Home / MotoGP / Ostatni trening przed kwalifikacjami za nami – Grand Prix Holandii

Ostatni trening przed kwalifikacjami za nami – Grand Prix Holandii

marc+marquez+honda+repsol+assen+motogpWyniki czwartej sesji treningowej MotoGP na torze Assen w Holandii.

Kliknij, aby pominąć reklamy

Wyniki FP4 – Grand Prix Holandii MotoGP:
1. Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 33.462s [Okr. 12/15] 313km/h (V max)
2. Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 33.860s +0.398s [9/17] 306km/h
3. Jorge Lorenzo ESP Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 33.862s +0.400s [13/16] 308km/h
4. Pol Espargaro ESP Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)* 1m 33.941s +0.479s [14/17] 308km/h
5. Aleix Espargaro ESP NGM Forward Racing (Forward Yamaha) 1m 34.158s +0.696s [9/12] 300km/h
6. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 34.353s +0.891s [10/15] 309km/h
7. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosedici) 1m 34.657s +1.195s [5/15] 308km/h
8. Andrea Iannone ITA Pramac Racing (Desmosedici) 1m 34.670s +1.208s [12/15] 304km/h
9. Stefan Bradl GER LCR Honda MotoGP (RC213V) 1m 34.690s +1.228s [14/16] 307km/h
10. Alvaro Bautista ESP Go&Fun Honda Gresini (RC213V) 1m 34.883s +1.421s [11/15] 307km/h
11. Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1m 34.929s +1.467s [15/15] 309km/h
12. Yonny Hernandez COL Pramac Racing (Desmosedici) 1m 35.523s +2.061s [12/13] 306km/h
13. Scott Redding GBR Go&Fun Honda Gresini (RCV1000R)* 1m 35.835s +2.373s [5/15] 292km/h
14. Hiroshi Aoyama JPN Drive M7 Aspar (RCV1000R) 1m 35.926s +2.464s [10/14] 296km/h
15. Nicky Hayden USA Drive M7 Aspar (RCV1000R) 1m 35.934s +2.472s [13/13] 291km/h
16. Broc Parkes AUS Paul Bird Motorsport (PBM-ART)* 1m 35.984s +2.522s [11/13] 289km/h
17. Cal Crutchlow GBR Ducati Team (Desmosedici) 1m 36.005s +2.543s [12/13] 306km/h
18. Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing (RCV1000R) 1m 36.035s +2.573s [10/11] 294km/h
19. Colin Edwards USA NGM Forward Racing (Forward Yamaha) 1m 36.036s +2.574s [11/11] 297km/h
20. Danilo Petrucci ITA IodaRacing Project (ART) 1m 36.192s +2.730s [11/13] 286km/h
21. Michael Laverty GBR Paul Bird Motorsport (PBM-ART) 1m 36.531s +3.069s [7/12] 294km/h
22. Mike Di Meglio FRA Avintia Racing (Avintia)* 1m 36.669s +3.207s [12/12] 290km/h
23. Hector Barbera ESP Avintia Racing (Avintia) 1m 37.271s +3.809s [9/10] 292km/h

niebieski klasa fabryczna – jednostka ECU, oprogramowanie producenta.
Zbiornik paliwa o poj. 20 litrów, pięć zmian silnika w sezonie. Wszystkie jednostki napędowe w ciągu roku muszą być jednakowe (zatrzymany rozwój).

czarny = klasa fabryczna (z ustępstwami) – jednostka ECU, oprogramowanie producenta. Przepisom podlega każdy producent, który w poprzednim sezonie nie wywalczył zwycięstwa na suchym torze (póki co Ducati, w przyszłości także inni producenci). Zbiornik paliwa o poj. 24 litrów, dwanaście zmian silnika w sezonie. Dozwolony rozwój jednostek napędowych w trakcie roku. Dodatkowo możliwość użycia bardziej miękkiej tylnej opony niż klasa fabryczna.
Redukcja poj. silnika do 22 litrów w przypadku zdobycia a) zwycięstwa na suchym torze, b) dwóch drugich miejsc, c) trzech trzecich pozycji. Trzy zwycięstwa na suchym torze odbierają przywilej używania bardziej miękkiej, tylnej opony.

czerwony klasa otwarta – standardowy system ECU, wraz z oprogramowaniem.
Zbiornik paliwa o poj. 24 litrów, dwanaście zmian silnika w sezonie. Dozwolony rozwój jednostek napędowych w trakcie roku. Dodatkowo możliwość użycia bardziej miękkiej tylnej opony niż klasa fabryczna.

* – debiutant

AUTOR: Thom@s

Założyciel MotoGP.pl - Redaktor Naczelny portalu. Od ponad 10 lat związany ze sportami motorowymi na dwóch i czterech kółkach. Prywatnie zafascynowany motocyklami.

Dodaj komentarz

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
150 zapytań w 1,288 sek