Johann Zarco minimalnie wyprzedził w tabeli czasów Fabio Quartararo. Trzeci był Maverick Vinales. Yamaha w tej sesji poradziła sobie bardzo dobrze, w odróżnieniu do FP1. Z powodu trudnych warunków wielu zawodników zaliczyło niegroźne upadki.
Wyniki FP2 | |||||||
POS | RIDER | NAT | TEAM | TIME/DIFF | LAP | MAX | |
1 | ^1 | Johann Zarco | FRA | Pramac Ducati (GP21) | 1’31.747s | 20/21 | 321k |
2 | ^14 | Fabio Quartararo | FRA | Monster Yamaha (YZR-M1) | +0.095s | 14/16 | 316k |
3 | ^9 | Maverick Viñales | SPA | Monster Yamaha (YZR-M1) | +0.389s | 22/22 | 314k |
4 | = | Pol Espargaro | SPA | Repsol Honda (RC213V) | +0.390s | 19/23 | 321k |
5 | ^8 | Franco Morbidelli | ITA | Petronas Yamaha (YZR-M1) | +0.532s | 18/21 | 311k |
6 | ^2 | Miguel Oliveira | POR | Red Bull KTM (RC16) | +0.549s | 20/20 | 315k |
7 | ˅6 | Jack Miller | AUS | Ducati Team (GP21) | +0.614s | 20/20 | 320k |
8 | ˅3 | Marc Marquez | SPA | Repsol Honda (RC213V) | +0.885s | 19/19 | 317k |
9 | ^5 | Valentino Rossi | ITA | Petronas Yamaha (YZR-M1) | +0.922s | 23/24 | 313k |
10 | ^5 | Takaaki Nakagami | JPN | LCR Honda (RC213V) | +0.964s | 7/20 | 315k |
11 | ˅2 | Alex Rins | SPA | Suzuki Ecstar (GSX-RR) | +1.015s | 7/18 | 315k |
12 | ˅5 | Francesco Bagnaia | ITA | Ducati Team (GP21) | +1.053s | 7/12 | 321k |
13 | ˅10 | Joan Mir | SPA | Suzuki Ecstar (GSX-RR) | +1.161s | 16/22 | 315k |
14 | ˅4 | Aleix Espargaro | SPA | Aprilia Gresini (RS-GP) | +1.199s | 11/12 | 316k |
15 | ^2 | Iker Lecuona | SPA | KTM Tech3 (RC16) | +1.293s | 18/20 | 313k |
16 | ^2 | Brad Binder | RSA | Red Bull KTM (RC16) | +1.370s | 20/20 | 314k |
17 | ˅6 | Alex Marquez | SPA | LCR Honda (RC213V) | +1.457s | 20/22 | 323k |
18 | ^3 | Tito Rabat | SPA | Pramac Ducati (GP21) | +1.614s | 22/22 | 313k |
19 | ^3 | Enea Bastianini | ITA | Avintia Ducati (GP19)* | +1.789s | 14/16 | 317k |
20 | ˅14 | Lorenzo Savadori | ITA | Aprilia Gresini (RS-GP)* | +2.238s | 18/21 | 309k |
21 | ˅1 | Luca Marini | ITA | Sky VR46 Avintia Ducati (GP19)* | +2.400s | 18/20 | 314k |
22 | ˅3 | Danilo Petrucci | ITA | KTM Tech3 (RC16) | +2.773s | 5/19 | 311k |
Źródło: crash.net
co to się dzieje z Petruxem? rok temu przecież tam wygrał
Tyle, że rok temu ścigał się na lepszym motocyklu
Przede wszystkim na innym
A ok, nie wiedziałem…
I w ulewie?
Ducati robi różnicę.
Widać, że to sezon Yamahy i Ducati
okey, a tak serio? to nie jest rok 2004 i on nie przesiadł się z Hondy na Proton. KTM był tu już nie raz obwieszczony najlepszym motocyklem w stawce, zresztą powiedział to nawet jeden z ich zawodników. sprzęt nie robi aż takiej różnicy, jeśli w wyścigu nic nie pokaże to spadek formy gorszy niż u Rossiego
Zeszłoroczne opony były pod KTMa, bo miękkie były miękkie, a twarde twarde. Obecne opony są strzałem w stopę dla Suzuki, Hondy, ale przede wszystkim KTMa, bo oni najwięcej zyskiwali na twadrych i pośrednich, które są po prostu bezużyteczne. Binderowi to nie robi aż takiej różnicy, bo on tak czy siak zabija te gumy, ale reszta ma problem. Duży.
trudno to zrozumieć co piszesz, myślę że zbyt komplikujesz, na opony narzeka każdy, a wg Ciebie skorzystało najbardziej ducati?
Młody Marquez przejął po Calu nie tylko motocykl…. Co za seria upadków!