Home / MotoGP / Shakedown MotoGP, Sepang (dzień 3): Pirro przewodzi stawce

Shakedown MotoGP, Sepang (dzień 3): Pirro przewodzi stawce

Shakedown w Malezji dobiegł końca. W końcu zawodnicy mogli w pełni zrealizować ich program testowy, gdyż po raz pierwszy nie przeszkadzał im deszcz. Najszybsze okrążenie wykręcił Michele Pirro z Ducati – 1.59,803.

Szefostwo Ducati mówiło już w zeszłym roku, że GP23 będzie ewolucją GP22, nie chcąc popełnić błędu z początku sezonu 2022, kiedy to zawodnicy mieli nakład przedmiotów do testowania. Wygląda na to, iż nie zmienili swojego podejścia. Michele Pirro sprawdzał pakiety aerodynamiczne, które widzieliśmy już w Walencji.

Kliknij, aby pominąć reklamy

Katsuyuki Nakasuga dołączył dziś do Cala Crutchlowa w boksie Yamahy. Nowy silnik w japończyków sprawdza się na medal, przynajmniej na ten moment. Prędkość maksymalna Yamahy M1 na testach w zeszłym roku wynosiła 327 km/h. W tym roku Crutchlow wyciągnął aż 335 km/h. Dobry znak dla Fabio Quartararo i ostrzeżenie dla rywali.

Lorenzo Savadori przygotowywał motocykle na weekend dla Aleixa Espargaro i Mavericka Viñalesa. Stefan Bradl testował pakiety aerodynamiczne dla Hondy, a Dani Pedrosa kręcił okrążenia dla KTM-a. Augusto Fernandez zakończył shakedown z czwartym czasem i jak przyznaje: „zaczynam rozumieć, jak jeździć szybciej”

2023 SEPANG MOTOGP SHAKEDOWN TEST – DAY 3 (FINAL)
RIDER NAT TEAM TIME LAPS
1 Michele Pirro ITA Ducati Test Rider (GP) 1m 59.803s 23
2 Michele Pirro ITA Ducati Test Rider (GP) +0.315s 28
3 Yamaha Test Bike T3 N/A Yamaha Test Rider (YZR-M1) +0.550s 54
4 Augusto Fernandez SPA Tech3 GASGAS (RC16)* +0.679s 19
5 Lorenzo Savadori ITA Aprilia Test Rider (RS-GP) +0.920s 63
6 Stefan Bradl GER Honda Test Rider (RC213V) +1.326s 75
7 Augusto Fernandez SPA Tech3 GASGAS (RC16)* +1.336s 28
8 Yamaha Test Bike T1 N/A Yamaha Test Rider (YZR-M1) +1.445s 12
9 Lorenzo Savadori ITA Aprilia Test Rider (RS-GP) +2.015s 3
10 Yamaha Test Bike T2 N/A Yamaha Test Rider (YZR-M1) +2.308s 43
11 Jonas Folger GER KTM Test Rider (RC16) +3.820s 10

Źródło: crash.net

Kliknij, aby pominąć reklamy

AUTOR: Maciej Marcinkowski

2007 | kontakt: [email protected]

Komentarze: 1

  1. Witam.Fajnie testują :) Tylko przyjdą Panowie którzy dosiadają motocykle swoich marek jeżdżą trochę na swoich ustawieniach i…. będzie .. lepiej lub gorzej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
152 zapytań w 1,508 sek