Fabio Quartararo dzień po swoim przekonującym zwycięstwie w GP Katalonii uzyskał najlepszy czas podczas powyścigowych testów MotoGP na tym samym torze pod Barceloną. Niewiele wolniejsi byli Francesco Bagnaia z Johannem Zarco. Na torze zabrakło Alexa Rinsa i Takaakiego Nakagamiego, którzy w niedzielę mieli groźne zderzenie, oraz Jorge Martina, który musi poddać się zabiegowi.
Wyniki | ||||||
RIDER | NAT | TEAM | TIME | LAP | ||
1 | = | Fabio Quartararo | FRA | Monster Yamaha (YZR-M1) | 1m 39.447s | 13/67 |
2 | = | Francesco Bagnaia | ITA | Ducati Lenovo (GP22) | +0.004s | 61/84 |
3 | = | Johann Zarco | FRA | Pramac Ducati (GP22) | +0.053s | 53/93 |
4 | = | Aleix Espargaro | SPA | Aprilia Racing (RS-GP) | +0.111s | 4/81 |
5 | = | Pol Espargaro | SPA | Repsol Honda (RC213V) | +0.241s | 8/88 |
6 | = | Jack Miller | AUS | Ducati Lenovo (GP22) | +0.295s | 6/68 |
7 | = | Maverick Viñales | SPA | Aprilia Racing (RS-GP) | +0.333s | 31/77 |
8 | = | Franco Morbidelli | ITA | Monster Yamaha (YZR-M1) | +0.348s | 28/78 |
9 | = | Enea Bastianini | ITA | Gresini Ducati (GP21) | +0.397s | 27/54 |
10 | = | Fabio Di Giannantonio | ITA | Gresini Ducati (GP21)* | +0.516s | 27/56 |
11 | ^2 | Brad Binder | RSA | Red Bull KTM (RC16) | +0.551s | 64/66 |
12 | ^3 | Joan Mir | SPA | Suzuki Ecstar (GSX-RR) | +0.580s | 57/72 |
13 | ˅2 | Luca Marini | ITA | Mooney VR46 Ducati (GP22) | +0.600s | 30/62 |
14 | ˅2 | Miguel Oliveira | POR | Red Bull KTM (RC16) | +0.641s | 40/66 |
15 | ˅1 | Remy Gardner | AUS | KTM Tech3 (RC16)* | +0.750s | 35/76 |
16 | = | Alex Marquez | SPA | LCR Honda (RC213V) | +0.888s | 9/96 |
17 | = | Stefan Bradl | GER | Repsol Honda (RC213V) | +1.027s | 22/53 |
18 | = | Michele Pirro | ITA | Aruba.it Racing (GP22) | +1.163s | 16/74 |
19 | = | Andrea Dovizioso | ITA | WithU Yamaha RNF (YZR-M1) | +1.180s | 29/56 |
20 | = | Darryn Binder | RSA | WithU Yamaha RNF (YZR-M1)* | +1.299s | 35/49 |
21 | = | Marco Bezzecchi | ITA | Mooney VR46 Ducati (GP21)* | +1.318s | 5/23 |
22 | = | Raul Fernandez | SPA | KTM Tech3 (RC16)* | +1.697s |
Źródło: crash.net
aleix dopiero 4, bo myslał że meta jest o jeden zakręt wcześniej?
tak, potwierdzine info przez zakręt
Witam.
W tym roku planuję się wybrać na GP Wielkiej Brytanii. Choć jeszcze nie zdecydowałem, czy ma być to jednodniowy wypad tylko na wyścig, czy pojadę jeszcze w sobotę rano. W związku z tym pytanie, czy ktoś z tu obecnych był już na wyżej wymienionej rundzie? A jeśli tak, to byłbym wdzięczny gdyby mógł podzielić się wiedzą i doświadczeniami z tego doświadczenia.
Najważniejsze kwestie które interesują w tym momencie to po pierwsze kwestia dojazdu. O ile wcześniej trzeba się wybrać, powiedzmy z Northampton albo Milton Keynes, żeby na spokojnie dojechać na tor i dojść na trybunę zanim zaczną się wyścigi. Czy przy dojeździe na obiekt tworzą się duże korki i jak wygląda sytuacja z parkingiem? Na ten moment, ze względu na niepewną brytyjską pogodę, planuję się wybrać samochodem. Ale w ostatniej chwili może się okazać, że jednak wskoczę na moto.
Po drugie. Na którym sektorze w warto się usadowić dla możliwie najlepszych wrażeń?
I po trzecie. Jakieś dodatkowe uwagi własne na tematy o które nie pomyślałem żeby zapytać a mogą okazać się pomocne?
Byłem w 2016 r. Dojazd na parking nie był zbytnio uciążliwy. Na ok. 2 godziny przed startem Moto3 trzeba było poczekać tak z 30 minut.
Natomiast wyjazd z parkingu to był koszmar! Samochody opuszczały parking w ślimaczym tempie i trzeba było odstać te parę godzin (zresztą na Mugello nie było lepiej, więc to pewnie norma).
Co do trybuny, to siedziałem na Luffield i nie żałowałem tego. Wybór padł na podstawie filmików z Youtube nagrywanych z poszczególnych sektorów, ale każdy lubi co innego.
Przez 6 lat sporo mogło się zmienić, więc najlepiej poczytać sobie informacje na stronie toru.
Kryzys Panie, lepiej wybrać Wimbledon i finał z 1gą Świątek. ?
@tumulus dzięki za rady, na pewno się przydadzą. Może pogrzebię jeszcze na reddicie co tam ludzie piszą na ten temat.
@k3 W moim przypadku nie ma problemu z przygotowaniem na różne warunki pogodowe. W UK mieszkam nie od wczoraj. A jedną z moich pasji poza motocyklami, jest przemierzanie górskich szlaków. Więc jestem gotowy na wszystko. Ale dzięki za radę.
@mac dziękuję ale nie. Akurat ja wyznaję zasadę, że sport ogląda się dla sportu. A akurat tenis jest dla mnie równie ciekawy co patrzenie jak trawa rośnie. Tak więc oczywiście wielkie
Gratulacje dla Igi. Ale śledzenie jej sukcesów ograniczę do tego, że przeczytam sobie nagłówek na onecie, że znowu coś wygrała.