Komisja Grand Prix wprowadziła zmiany w przepisach, które mają obowiązywać w 2021 roku. Dotyczą one żółtych flag, karania za przekroczenie prędkości w pit lane, i przede wszystkim, dzikich kart. Przypomnijmy, że w obecnym sezonie, dotkniętym koronawirusem, dzikie karty we wszystkich trzech klasach były zabronione.
W przyszłym roku ma być inaczej. Dzikie karty będą mogły być przyznawane na wszystkie rundy we wszystkich klasach, zaznaczeniem że na daną rundę w każdej klasie możliwe są dwie takie dzikie karty. Zastrzeżone jest jednak, że w klasach Moto2 I Moto3 dzikich kart mogą dokonać jedynie już obecne w stawce zespoły.
Zmieniły się kary za przekroczenie prędkości w pit lane. Wcześniej był to dodatkowy przejazd przez aleję serwisową, teraz zostało to zmienione na dwukrotnie wykonane Długie Okrążenie.
Nieco sprecyzowano zmieniono również zasady zachowania przy żółtych flagach. Zawodnik w sesji treningowej będzie miał skasowane okrążenie, kiedy będzie jechał pod żółtymi flagami.
Ogłoszono również, że nie będzie w tym roku wyboru najlepszego grand prix w sezonie kropka zamiast tego, organizatorzy wyścigów na wszystkich torach otrzymają specjalne wyróżnienie za wysiłki, jakie włożyli w umożliwienie ścigania w czasach pandemia koronawirusa.
Źródło: motogp.com
Dobra okazja dla Biesiekirskiego , Crutchlowa , Pirro. i Innych którzy stracili w tym roku albo nowych testerow.
Biesiekirski musiałby się załapać do zespołu, który jeździ i w CEV i w GP, żeby wystartować z dziką kartą w GP.
Małe szanse.
Start z dziką kartą w GP nie musi być w rytm zespole co jeździł będzie w CEV
Trudno się spodziewać, że dany zespół nie skorzysta ze swoich zawodników z CEV i weźmie kogoś z zewnątrz na dziką kartę.
A patrząc na to jakie zespoły starowały w zeszłym roku w CEV, a jakie w GP, to widzę tylko dwa takie, mocno naciągane, związki.
Teraz ruszyły zapisy na sezon 2021, więc może pojawi się ktoś nowy.
Podsumowując, Piotrek musi jeździć w zespole, który ma swoje przedstawicielstwo w GP, żeby mieć realną szansę na dziką kartę.
jak im Baltus się zepsuje to będziemy widzieć powtórkę z tego roku
Oneox i NTS są najbliżej Piotra do mistrzostw świata.
i wsumie w tym roku Aegerter pokazał jak się jedzie na tym motocyklu. Ale on raczej będzie walczył o puchar w motoe bo wczoraj ogłoszno że zostaje
Wyniki Aegertera na NTS w Portugalii:
FP1 poz. 26 na 29
FP2 18/28
FP3 28/29
Q1 8/15
WUP 14/29
Wyścig 20/21
najszybsze okrążenie w wyścigu 23/27
Szału nie było, jak ta takiego zawodnika.
NTS na ten moment, to świetny team/konstrukcja dla kogoś kto chce wylecieć z GP.
Bober Sznajder ogórkiem nie jest, a mimo to, jego wyniki pozostawiały wiele do życzenia.
Ewentualny powrót Piotrka do Moto2 na NTS, to strata czasu, pieniędzy i okazja do złamania sobie kariery.
Fidel. patrzysz na gp portugalli? zobacz na jego wyścigi, Jak na NTS robił świetne wyniki 21 miesjce gp czech , 12 miesjce gp austri , nie ukończony w gp styri i 20 w portimao
w porównaniu do Piotrka i Bo to gość jedzie bardzo dobrze
Bo i Aegerter jeździli razem w 4 rundach.
Brno:
Bo 18, Aeg 21
RB Ring 1
Bo 22, Aeg 12
RB Ring 2
Bo 24, Aeg DNF
Portugalia
Bo 13, Aeg 20
Czyli Aegerter pojechał lepiej w jednym wyścigu na 4.
Jego najlepszy wynik to m. 12
Bo był raz 8.
Aeg był też raz na 4, lepszy w kwalifikacjach.
Patrzę na te statystyki i nie widzę, żeby Aegerter robił lepszą robotę niż Bo.
a no to przepraszam. To po prostu Piotrek sobie nie radzi , no ale to debiutant a dominque jest już tak naprawdę starszym panem