Home / MotoGP / GP Czech: Marc Marquez kolejny raz na pole position

GP Czech: Marc Marquez kolejny raz na pole position

Marc Marquez zdecydowanie zdominował wszystkie sesje dzisiejszego dnia. Hiszpan był najszybszy w FP3, nie miał sobie równych w FP4, a w kwalifikacjach wywalczył czwarte pole position w tym roku. Z pierwszego rzędu do jutrzejszego wyścigu obok lidera tabeli wystartują Valentino Rossi i Dani Pedrosa. 

Piątą pozycję na starcie zapewnił sobie Cal Cruthlow, ale Brytyjczyk, na skutek upadku jakiego doznał podczas trzeciego treningu, jeszcze dziś zostanie poddany badaniom w centrum medycznym. Z pierwszej części kwalifikacji do Q2 awansowali Danilo Petrucci i Alvaro Bautista. Finalnie Włoch wywalczył 8., a Hiszpan 9. pole startowe. Wyścig rozpocznie się jutro o 14:00.

Kliknij, aby pominąć reklamy

Wyniki kwalifikacji kategorii MotoGP na torze Masaryk Circuit w Brnie do GP Czech:

1. Marc Marquez ESP Repsol Honda (RC213V) 1m 54.981s [Lap 6/7] 306km/h (Top Speed)
2. Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha (YZR-M1) 1m 55.073s +0.092s [6/7] 308km/h
3. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda (RC213V) 1m 55.119s +0.138s [7/7] 310km/h
4. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosedici GP17) 1m 55.441s +0.460s [6/7] 312km/h
5. Cal Crutchlow GBR LCR Honda (RC213V) 1m 55.489s +0.508s [6/7] 303km/h
6. Jorge Lorenzo ESP Ducati Team (Desmosedici GP17) 1m 55.552s +0.571s [5/6] 305km/h
7. Maverick Viñales ESP Movistar Yamaha (YZR-M1) 1m 55.663s +0.682s [7/7] 308km/h
8. Danilo Petrucci ITA Octo Pramac (Desmosedici GP17) 1m 55.738s +0.757s [5/6] 312km/h
9. Alvaro Bautista ESP Pull&Bear Aspar (Desmosedici GP16) 1m 56.027s +1.046s [6/7] 308km/h
10. Johann Zarco FRA Monster Yamaha Tech3 (YZR-M1)* 1m 56.075s +1.094s [6/7] 309km/h
11. Aleix Espargaro ESP Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 1m 56.355s +1.374s [2/5] 305km/h
12. Loris Baz FRA Reale Avintia (Desmosedici GP15) 1m 56.624s +1.643s [6/7] 303km/h
13. Alex Rins ESP Suzuki Ecstar (GSX-RR)* 1m 56.460s 305km/h
14. Jonas Folger GER Monster Yamaha Tech3 (YZR-M1)* 1m 56.540s 305km/h
15. Jack Miller AUS EG 0,0 Marc VDS (RC213V) 1m 56.543s 305km/h
16. Hector Barbera ESP Reale Avintia (Desmosedici GP16) 1m 56.685s 311km/h
17. Karel Abraham CZE Pull&Bear Aspar (Desmosedici GP15) 1m 56.786s 307km/h
18. Pol Espargaro ESP Red Bull KTM Factory (RC16) 1m 57.034s 307km/h
19. Bradley Smith GBR Red Bull KTM Factory (RC16) 1m 57.042s 304km/h
20. Andrea Iannone ITA Suzuki Ecstar (GSX-RR) 1m 57.245s 305km/h
21. Tito Rabat ESP EG 0,0 Marc VDS (RC213V) 1m 57.288s 307km/h
22. Sam Lowes GBR Factory Aprilia Gresini (RS-GP)* 1m 57.465s 303km/h
23. Scott Redding GBR Octo Pramac (Desmosedici GP16) 1m 57.517s 307km/h

Kliknij, aby pominąć reklamy

źródło: crash.net

AUTOR: W.K.

komentarzy 17

  1. Nie nazwałbym tego deklasacją, pierwsza trójka w 0,2 s

  2. hehe, deklasuje, ech tania prowokacja redaktoze.
    Drugi Rossi, stracił 92 tysięczne (będąc najlepszy w sektorach 3 i 4) a Dani 138 (wygrywając T1), rzeczywiście przepaść! :)

  3. Widzę Seba72, że Admin czujny jest (tytuł zmieniony ale jakby trzeba było to mam skrinszocik) ;)
    I właśnie tak działa demokracja, „władzy” trzeba patrzeć na ręce :)

    • Panowie, to ja dziękuję za waszą czujność ;)

    • Tez mnie to zaskoczyło elektrycerz dodam pozytywnie :)

    • Nie przesadzasz przypadkiem? Zwróciliście uwagę, autor poprawił, gdyż nie miał racji i koniec temat. Teksty o print screenach, władzy itp, to jakaż żenada…

      • A dlaczego poprawił? Sam z siebie Watsonie?

      • Geniuszu… pisałem dlaczego poprawił tak? I na tym powinieneś zakończyć temat, skoro to zrobił, a nie snuć dodatkowo teorie spiskowe. Po co popadasz w paranoje rodem z obecnego rządu?

      • Widzisz, Język polski jest nie tylko trudny i piękny ale można się nim posługiwać precyzyjnie, zwłaszcza gdy przekazuje się informację innym ludziom. Tytuł może i zmieniony ale w opisie redaktor brnie (jak na miejsce weekendu wyścigowego przystało) w stylu: „Marc Marquez zdecydowanie zdominował wszystkie sesje dzisiejszego dnia”. Nie jest to prawda. Szybki rzut okiem (lewym ;)) na tabele czasów pokazuje, że „zdecydowaną” przewagę MM93 miał tylko w FP3 ale już nie w FP4 czy Q2. Niezręczność w stylu „zdecydowana dominacja” to masło maślane. I choć mogę zrozumieć intencje użycia takiej zbitki, by na przykład podkreślić niecodzienność pewnego zdarzenia, to w tej konkretnej sytuacji (jaka zaszła na torze w Brnie AD 2017 5 sierpnia) relacja ZDECYDOWANIE nie oddaje jak w rzeczywistości było. Pisanie w ten sposób jest dezinformowaniem tych, którzy nie oglądali.
        Jakie są powody, że zdarzają się nam takie błędy? Widzę, że masz już gotowe wnioski. Mi się nasuwają 3 potencjalne hipotezy (i nie ma to nic wspólnego z budowaniem teorii spiskowych):
        Pośpiech czyli w konsekwencji nierzetelność, zdecydowane preferowanie MM93 w ocenach (potencjalnie dosyć ostry zarzut na granicy pomówienia), tak zwany wypadek przy dziennikarskiej pracy (zdarza się).
        Tak , wiem że wkur…m nie tylko Ciebie i być może zdecydowanie przesadzam rozpisując się na błahy temat, ale zalewa mnie żółć kiedy widzę coraz częstszą dezinformację, stającą się powoli – w mojej ocenie- normą. To jest tworzenie (bez względu na intencje!) rzeczywistości alternatywnych. Zdarzył mi się pochopny, krzywdzący i nieuczciwy komentarz na temat kolizji Rea z Davisem (nad czym ubolewam, bo gdy w grę wchodzą emocje i pośpiech jak widać odcina korę mózgową, łatwo się skompromitować i strzelić sobie w kolano) ale to był „tylko” komentarz. Redaktorzy jednak, redagując relacje powinni być szczególnie odpowiedzialni za słowo.

      • Czytałem na szybko, bo zaczyna się wyścig Moto2 właśnie.

        Absolutnie się zgadzam w kwestiach językowych oraz obiektywności i rzetelności w przekazie informacji i sam niejednokrotnie (także na tym portalu) zwracałem na to dość stanowczo uwagę. Na te kwestie jestem wręcz uczulony…

        Dzięki za merytoryczny post na poziomie, już nie wyglądasz na „internetowego krzykacza” a inteligentnego gościa ;).

  4. Tempo wyscigowe mimo wszystko ma najlepsze i to ze scisk jest w qualu w pierwszej lini nic nie oznacza. Pogoda rozda jutro karty tak ze i to tempo moze sie pogorszyc. Zapowiada sie ciekawe GP

  5. na 100% moto3 bedzie w deszczu, moto2 też raczej :) na motogp juz moze przejda te chmury

  6. Accuweather podaje że wyścigi będą raczej suche ( hurrrrraaaaa !!!! ) albo lekko wilgotne ( brrrrrrrr).
    Zacytuję smerfa Marudę ” Nie cierpię mokrych wyścigów” :-)))

Dodaj komentarz

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
212 zapytań w 1,310 sek