Home / MotoGP / GP Niemiec: FP2 dla Bagnai. Ducati dominuje na Sachsenringu

GP Niemiec: FP2 dla Bagnai. Ducati dominuje na Sachsenringu

Francesco Bagnaia uzyskał najlepszy czas 2. treningu na Sachsenringu. Drugi był Luca Marini, a trzeci Jack Miller, a więc całe TOP3 zajęli zawodnicy na Ducati.

Kliknij, aby pominąć reklamy
Wyniki FP2
POS RIDER NAT TEAM TIME/DIFF LAP MAX
1 ^1 Francesco Bagnaia ITA Ducati Lenovo (GP22) 1’20.018s 22/23 302k
2 ^5 Luca Marini ITA Mooney VR46 Ducati (GP22) +0.115s 19/20 296k
3 ˅2 Jack Miller AUS Ducati Lenovo (GP22) +0.193s 17/22 300k
4 ^2 Aleix Espargaro SPA Aprilia Racing (RS-GP) +0.201s 19/22 300k
5 ˅1 Johann Zarco FRA Pramac Ducati (GP22) +0.246s 26/26 300k
6 ^3 Jorge Martin SPA Pramac Ducati (GP22) +0.257s 20/23 299k
7 ˅4 Fabio Quartararo FRA Monster Yamaha (YZR-M1) +0.381s 22/22 296k
8 ^3 Maverick Viñales SPA Aprilia Racing (RS-GP) +0.460s 20/22 302k
9 ^8 Fabio Di Giannantonio ITA Gresini Ducati (GP21)* +0.527s 16/18 298k
10 ^3 Joan Mir SPA Suzuki Ecstar (GSX-RR) +0.556s 22/24 297k
11 ^8 Alex Rins SPA Suzuki Ecstar (GSX-RR) +0.573s 18/19 298k
12 ˅7 Takaaki Nakagami JPN LCR Honda (RC213V) +0.598s 22/24 296k
13 ^3 Enea Bastianini ITA Gresini Ducati (GP21) +0.729s 18/19 303k
14 ˅2 Pol Espargaro SPA Repsol Honda (RC213V) +0.798s 18/20 299k
15 ˅1 Franco Morbidelli ITA Monster Yamaha (YZR-M1) +0.838s 19/21 293k
16 ^4 Marco Bezzecchi ITA Mooney VR46 Ducati (GP21)* +0.848s 20/22 302k
17 ^1 Miguel Oliveira POR Red Bull KTM (RC16) +0.897s 22/24 296k
18 ˅8 Alex Marquez SPA LCR Honda (RC213V) +1.035s 23/25 298k
19 ^5 Darryn Binder RSA WithU Yamaha RNF (YZR-M1)* +1.095s 21/22 295k
20 ^2 Stefan Bradl GER Repsol Honda (RC213V) +1.099s 22/25 300k
21 ˅6 Brad Binder RSA Red Bull KTM (RC16) +1.250s 19/20 298k
22 ˅1 Remy Gardner AUS KTM Tech3 (RC16)* +1.285s 20/21 294k
23 ˅15 Andrea Dovizioso ITA WithU Yamaha RNF (YZR-M1) +1.758s 5/21 297k
24 ˅1 Raul Fernandez SPA KTM Tech3 (RC16)* +1.802s 19/20 298k

Źródło: crash.net

Kliknij, aby pominąć reklamy

AUTOR: Paweł Krupka

Fan sportów motorowych każdego rodzaju - w szczególności Formuły 1, poprzez wyścigi motocyklowe, rajdy samochodowe, a na żużlu kończąc. Na portalu MOTOGP.PL regularnie od 2009 roku.

komentarze 24

  1. Kolejny rekord toru skasowany…
    Bo to już inna era.

    • Tak się podniecasz jak by to Bagnaia Twój rekord toru skasował.

      • Nie mój, a pewnego takiego Kurdupla z Hiszpanii… i się nie podniecam, jeno z przyjemnością obserwuję zmiany na szybsze

        • Kurdupla….. Typowa narracja fanów Rossiego.

          • MM93, Wzrost: 1,69 m hmmm, Napoleon… 1,68 (w czasach, gdy mężczyźni byli średnio niżsi kilka- kilkanaście centymetrów, niż dzisiaj)

        • Idąc twoją narracją to 3/4 stawki jest kurduplami

          • to prawda, są jak dżokeje. Optymalny wzrost do tego sportu to 170-173
            Stosunek mocy do wagi, ruchliwość przy przekładaniu motocykla w funkcji atletyzmu na miarę rozmiaru…Wysocy mają dużo trudniej

        • 170-173 …bo Bagnaia ma 174 :) ? 'funkcja atletyzmu.. ’? – co to ma być ?
          Gdyby Marquez był w formie to skąd wiesz czy nie biłby własnych rekordów Bijesz piane jak dzieciak z wiaderkiem w piaskownicy
          Weż sie ogarnij ,człowieku Myśl co piszesz ,bądż obiektywny i nie poddawaj pod wątpliwość swoich zdolności umysłowych

          • Peko ma 176…El Diablo 177, Szparag 180 ;)
            Mówię o statystyce. Do tego sportu z racji wagi i sylwetki nadają się (poza oczywiście wyjątkami jak Rossi (chudy niemiłosiernie), czy MIR (181), kurduple (i to potwierdza slekacja w stawce MotoGP).
            Bez wchodzenia w szczegóły, to połączenie fizyki i fizjologii…Może to kiedyś zrozumiesz zamiast pluć jadem.
            Co do MM93. Gdyby, to najczęstsze słowo polskie (Kazik)…Gdyby Rossi miał dziś 25 lat…Gdyby…

        • Zostawiam Cie z Twoją logiką. Nie ma sensu ,szkoda czasu

      • Rekord MM93 poprawiony przez 8 drugoligowych ;) zawodników. peko poprawił go o prawie pół sekundy!!! NA najkrótszym torze i jednym z ulubionych MM93…To chyba zamyka dyskusję :D

        • Wow i czym się ty tak podniecasz jak motocykle stają się coraz szybsze to i nowe rekordy padają to co w tym dziwnego tylko co z tego jak Bagnaia zalicza kolejne rekordy toru jak nie potrafi tego przekuć w zwycięstwa ;)

  2. I tak wygra Fabio?

  3. Era drugoligowców.

  4. Ducati ew. Aprilia, sprzętowo są szczególnie na tym torze poza zasięgiem Japońców, w zw. z tym wyjątkowo ciekawe będzie miejsce Fabio, jeśli wskoczy na podium to naprawdę szacun
    Swoją drogą nieobecny Marc był w najlepszych swoich czasach na tym torze w innej lidze, interesujace jak by sobie poradził w obecnej stawce oczywiście w pełni zdrowy, sądze że walczyłby najwyżej o podium bo teraz jest Fabio, Francesco i Aleix nieżle dogadani ze swoimi sprzętami ale to tylko gdybanie

    • no chyba zapomniałeś wyścig sprzed roku….

      • Myśle że wymieniona przeze mnie trójka jest na wyrażnie wyższym poziomie niż przed rokiem biorąc pod uwage ich motocykle w porównaniu do obecnej Hondy

    • W zeszłym roku, będąc kontuzjowany wygrał 3 razy. A w 2020 robił wszystkich jak chciał w Jerez, zanim upadł.
      Ta nowa era nie wynika w głównej mierza z szybszych zawodników, a z szybszych motocykli. Rozbudowana aerodynamika, aktywne zawieszenie sprawiło, że motocykle są dużo szybsze. Jeszcze kilka lat temu przekroczenie 350km/h było czymś wyjątkowym. Dzisiaj każdy motocykl to potrafi, a pęka granica 360km/h.

      • @szybszych zawodników, a z szybszych motocykli.
        To jest zawsze kombinacja tych 2 czynników. Poraz kolejny powtarzam. Motocykl nie JEDZIE sam…i by wycisnąć z niego potencjał trzeba zawodnika, który potrafi jechać na limicie. Wystarczy poczytać / posłuchać nieco wypowiedzi starszych, pamietających poprzednie ery motocyklistów, by łatwo zrozumieć jak poszła do przodu nie tylko technologia ale technika jazdy, atletyzm (przygotowanie fizyczne etc., czego przykładem jest odmieniony przez katorżniczy trening Szparag Starszy). Porównaj osiągi zawodników testowych i tych z TOP 10/15…

  5. Nie ma co ukrywać, że Michael Doohan w swoich najlepszych latach niemiałby szans nawet na punkty.
    Trzeba pamiętać, że nie tylko sprzęt się rozwija. Trening i przygotowanie też jest kilka razy lepsze niż 10 lat temu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
166 zapytań w 2,785 sek