Home / MotoGP / Testy MotoGP, Sepang (dzień 2): Deszcz rozdaje karty, Martin najszybszy

Testy MotoGP, Sepang (dzień 2): Deszcz rozdaje karty, Martin najszybszy

Jorge Martin (Pramac Ducati) był najszybszy podczas 2. dnia testów przedsezonowych MotoGP w Malezji. Poranne opady deszczu spowodowały, że zawodnicy nie kwapili się do wczesnego wyjazdu na tor. Po niedługim czasie na suchym torze, po południu padało jeszcze mocniej, a slicki kolejny raz można było założyć dopiero po 15:00 lokalnego czasu.

Martin zanotował najlepszy czas dnia, ale jednocześnie zaliczył dość groźny upadek, w którym zranił się w prawą dłoń. Hiszpan, w odróżnieniu od wczorajszego „zwycięzcy” Marco Bezzecchiego, jeździł na nowej maszynie GP23. Przyznał, że jest gotowy do ścigania w pierwszej rundzie.

Kliknij, aby pominąć reklamy

Szybciej niż wczoraj jeździł Fabio Quartararo. Zdołał rozpędzić Yamahę do 335,4km/h, korzystając z nowych owiewek z dodatkowymi kanałami powietrznymi u dołu motocykla. Jedynymi szybszymi zawodnikami byli w sobotę Francesco Bagnaia i wspomniany Martin, którzy dorównali 336,4km/h Enei Bastianiniego z piątku.

Kliknij, aby pominąć reklamy
Wyniki 2. dnia
RIDER NAT TEAM TIME LAP SPEED
1 = Jorge Martin SPA Pramac Ducati (GP23) 1m 58.736s 13/17 336.4
2 = Miguel Oliveira POR RNF Aprilia (RS-GP 22) +0.103s 21/52 335.4
3 = Pol Espargaro SPA Tech3 GASGAS (RC16) +0.145s 11/29 334.3
4 = Fabio Quartararo FRA Monster Yamaha (YZR-M1) +0.161s 8/34 335.4
5 = Francesco Bagnaia ITA Ducati Lenovo (GP23) +0.331s 8/35 336.4
6 = Raul Fernandez SPA RNF Aprilia (RS-GP 22) +0.376s 22/35 330.2
7 = Luca Marini ITA Mooney VR46 Ducati (GP22) +0.382s 13/50 334.3
8 = Alex Rins SPA LCR Honda (RC213V) +0.427s 11/28 331.2
9 = Enea Bastianini ITA Ducati Lenovo (GP23) +0.458s 17/32 332.3
10 = Brad Binder RSA Red Bull KTM (RC16) +0.494s 7/30 331.2
11 = Franco Morbidelli ITA Monster Yamaha (YZR-M1) +0.553s 8/44 333.3
12 = Marco Bezzecchi ITA Mooney VR46 Ducati (GP22) +0.625s 12/31 334.3
13 = Marc Marquez SPA Repsol Honda (RC213V) +0.714s 9/36 333.3
14 = Fabio Di Giannantonio ITA Gresini Ducati (GP22) +0.766s 17/40 333.3
15 = Johann Zarco FRA Pramac Ducati (GP22) +0.767s 15/36 333.3
16 = Joan Mir SPA Repsol Honda (RC213V) +0.896s 11/36 330.2
17 = Alex Marquez SPA Gresini Ducati (GP22) +1.011s 9/36 331.2
18 = Maverick Viñales SPA Aprilia Racing (RS-GP 23) +1.034s 22/35 331.2
19 = Jack Miller AUS Red Bull KTM (RC16) +1.123s 27/47 330.2
20 = Aleix Espargaro SPA Aprilia Racing (RS-GP 23) +1.281s 7/26 334.3
21 = Takaaki Nakagami JPN LCR Honda (RC213V) +1.487s 19/32 330.2
22 = Cal Crutchlow GBR Yamaha Test Rider (YZR-M1) +1.618s 14/41 330.2
23 = Augusto Fernandez SPA Tech3 GASGAS (RC16)* +1.996s 19/32 326.2

AUTOR: Paweł Krupka

Fan sportów motorowych każdego rodzaju - w szczególności Formuły 1, poprzez wyścigi motocyklowe, rajdy samochodowe, a na żużlu kończąc. Na portalu MOTOGP.PL regularnie od 2009 roku.

komentarzy 6

  1. Witajcie, czy ktoś wie czy Yamaha ma już V4 czy dalej in-line?

    • Cały czas rzędowa czwórka. Maio Meregalli powiedział ostatnio, że nie wiadomo czy przesiądą się na V4 gdyż cała wiedza i doświadczenie z silnikem rzędowym przepada Musisz w pewnym sensie zaczynać od zera

      • Dzięki serdeczne za komentarz. Czyli – po odejściu Suzuki – zostają jedynymi z silnikiem R4.

      • nie dziwię się i też fajnie, że przynajmniej jeden producent zostaje przy R4, japońskie motocykle zawsze będą się kojarzyć z tym układem silnika, Honda jest wyjątkiem bo modeli z V miała najwięcej z nich

        • Racja! Japońskie sporty, to przecież od zawsze były „szlifierki” :). Niech ta Yamaha jakoś się trzyma! Jak po kilku R-kach siadłem na VFR800 to coś mi nie pasowało, ale wiadomo VFR to nie sprzęt stricte sportowy.

          • Tak, ale miej na uwadze, ze M1 z motogp ma taką samą kolejność zapłonu jak vfr800

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
144 zapytań w 1,323 sek