Home / MotoGP / Hernandez zostaje z Pramac Ducati

Hernandez zostaje z Pramac Ducati

Yonny Hernandez zostanie w sezonie 2014 z Ducati Pramac Racing. Kolumbijczyk, dostał angaż w MotoGP jako zastępstwo kontuzjiwanego Bena Spiesa.

25-latek wystartuje na motocyklu Ducati przygotowanego specjalnie do klasy 'open’. Jego kolega z zespołu Pramac Racin Adrea Iannone, z kolei będzie dosiadał prototypowej wersji Desmosedici.

„To dla mnie wielka okazja, kontynuując współpracę z Pramakiem, a fakt, że przedłużyliśmy kontrakt o kolejny rok jest dla mnie dobrą wiadomością,” wyjaśnia Hernandez.

„Wiem, że muszę ciężko pracować, ale nowa klasa 'open’ wydaje się być bardzo interesująca. Chciałbym podziękować firmie Pramac, Ducati i wszystkim tym, którzy umożliwili tą przygodę możliwą.”

Hernandez będzie testował nową maszynę podczas trzy dniowych testów w Walencji.

AUTOR: TomekGP

Założyciel MotoSP.pl - Redaktor Naczelny portalu. Od ponad 10 lat związany ze sportami motorowymi na dwóch i czterech kółkach. Prywatnie zafascynowany motocyklami.

komentarzy 19

  1. Czym różnić będzie się to Desmosedici prototypowe od tego z klasy Open?

  2. 4 litry wachy więcej w baku, w pełni standardowa elektronika (w tym soft), nieco miększe mieszanki opon.

    Niby coś znacznie lepszego od CRT, ale te maszyny będą walczyć jak obecnie – o miejsca po za pierwszą 8ką. Pełne prototypy nadal będą miały najnowsze części, najlepszą elektronikę i najlepszych zawodników. Po prostu nie będzie to tak rzucało się w oczy jak obecnie.

    • Dzięki za odpowiedź, ale ciekawi mnie coś w samym motocyklu Ducati (tak jak Yamaha ma same silniki udostępnić, Honda ma dać okrojoną wersję RC213V, a Ducati?)

    • czyli główna różnica to elektronika? zamieszanie troche sie zrobiło. A czym będzie sie różnił zespoł satelicki od OPEN ? Do czego zaliczyć CRT, moto z silnikami od M1, RCV1000R ? Nie bardzo to wszystko rozumiem – ktos mi to wytłumaczy ?

      • Będą zespoły fabryczne, używający maszyn prototypowych. Będą zespoły satelickie, używające maszyn prototypowych z gorszym dostępem do nowych części.
        Zespoły w klasie Open, która zastąpi dotychczasową klasę CRT, będą korzystały z motocykli Honda RC1000R (produkcyjna Honda), z silników przygotowanych przez Yamahę od M1 (chyba nawet ramę też użyczą ;) ). Oczywiście wszytko to co wypisane wyżej tyczy się tej „otwartej” klasy. Czyli zwiększona pojemność baku, opony, więcej silników do wymiany w sezonie i standardowa elektronika z ECU Magneti Marelli (dostarczaną przez Dornę, bez możliwości większych zmian). Trochę stary news ale mam nadzieję, że trochę rozjaśni:
        http://motosp.pl/motogp/zmiany-w-regulaminach-klasy-motogp-i-moto2/

        • Dzięki Thom@s :). Mam dylemat co to Desmosedici w klasie Open, czemu on nie będzie traktowany jak satelita tylko Open, skoro technicznie będzie to motocykl z tego sezonu. Czemu ma on mieć więcej wachy w baku ? RCV1000R rozumiem w końcu lajtowsza wersja. Silniki od M1 też mają byc nieco uproszczone ?

  3. Czy ktoś wie gdzie będzie można po zakończeniu obejrzeć dzisiejsze posezonowe testy w Walencji. Proszę o linka.Na motogp.com są ale trzeba mieć wykupiony video pass.Co w najbliższym czasie trzeba będzie chyba zrobić.Pozdrawiam wszystkich fanów motogp.

  4. Polecam wykupienie dostępu na stronie motogp.com na wszystkie testy to bodaj 24eur. A jak już wykupi się te testy to otrzymuje się zniżkę przed sezonem na cały sezon warto można mieć dostęp do MotoGP w zasadzie w dowolnym miejscu.

  5. O ile pamiętam to cały sezon kosztuje dokładnie 98eur. Ja jednak wykupuje już od kilku lat i od ostatnich trzech sezonów otrzymuję ofertę za 72eur.

Dodaj komentarz

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
176 zapytań w 81,283 sek