Drugiego dnia testów powyścigowych we Włoszech większość zawodników poprawiała swoje czasy z wtorku. Na 1. miejsce w tabeli z czasami przesunął się Fabio Quartararo, jednak nieco tylko ponad 0,1s dalej plasowali się Francesco Bagnaia z Maverickiem Vinalesem. Na tor wrócił też Marc Marquez, który był najszybszym wśród zawodników na motocyklu Hondy.
Wyniki łączne 1. i 2. dnia | |||||
POS | RIDER | NAT | TEAM | TIME/DIFF | DAY |
1 | Fabio Quartararo | FRA | Monster Yamaha (YZR-M1) | 1m 31.054s | 2 |
2 | Francesco Bagnaia | ITA | Ducati Lenovo (GP22) | +0.118s | 2 |
3 | Maverick Vinales | SPA | Aprilia Racing (RS-GP) | +0.135s | 2 |
4 | Enea Bastianini | ITA | Gresini Ducati (GP21) | +0.206s | 2 |
5 | Aleix Espargaro | SPA | Aprilia Racing (RS-GP) | +0.279s | 2 |
6 | Jorge Martin | SPA | Pramac Ducati (GP22) | +0.385s | 2 |
7 | Luca Marini | ITA | Mooney VR46 Ducati (GP22) | +0.419s | 1 |
8 | Miguel Oliveira | POR | Red Bull KTM (RC16) | +0.531s | 2 |
9 | Marco Bezzecchi | ITA | Mooney VR46 Ducati (GP21)* | +0.537s | 1 |
10 | Fabio Di Giannantonio | ITA | Gresini Ducati (GP21)* | +0.551s | 2 |
11 | Johann Zarco | FRA | Pramac Ducati (GP22) | +0.552s | 1 |
12 | Franco Morbidelli | ITA | Monster Yamaha (YZR-M1) | +0.56s | 2 |
13 | Marc Marquez | SPA | Repsol Honda (RC213V) | +0.588s | 2 |
14 | Pol Espargaro | SPA | Repsol Honda (RC213V) | +0.653s | 1 |
15 | Takaaki Nakagami | JPN | LCR Honda (RC213V) | +0.732s | 2 |
16 | Brad Binder | RSA | Red Bull KTM (RC16) | +0.749s | 2 |
17 | Alex Marquez | SPA | LCR Honda (RC213V) | +0.81s | 2 |
18 | Jack Miller | AUS | Ducati Lenovo (GP22) | +0.873s | 2 |
19 | Alex Rins | SPA | Suzuki Ecstar (GSX-RR) | +0.882s | 1 |
20 | Michele Pirro | ITA | Aruba.it Racing (GP22) | +1.016s | 2 |
21 | Dani Pedrosa | SPA | Red Bull KTM (RC16) | +1.254s | 2 |
22 | Raul Fernandez | SPA | KTM Tech3 (RC16)* | +1.292s | 2 |
23 | Remy Gardner | AUS | KTM Tech3 (RC16)* | +1.379s | 2 |
24 | Stefan Bradl | GER | Repsol Honda (RC213V) | +1.58s | 1 |
25 | Darryn Binder | RSA | WithU Yamaha RNF (YZR-M1)* | +1.766s | 1 |
26 | Lorenzo Savadori | ITA | Aprilia Racing (RS-GP) | +2.325s | 1 |
27 | Dominique Aegerter | SWI | Suzuki Ecstar (GSX-RR) | +2.853s | 1 |
28 | Andrea Dovizioso | ITA | WithU Yamaha RNF (YZR-M1) | +3.843s | 1 |
Źródło: crash.net
A gdzie ten cal cruthlow o którym mówił Jędrzejewski że przylatuje do missano żeby testować 😁😁😁
Szczerze mówiąc to po co wrzucać tabelę z czasami, skoro na testach sprawdza się nowe elementy czy motocykle, czas to sprawa drugorzędna.
Nie ma jakiś informacji co zespoły testowały? Jakie są ich odczucia po testach?
Na YT na Prawdzie Moto, Grzesiu wrzucił filmik z odczuciami poszczególnych zawodników po testach itp;)
Czy wiadomo coś czy yamaha testowała nowy silnik? Jeśli tak to czy to v4, czy zostali przy rzędowym silniku?
Po fotkach wnoszę że póki co R4. Wątpię żeby w starą budę wrzucili zupełnie inny silnik.
Ok, pytam, bo pan Badziak niemal był pewny, że yamaha przywiezie v4 😀
Jako prototyp silnik od V-maxa xD
Temat w sumie ciekawy, bo yamaha wprowadziła wały X-plane właśnie po to żeby uniknąć silnika V, ale jak widać czasy się zmieniają.
Jeszcze KTM niech zrobi ramę aluminiową i będzie komplet.