominąć reklamy
Wyniki 1. dnia
Rider Nat Team Time Lap Max (km/h)
1 = Jorge Martin SPA Pramac Ducati (GP24) 1m 57.951s 22/59 336.4
2 = Pedro Acosta SPA Red Bull GASGAS Tech3 (RC16)* +0.269s 33/60 336.4
3 = Fabio Quartararo FRA Monster Yamaha (YZR-M1) +0.277s 36/46 335.4
4 = Fabio Di Giannantonio ITA VR46 Ducati (GP23) +0.374s 27/49 331.2
5 = Enea Bastianini ITA Ducati Lenovo (GP24) +0.406s 41/48 330.2
6 = Maverick Viñales SPA Aprilia Racing (RS-GP24) +0.519s 59/60 334.3
7 ^2 Alex Marquez SPA Gresini Ducati (GP23) +0.591s 44/50 332.3
8 ˅1 Marco Bezzecchi ITA VR46 Ducati (GP23) +0.654s 42/54 333.3
9 ^10 Marc Marquez SPA Gresini Ducati (GP23) +0.670s 45/47 336.4
10 ˅2 Johann Zarco FRA LCR Honda (RC213V) +0.719s 37/56 334.3
11 ˅1 Alex Rins SPA Monster Yamaha (YZR-M1) +0.765s 18/46 331.2
12 ^4 Brad Binder RSA Red Bull KTM (RC16) +0.773s 52/60 335.4
13 ˅1 Aleix Espargaro SPA Aprilia Racing (RS-GP24) +0.787s 45/54 332.3
14 ^3 Joan Mir SPA Repsol Honda (RC213V) +0.790s 42/43 332.3
15 ˅4 Miguel Oliveira POR Trackhouse Aprilia (RS-GP24) +0.799s 23/54 333.3
16 ˅3 Francesco Bagnaia ITA Ducati Lenovo (GP24) +0.862s 45/52 332.3
17 ˅3 Luca Marini ITA Repsol Honda (RC213V) +1.018s 21/38 336.4
18 ˅3 Jack Miller AUS Red Bull KTM (RC16) +1.097s 21/69 335.4
19 ^1 Cal Crutchlow GBR Yamaha Test Rider (YZR-M1) +1.186s 52/61 332.3
20 ˅2 Takaaki Nakagami JPN LCR Honda (RC213V) +1.261s 26/37 329.2
21 = Augusto Fernandez SPA Red Bull GASGAS Tech3 (RC16) +1.592s 63/64 330.2
22 = Raul Fernandez SPA Trackhouse Aprilia (RS-GP23) +2.169s 6/21 332.3
23 = Michele Pirro ITA Pramac Ducati (GP24) +2.451s 15/59 330.2

Źródło: crash.net

AUTOR: Paweł Krupka

Fan sportów motorowych każdego rodzaju - w szczególności Formuły 1, poprzez wyścigi motocyklowe, rajdy samochodowe, a na żużlu kończąc. Na portalu MOTOGP.PL regularnie od 2009 roku.

komentarzy 17

  1. Coś czuję ze 93 dostanie szrota na sezon i nie bedzie tak kolorowo jak mogło by się wydawać

    • po pierwsze nie ” dostanie ” tylko dostał. Po drugie nie szrota tylko moto na którym Giannantonio nie dawno wygrywał wyścigi bądź stawał na pudle. Po trzecie coraz bardziej jasnym się staje że w przypadku MM problem nie leży w motocyklu.

  2. Po udanych testach na koniec sezonu wiele osób wychwalalo Marca. Teraz po jednym dniu testow, niektorzy wieszaja na nim psy i zwiastuna rychly koniec.

    To testy, a jak bedzie na kwalifikacja i wyscigach to czas pokaze.

    Mozna byc mistrzem testów, kwalifikacji, a na wyscigu raz lepiej raz gorzej

    Osobiscie wiernie kibicuje MM, jakos przypadk mi do gustu, bo zawsze daje z siebie 200%, walczy na całego

    Ale tez staram sie realnie patrzec.

    Mysle, ze jednego mozemy byc pewni, ten sezon bedzie ciekawy

  3. Po czwarte nie dawno to jest zasadnicza różnica między tym co jest teraz ,po piąte już snujesz jakieś teorrie że ma problem nie z motocyklem to z czym ? przychodzi mi do głowy że tylko ze swoim ciałem – to jak dawał rade będąc najlepszym w Hondzie..? Po szóste 'nie dawno’ pisze sie razem Nie żebym sie czepiał ale to akurat rażący błąd

    • belfer niespełniony

      a ty co ? Zajmujesz się poprawianiem błędów w internecie ? No to powodzenia i miłego wieczoru he he .

      • Masz racje-to było głupie Po prostu troche mnie poniosło MM miał problem techniczny z motocyklem a w niektórych mózgach forumowych już jaśniejsze sie staje że to nie wina sprzętu w jego przypadku To takie zaklinanie rzeczywistości że nie sposób do tego odnieść sie nie uszczypliwie

  4. ktoś wie czy Ducati jechało już z nowym aero na 2024? Pewne zmiany widać szczególnie w bocznych owiewkach ale to raczej ewolucja niż rewolucja (którą tak głośno zapowiadali)

  5. Czy gdzieś jest transmisja live??

  6. Czy znane są szczegóły stanu zdrowia Franky Morbidellego? Co z Nim?

  7. Co do Marqueza to sezon jeszcze się nie rozpoczął, ale mimo tego że jestem jego wielkim fanem zaczynam mieć obawy czy w erze jak ja to mówię „dwupłatowców” jego bezkompromisowy styl pełen uślizgow i dzikich manewrów ma sens…. Czy się odnajdzie? No zobaczymy, im dalej w las tym może być gorzej dla chłopa. Chyba że ograniczą aerodynamikę i systemy pionowego startu i lądowania. Jak sam powiedział musi się zaadoptować choć tego nie lubi. Czy da radę? No zobaczymy

  8. MM zajął w pierwszym teście dziewiątą lokatę, a zdecydowana większość komentarzy poświęcona jest właśnie jemu ???? :):):):) w tej „wojence” komentujących brakowało mi jedynie stwierdzenia, że „…. Vale zrobiłby to lepiej…” :):):) mam świadomość, że to dopiero pierwszy dzień testów, a Acosta i Fabio już jeździli wcześniej, ale cieszę się z ich miejsc w czołówce, martwi natomiast postawa Hondy (szczególnie fabryczni), #89 zaczyna z wysokiego C, a Binder z Millerem dopiero w rozgrzewce :):):) DiGia lepiej niż Bez :) Miler i Pecco też nie na „swoich” miejscach, ważne, że wyjechali, pierwsze kółka, bez kontuzji (oprócz pechowego Morbi), sezon się zaczyna, chce się żyć !!!! :):):)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
166 zapytań w 2,262 sek