Fabio Quartararo (Yamaha) był najszybszym zawodnikiem 2. sesji treningowej przed GP Wielkiej Brytanii. Drugi czas należał do Joana Mira (Suzuki) a trzeci był natomiast Maverick Vinales (Aprilia).
Wyniki FP2 | |||||||
POS | RIDER | NAT | TEAM | TIME/DIFF | LAP | MAX | |
1 | ^3 | Fabio Quartararo | FRA | Monster Yamaha (YZR-M1) | 1’58.946s | 14/15 | 331k |
2 | ^6 | Joan Mir | SPA | Suzuki Ecstar (GSX-RR) | +0.154s | 15/16 | 333k |
3 | ^4 | Maverick Viñales | SPA | Aprilia Racing (RS-GP) | +0.177s | 15/15 | 329k |
4 | ˅3 | Johann Zarco | FRA | Pramac Ducati (GP22) | +0.188s | 15/15 | 327k |
5 | ^1 | Aleix Espargaro | SPA | Aprilia Racing (RS-GP) | +0.207s | 14/15 | 329k |
6 | ^8 | Miguel Oliveira | POR | Red Bull KTM (RC16) | +0.217s | 15/15 | 330k |
7 | ˅4 | Alex Rins | SPA | Suzuki Ecstar (GSX-RR) | +0.300s | 11/18 | 330k |
8 | ^8 | Enea Bastianini | ITA | Gresini Ducati (GP21) | +0.412s | 15/16 | 329k |
9 | ^3 | Jack Miller | AUS | Ducati Lenovo (GP22) | +0.418s | 13/14 | 332k |
10 | ^3 | Marco Bezzecchi | ITA | Mooney VR46 Ducati (GP21)* | +0.432s | 17/17 | 332k |
11 | ˅9 | Francesco Bagnaia | ITA | Ducati Lenovo (GP22) | +0.439s | 14/15 | 331k |
12 | ^7 | Luca Marini | ITA | Mooney VR46 Ducati (GP22) | +0.450s | 15/16 | 334k |
13 | ˅4 | Jorge Martin | SPA | Pramac Ducati (GP22) | +0.711s | 15/16 | 331k |
14 | ^1 | Alex Marquez | SPA | LCR Honda (RC213V) | +0.843s | 14/16 | 327k |
15 | ^7 | Stefan Bradl | GER | Repsol Honda (RC213V) | +0.855s | 16/16 | 328k |
16 | ˅5 | Pol Espargaro | SPA | Repsol Honda (RC213V) | +0.906s | 13/14 | 332k |
17 | ^6 | Fabio Di Giannantonio | ITA | Gresini Ducati (GP21)* | +1.040s | 15/16 | 327k |
18 | ˅13 | Takaaki Nakagami | JPN | LCR Honda (RC213V) | +1.057s | 4/16 | 326k |
19 | ^1 | Andrea Dovizioso | ITA | WithU Yamaha RNF (YZR-M1) | +1.097s | 15/16 | 328k |
20 | ^1 | Franco Morbidelli | ITA | Monster Yamaha (YZR-M1) | +1.192s | 15/17 | 326k |
21 | ˅11 | Brad Binder | RSA | Red Bull KTM (RC16) | +1.198s | 4/10 | 324k |
22 | ˅5 | Remy Gardner | AUS | KTM Tech3 (RC16)* | +1.208s | 14/15 | 330k |
23 | ^1 | Darryn Binder | RSA | WithU Yamaha RNF (YZR-M1)* | +2.582s | 2/10 | 326k |
24 | ˅6 | Raul Fernandez | SPA | KTM Tech3 (RC16)* | +3.116s | 7/11 | 329k |
Źródło: crash.net
Zapowiada się dobry wyścig, znając tempo Fabio i karę long lap powinno być ściganie, co pokaże Bagnaia z bagażem ostatnich doświadczeń… Zarco z tempem lepszym od chłopaków przymierzanych do fabryki ,sporo fajnych niewiadomych
Za co Fabio ma karę long lap?
Za wywrotkę w Assen i ”zabranie z toru” Aleixa Espargaro, który nawet się nie wywrócił tylko pojechał w żwir, a potem wrócił na tor i zafundował niemałe emocje.
Sytuacja równie absurdalna jak karanie kierowców za to że wywrócili się na żółtej fladze podczas treningu.
Mir,Vinales,Zarco,Quartararo na plus
Morbidelli tragedia,czy Toprak Razgatoglu ma szansę na awans za Morbidellego?
nie ma szans, za cienki jest
znasz wyniki testów, słowa ludzi będących blisko Rolas ? Możliwe że masz rację ale tylko na podstawie faktu że z SBK do MotoGP byłbym ostrożny
nie znam, to było napisane pół żartem bo temat tyle razy wałkowany, że aż nudny.
Morbidelli zostaje na ’23 rok, a Toprak niespecjalnie jest zainteresowany, dobrze mu w SBK
16 kowbojów w sekundzie, to chyba rekord :)
Porównanie motocykla klasy GP do krowy….. ??!!