Home / MotoGP / Harmonogram GP Niemiec 2023 na Sachsenringu

Harmonogram GP Niemiec 2023 na Sachsenringu

W MotoGP trwa właśnie najbardziej intensywna faza sezonu. Bezpośrednio z Mugello zawodnicy i zespoły przenoszą się do Niemiec, gdzie już w kolejny weekend zmierzą się na torze Sachsenring. Obiekt ten będzie miejscem zmagań w GP Niemiec, a my zapraszamy do zapoznania się z harmonogramem całego weekendu. 

Kliknij, aby pominąć reklamy

PIĄTEK, 16 CZERWCA 2023
08:25 – 08:45 Trening 1 – MotoE
09:00 – 09:35 Trening 1 – Moto3
09:50 – 10:30 Trening 1 – Moto2
10:45 – 11:30 Trening 1 – MotoGP
12:25 – 12:45 Trening 2 – MotoE
13:15 – 13:50 Trening 2 – Moto3
14:05 – 14:45 Trening 2 – Moto2
15:00 – 16:00 Trening 2 – MotoGP
17:00 – 17:10 Kwalifikacje #1 – MotoE
17:20 – 17:30 Kwalifikacje #2 – MotoE

SOBOTA, 17 CZERWCA 2023
08:40 – 09:10 Trening 3 Moto3
09:25 – 09:55 Trening 3 – Moto2
10:10 – 10:40 Trening 3 MotoGP
10:50 – 11:05 Kwalifikacje #1 – MotoGP
11:15 – 11:30 Kwalifikacje #2 – MotoGP
12:15 Wyścig #1 – MotoE
12:50 – 13:05 Kwalifikacje #1 – Moto3
13:15 – 13:30 Kwalifikacje #2 – Moto3
13:45 – 14:00 Kwalifikacje #1 – Moto2
14:10 – 14:25 Kwalifikacje #2 – Moto2
15:00 Wyścig Sprint – MotoGP
16:10 Wyścig #2 – MotoE

Kliknij, aby pominąć reklamy

NIEDZIELA, 18 CZERWCA 2023
09:45 – 09:55 Rozgrzewka – MotoGP
11:00 Wyścig – Moto3
12:15 Wyścig – Moto2
14:00 Wyścig – MotoGP
Źródło: motogp.com

komentarzy 15

  1. Top 15 GP Niemiec
    1 Binder
    2 Bezzechi
    3 Quartararo
    4 Bagnaia
    5 Martin
    6 Nakagami
    7 Vinales
    8 Miller
    9 Zarco
    10 A. Marquez
    11 Morbideli
    12 A. Espargaro
    13 Bradl*
    14 Marini
    15 M. Marquez

  2. niech ten Marc w końcu wygra, żeby jakaś równowaga była na tym świecie 😏🙃

    • Tak dla wszystkich hejterów Mareczka, jego królestwo nadchodzi i jak nie pójdzie w żwir to pewne top3 w jego zasięgu nawet jak ten sezon i obecna forma nie zachwyca to suche statystki i liczby mówią za siebie kto potrafi jeździć na tym torze.

    • Wygra. Kwalifikacje :)

  3. Tymczasem Mir nie wystartuje. Zbiera mu się jakiś płyn w tej kontuzjowanej ręce i ma silny stan zapalny. No i nie wiem, czy on widzi w ogóle sens wsiadania na tę Hondę.

    • Niestety wielka szkoda wycofania się ekipy Suzuki z motogp, automatycznie zabrano możliwości dwóm bardzo dobrym zawodnikom. Honda jest jaka jest i każdy widzi co się dzieje jak ktoś zasiądzie na ten sprzęt, przykra sprawa.

  4. Na tej kwadratowej Hondzie to MM93 raczej ma słabe szanse. jak dojedzie około piątego miejsca to będzie dobrze. Obawiam się że Marc nie dotrwa do końca kontraktu z HRC czyli do końca 2024.

  5. od lewej do prawej

    To nie kwadratowa Honda ani prostokątna Yamaha. Obydwa motocykle są tak dobre jak były kilka lat temu. Tyle, że ich innowacyjności zatrzymały się właśnie parę lat temu. To Ducati odjechało. Reszta usiłuje podgonić tanim kosztem, kopiując skrzydełka, systemy start/stop obniżające zawieszenie a ostatnio lotki na zadupkach. Japońscy producenci nie prezentują nowości, tylko dłubią w „skamielinach”, na dodatek psując to co onegdaj świetnie funkcjonowało. Nawet jeżeli od roku, czy dwóch, skrycie pracują nad nowym sprzętem to miną kolejne lata zanim przyniesie to efekt, tym bardziej, że Ducati nie spoczywa na laurach.

  6. kwalifikacji motoE nie pokazują ciule, a wtedy można by sesje oglądać z lekkim opóźnieniem, a tak to po chwili transmisja wyłączona

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
150 zapytań w 1,954 sek