Home / MotoGP / GP Kataru: Warm-up dla Andrei Iannone!

GP Kataru: Warm-up dla Andrei Iannone!

Andrea Iannone

Ostatni trening przed wieczornym wyścigiem o Grand Prix Kataru, trwająca 20-minut sesja warm-up ponownie przyniosła nieco nieoczekiwane wyniki i bardzo małe różnice w czołówce. Tym razem najszybszy okazał się być Andrea Iannone, który w wyścigu może być czarnym koniem. Drugi wynik padł łupem Aleixa Espargaro, a czołową trójkę uzupełnił Jorge Lorenzo. W TOP5 znaleźli się jeszcze Alvaro Bautista i Valentino Rossi, którzy wyprzedzili zdobywcę pole position, Marca Marqueza.

Start wyścigu MotoGP punktualnie o godzinie 20:00

Kliknij, aby pominąć reklamy

Wyniki sesji warm-up w Katarze:
1. Andrea Iannone ITA Pramac Racing (Desmosedici) 1’55.657
2. Aleix Espargaro ESP NGM Forward Racing (Forward Yamaha) 1’55.711 | +0.054
3. Jorge Lorenzo ESP Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1’55.769 | +0.112
4. Alvaro Bautista ESP Go&Fun Honda Gresini (RC213V) 1’55.868 | +0.211
5. Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1’55.977 | +0.320
6. Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1’55.990 | +0.333
7. Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1’56.001 | +0.344
8. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1’56.037 | +0.380
9. Stefan Bradl GER LCR Honda MotoGP (RC213V) 1’56.230 | +0.573
10. Pol Espargaro ESP Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1’56.290 | +0.633
11. Cal Crutchlow GBR Ducati Team (Desmosedici) 1’56.419 | +0.762
12. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosedici) 1’56.507 | +0.850
13. Nicky Hayden USA Drive M7 Aspar (RCV1000R) 1’56.668 | +1.011
14. Scott Redding GBR Go&Fun Honda Gresini (RCV1000R) 1’56.889 | +1.232
15. Colin Edwards USA NGM Forward Racing (Forward Yamaha) 1’56.908 | +1.251
16. Hector Barbera ESP Avintia Racing (Avintia) 1’57.228 | +1.571
17. Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing (RCV1000R) 1’57.293 | +1.636
18. Yonny Hernandez COL Pramac Racing (Desmosedici) 1’57.294 | +1.637
19. Hiroshi Aoyama JPN Drive M7 Aspar (RCV1000R) 1’57.329 | +1.672
20. Broc Parkes AUS Paul Bird Motorsport (PBM-ART) 1’58.378 | +2.721
21. Danilo Petrucci ITA IodaRacing Project (ART) 1’58.625 | +2.968
22. Michael Laverty GBR Paul Bird Motorsport (PBM-ART) 1’58.734 | +3.077
23. Mike Di Meglio FRA Avintia Racing (Avintia) 2’00.083 | +4.426

niebieski klasa fabryczna – jednostka ECU, oprogramowanie producenta.
Zbiornik paliwa o poj. 20 litrów, pięć zmian silnika w sezonie. Wszystkie jednostki napędowe w ciągu roku muszą być jednakowe (zatrzymany rozwój).

czarny = klasa fabryczna (z ustępstwami) – jednostka ECU, oprogramowanie producenta. Przepisom podlega każdy producent, który w poprzednim sezonie nie wywalczył zwycięstwa na suchym torze (póki co Ducati, w przyszłości także inni producenci). Zbiornik paliwa o poj. 24 litrów, dwanaście zmian silnika w sezonie. Dozwolony rozwój jednostek napędowych w trakcie roku. Dodatkowo możliwość użycia bardziej miękkiej tylnej opony niż klasa fabryczna.
Redukcja poj. silnika do 22 litrów w przypadku zdobycia a) zwycięstwa na suchym torze, b) dwóch drugich miejsc, c) trzech trzecich pozycji. Trzy zwycięstwa na suchym torze odbierają przywilej używania bardziej miękkiej, tylnej opony.

czerwony = klasa otwarta – standardowy system ECU, wraz z oprogramowaniem.
Zbiornik paliwa o poj. 24 litrów, dwanaście zmian silnika w sezonie. Dozwolony rozwój jednostek napędowych w trakcie roku. Dodatkowo możliwość użycia bardziej miękkiej tylnej opony niż klasa fabryczna.

AUTOR: nelka-23

Zainteresowana wszelkiego rodzaju sportami motorowymi, głównie MotoGP, WSBK oraz F1. Studentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej. Z portalem MOTOGP.PL związana od maja 2006 roku, od 2012 współpracująca z zespołem LCR Honda startującym w MotoGP.

komentarzy 7

  1. i jak tu typować ? jedyne wyjście to na chybił – trafił :D

  2. Witam a wiecie gdzie mogę wyścig obejrzeć online?

  3. no sezon rozpoczyna się ciekawie stawiam na MM Espargaro nie dojedzie

Dodaj komentarz

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
166 zapytań w 1,269 sek