Marco Bezzecchi (VR46 Ducati) po obiecującym tempie w poprzedniej rundzie, trening w Tajlandii rozpoczął od najlepszego czasu w FP1. Ale rywale na różnych wersjach Ducati nie próżnowali i w sumie zajęli sześć pierwszych lokat w tabeli z czasami. Aleix Espargaro zaliczył wczesny upadek, przez co stracił niemal całą sesję.
Wyniki FP1 | ||||||
Pos | Rider | Nat | Team | Time/Diff | Lap | Max |
1 | Marco Bezzecchi | ITA | VR46 Ducati (GP23) | 1’30.492s | 7/20 | 332k |
2 | Jorge Martin | SPA | Pramac Ducati (GP24) | +0.038s | 7/21 | 336k |
3 | Francesco Bagnaia | ITA | Ducati Lenovo (GP24) | +0.200s | 6/20 | 334k |
4 | Marc Marquez | SPA | Gresini Ducati (GP23) | +0.259s | 14/19 | 332k |
5 | Alex Marquez | SPA | Gresini Ducati (GP23) | +0.357s | 16/17 | 329k |
6 | Enea Bastianini | ITA | Ducati Lenovo (GP24) | +0.368s | 19/19 | 334k |
7 | Pedro Acosta | SPA | Red Bull GASGAS Tech3 (RC16)* | +0.414s | 7/20 | 335k |
8 | Jack Miller | AUS | Red Bull KTM (RC16) | +0.507s | 7/22 | 333k |
9 | Takaaki Nakagami | JPN | LCR Honda (RC213V) | +0.530s | 12/21 | 329k |
10 | Fabio Quartararo | FRA | Monster Yamaha (YZR-M1) | +0.648s | 9/20 | 330k |
11 | Brad Binder | RSA | Red Bull KTM (RC16) | +0.655s | 6/19 | 331k |
12 | Franco Morbidelli | ITA | Pramac Ducati (GP24) | +0.679s | 14/19 | 333k |
13 | Fabio Di Giannantonio | ITA | VR46 Ducati (GP23) | +0.680s | 13/19 | 328k |
14 | Luca Marini | ITA | Repsol Honda (RC213V) | +0.694s | 13/21 | 330k |
15 | Maverick Viñales | SPA | Aprilia Racing (RS-GP24) | +0.707s | 18/18 | 329k |
16 | Johann Zarco | FRA | LCR Honda (RC213V) | +0.757s | 20/20 | 329k |
17 | Raul Fernandez | SPA | Trackhouse Aprilia (RS-GP24) | +0.900s | 11/17 | 330k |
18 | Joan Mir | SPA | Repsol Honda (RC213V) | +0.928s | 13/18 | 328k |
19 | Alex Rins | SPA | Monster Yamaha (YZR-M1) | +1.021s | 9/20 | 331k |
20 | Augusto Fernandez | SPA | Red Bull GASGAS Tech3 (RC16) | +1.051s | 11/19 | 331k |
21 | Aleix Espargaro | SPA | Aprilia Racing (RS-GP24) | +1.509s | 4/4 | 330k |
22 | Lorenzo Savadori | ITA | Aprilia Racing (RS-GP24) | +2.088s | 8/16 | 323k |
Źródło: crash.net