Home / MotoGP / Niemiecki piątek dla Aleixa Espargaro

Niemiecki piątek dla Aleixa Espargaro

aleix+espargaro+motogp+gp+niemiec+sachsenringPodczas drugich treningów wolnych w klasie królewskiej ponownie najszybszy okazał się Aleix Espargaro. Starszy z braci Espargaro uzyskał czas jednego okrążenia – 1:22.041 sekundy. Hiszpan wyprzedził swojego rodaka Marca Marqueza o 0.117 sek.

Trzeci był Jorge Lorenzo ze stratą 0.327 sek. Dani Pedrosa wywalczył czas dający mu dopiero 9. miejsce. Zawodnik jeżdżący z numerem #26 podczas treningów wywrócił się na zakręcie 12.

Jutro odbędą się kolejne treningi oraz kwalifikacje do eni Motorrad Grand Pirx Niemiec. Będzie to 9. runda z zaplanowanych 18. na ten sezon.

Kliknij, aby pominąć reklamy

Zdjęcie z upadku MM podczas FP1, które znaleźliśmy na jego Twitterze.

Wyniki FP 2 Grand Prix Niemiec – MotoGP:
1. Aleix Espargaro ESP NGM Forward Racing (Forward Yamaha) 1m 22.041s [Okr.18/18] 282km/h (V max)
2. Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 22.158s +0.117s [6/20] 290km/h
3. Jorge Lorenzo ESP Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 22.368s +0.327s [22/23] 289km/h
4. Stefan Bradl GER LCR Honda MotoGP (RC213V) 1m 22.430s +0.389s [17/22] 291km/h
5. Alvaro Bautista ESP Go&Fun Honda Gresini (RC213V) 1m 22.440s +0.399s [17/23] 291km/h
6. Andrea Iannone ITA Pramac Racing (Desmosedici) 1m 22.565s +0.524s [15/23] 289km/h
7. Pol Espargaro ESP Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)* 1m 22.569s +0.528s [16/21] 290km/h
8. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosedici) 1m 22.576s +0.535s [17/23] 292km/h
9. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 22.589s +0.548s [3/18] 291km/h
10. Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 22.619s +0.578s [21/21] 289km/h
11. Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1m 22.719s +0.678s [18/23] 289km/h
12. Yonny Hernandez COL Pramac Racing (Desmosedici) 1m 22.724s +0.683s [12/18] 288km/h
13. Cal Crutchlow GBR Ducati Team (Desmosedici) 1m 22.757s +0.716s [19/21] 288km/h
14. Michael Laverty GBR Paul Bird Motorsport (PBM-ART) 1m 22.928s +0.887s [16/19] 276km/h
15. Scott Redding GBR Go&Fun Honda Gresini (RCV1000R)* 1m 22.933s +0.892s [16/17] 276km/h
16. Hiroshi Aoyama JPN Drive M7 Aspar (RCV1000R) 1m 22.961s +0.920s [23/23] 282km/h
17. Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing (RCV1000R) 1m 23.049s +1.008s [17/18] 280km/h
18. Nicky Hayden USA Drive M7 Aspar (RCV1000R) 1m 23.204s +1.163s [20/22] 277km/h
19. Colin Edwards USA NGM Forward Racing (Forward Yamaha) 1m 23.327s +1.286s [20/21] 283km/h
20. Hector Barbera ESP Avintia Racing (Avintia) 1m 23.393s +1.352s [11/18] 276km/h
21. Mike Di Meglio FRA Avintia Racing (Avintia)* 1m 23.858s +1.817s [14/21] 276km/h
22. Danilo Petrucci ITA IodaRacing Project (ART) 1m 23.912s +1.871s [15/22] 271km/h
23. Broc Parkes AUS Paul Bird Motorsport (PBM-ART)* 1m 24.158s +2.117s [17/17] 277km/h

niebieski klasa fabryczna – jednostka ECU, oprogramowanie producenta.
Zbiornik paliwa o poj. 20 litrów, pięć zmian silnika w sezonie. Wszystkie jednostki napędowe w ciągu roku muszą być jednakowe (zatrzymany rozwój).

czarny = klasa fabryczna (z ustępstwami) – jednostka ECU, oprogramowanie producenta. Przepisom podlega każdy producent, który w poprzednim sezonie nie wywalczył zwycięstwa na suchym torze (póki co Ducati, w przyszłości także inni producenci). Zbiornik paliwa o poj. 24 litrów, dwanaście zmian silnika wsezonie. Dozwolony rozwój jednostek napędowych w trakcie roku. Dodatkowo możliwość użycia bardziej miękkiej tylnej opony niż klasa fabryczna.
Redukcja poj. silnika do 22 litrów w przypadku zdobycia a) zwycięstwa na suchym torze, b) dwóch drugich miejsc, c) trzech trzecich pozycji. Trzy zwycięstwa na suchym torze odbierają przywilej używania bardziej miękkiej, tylnej opony.

czerwony klasa otwarta – standardowy system ECU, wraz z oprogramowaniem.
Zbiornik paliwa o poj. 24 litrów, dwanaście zmian silnika w sezonie. Dozwolony rozwój jednostek napędowych w trakcie roku. Dodatkowo możliwość użycia bardziej miękkiej tylnej opony niż klasa fabryczna.

* – debiutant

AUTOR: Thom@s

Założyciel MotoGP.pl - Redaktor Naczelny portalu. Od ponad 10 lat związany ze sportami motorowymi na dwóch i czterech kółkach. Prywatnie zafascynowany motocyklami.

komentarzy 7

  1. Przypominam, że dla najlepszego typera niedzielnego wyścigu MotoGP mamy bilet na cały weekend podczas Grand Prix Czech w Brnie! :) Bilet ufundowany przez firmę Grandys Duo.

  2. Jak podrzesz na pół to będą dwa.

  3. Już raz wygrałem i wtedy były to dwa ;)

  4. W razie wygranej to kupiłbym już drugi taki dla kobiałki i jesteśmy we dwoje w cenie 1go

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
153 zapytań w 1,607 sek