Home / MotoGP / Poniedziałkowe testy MotoGP w Jerez – wyniki

Poniedziałkowe testy MotoGP w Jerez – wyniki

Grand+Prix+Hiszpanii+MotoGP+56

Dziś na torze w Jerez odbyły się testy klasy MotoGP. Na torze zabrakło zawodników fabrycznych Ducati oraz Nicky’ego Haydena.

 Na maszynie klasy królewskiej zadebiutował Simone Corsi, który przejechał 45 okrążeń na Yamasze klasy Open należącej do Colina Edwardsa.

Najlepszy podczas testów okazał się zwycięzca wczorajszego Grand Prix Hiszpanii – Marc Marquez.

Kliknij, aby pominąć reklamy

Wyniki testów w Jerez (poniedziałek):
1. Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 38.737s [Okr. 28/55]
2. Jorge Lorenzo ESP Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 38.999s +0.262s [58/62]
3. Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 39.063s +0.326s [58/58]
4. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 39.377s +0.640s [44/51]
5. Alvaro Bautista ESP Go&Fun Honda Gresini (RC213V) 1m 39.635s +0.898s [18/73]
6. Stefan Bradl GER LCR Honda MotoGP (RC213V) 1m 39.713s +0.976s [33/70]
7. Pol Espargaro ESP Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)* 1m 39.780s +1.043s [47/68]
8. Aleix Espargaro ESP NGM Forward Racing (Forward Yamaha) 1m 39.797s +1.060s [11/41]
9. Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1m 39.840s +1.103s [3/58]
10. Hiroshi Aoyama JPN Drive M7 Aspar (RCV1000R) 1m 39.881s +1.144s [31/60]
11. Andrea Iannone ITA Pramac Racing (Desmosedici) 1m 40.077s +1.340s [4/15]
12. Scott Redding GBR Go&Fun Honda Gresini (RCV1000R)* 1m 40.276s +1.539s [63/71]
13. Michele Pirro ITA Ducati Test Rider (Desmosedici) 1m 40.717s +1.980s [29/70]
14. Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing (RCV1000R) 1m 40.723s +1.986s [27/43]
15. Hector Barbera ESP Avintia Racing (Avintia) 1m 41.231s +2.494s [21/74]
16. Michael Laverty GBR Paul Bird Motorsport (PBM-ART) 1m 41.357s +2.620s [29/38]
17. Broc Parkes AUS Paul Bird Motorsport (PBM-ART)* 1m 41.925s +3.188s [18/55]
18. Simone Corsi ITA NGM Forward Racing (Forward Yamaha) 1m 42.333s +3.596s [14/45]
19. Mike Di Meglio FRA Avintia Racing (Avintia)* 1m 42.912s +4.175s [61/65]

niebieski klasa fabryczna – jednostka ECU, oprogramowanie producenta.
Zbiornik paliwa o poj. 20 litrów, pięć zmian silnika w sezonie. Wszystkie jednostki napędowe w ciągu roku muszą być jednakowe (zatrzymany rozwój).

czarny = klasa fabryczna (z ustępstwami) – jednostka ECU, oprogramowanie producenta. Przepisom podlega każdy producent, który w poprzednim sezonie nie wywalczył zwycięstwa na suchym torze (póki co Ducati, w przyszłości także inni producenci). Zbiornik paliwa o poj. 24 litrów, dwanaście zmian silnika w sezonie. Dozwolony rozwój jednostek napędowych w trakcie roku. Dodatkowo możliwość użycia bardziej miękkiej tylnej opony niż klasa fabryczna.
Redukcja poj. silnika do 22 litrów w przypadku zdobycia a) zwycięstwa na suchym torze, b) dwóch drugich miejsc, c) trzech trzecich pozycji. Trzy zwycięstwa na suchym torze odbierają przywilej używania bardziej miękkiej, tylnej opony.

czerwony klasa otwarta – standardowy system ECU, wraz z oprogramowaniem.
Zbiornik paliwa o poj. 24 litrów, dwanaście zmian silnika w sezonie. Dozwolony rozwój jednostek napędowych w trakcie roku. Dodatkowo możliwość użycia bardziej miękkiej tylnej opony niż klasa fabryczna.

* – debiutant.

AUTOR: Thom@s

Założyciel MotoGP.pl - Redaktor Naczelny portalu. Od ponad 10 lat związany ze sportami motorowymi na dwóch i czterech kółkach. Prywatnie zafascynowany motocyklami.

Dodaj komentarz

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
145 zapytań w 1,276 sek