Home / MotoGP / Włosi o potencjalnym przejściu do Aprilii. „To mogłaby być dobra opcja”

Włosi o potencjalnym przejściu do Aprilii. „To mogłaby być dobra opcja”

Sezon podpisywania kontraktów rozkręcił się już na dobre, i co weekend pojawia się nowa plotka. Ogłoszenie zakończenia kariery przez Aleixa Espargaro, otwarło oczywiście drzwi do fabrycznego zespołu Aprilii. W zeszły weekend Massimo Rivola powiedział, że chętnie zobaczyłby na swoim włoskim motocyklu włoskiego zawodnika. Te słowa sprawiły, że głównym kandydatem na to miejsce jest Enea Bastianini – najlepszy włoski zawodnik w tym sezonie, który nie ma kontraktu, a wręcz na 99% straci swój obecny motocykl, który jest teraz najlepszą opcją w MotoGP, jako że umowę ma już podpisaną Pecco Bagnaia.

Oczywiście poza Bastianinim jest kilku innych zawodników pochodzących z Włoch, którzy mają szansę na fabryczne RS-GP. Może to być ktoś z zespołu Valentino Rossiego, jako że obaj nie mają jeszcze kontraktu na przyszły sezon, a chętnie dołączyliby do zespołu fabrycznego. Marco Bezzecchi udowodnił rok temu, że jest w stanie złożyć w całość całkiem solidną kampanię, zajmując trzecie miejsce w mistrzostwach. Fabio Di Giannantonio jest bardzo regularnym zawodnikiem w ostatnich miesiącach; pokazał też, że jest w stanie wygrywać wyścigi na najwyższym poziomie.

Kliknij, aby pominąć reklamy

Do tego dochodzi Franco Morbidelli, który przy odrobinie konsekwencji wróci do bycia konkurencyjnym zawodnikiem, w końcu tylko 4 lata temu był wicemistrzem świata. Nie można zapominać o Marcu Marquezie, który jest teraz łączony z każdą marką oprócz Yamahy i Hondy. Bestia, Bez, Diggia i Franky odpowiedzieli motogp.com, na pytanie o potencjalne przejście do fabryki z Noale.

Enea Bastianini: „To mógłby być dla mnie świetny wybór. Sam się nad tym zastanawiam, ale to nie jest moja jedyna opcja. Po tym wyścigu poświęcę trochę czasu, by lepiej zrozumieć to wszystko. Spędzę trochę czasu myśląc o mojej przyszłości, ale na ten moment jest jak jest, i nic jeszcze nie wiemy.”

Marco Bezzecchi„Cóż, Aprilia jest z pewnością fantastycznym projektem. Pracują bardzo dobrze, podobnie jak Ducati. Myślę, że Ducati jest teraz najlepszym motocyklem. Szansa na fabryczny motocykl w Ducati jest teraz dużo mniejsza, ale nie jest to niemożliwe. Jeśli Aprilia będzie dla mnie opcją, oczywiście rozważę to, bo to jest bardzo fajny zespół, Massimo [Rivola] też jest super człowiekiem, znam się z nim osobiście. Tak więc zobaczymy, jestem otwarty na wszystkie opcje.”

Fabio Di Giannantonio„Powiedzmy, że z mojej strony to wygląda tak: dostanie jazdy w fabrycznym zespole byłoby świetne dla mojej kariery i mojego rozwoju, więc celem jest posiadanie fabrycznego motocykla na przyszły sezon. Mamy oczywiście Plan A, B, C, więc musimy zdecydować co robimy z moją przyszłością. Na ten moment celem jest robienie dobrej roboty na torze, i wyciskanie maksimum z tym zespołem.

Franco Morbidelli„Jak już mówiłem, jestem skupiony na mojej obecnej sytuacji, wciąż trochę tracimy. Mamy w głowie świetne pomysły, więc skupiamy się w pełni na naszej teraźniejszości.”

Kliknij, aby pominąć reklamy

AUTOR: Maciej Marcinkowski

2007 | kontakt: [email protected]

komentarzy 5

  1. Bastianini i Bezzecchi to chyba dwaj najlepsi kandydaci do siodła w Aprilli.
    Z drugiej strony Bezzecchi może być bankowo pewny siodła na sezon 2025 w VR46, Rossi w wywiadzie podkreślił, że mają dług wdzięczności względem bezy, za pozostanie w ekipie na sezon 24, pomimo kuszącej propozycji jaką dostał w Pramacu na fabrycznym motocyklu GP24 obok Martina.
    Aprilia mocno pracuje na swoje sukcesy, cieszy oko, że tak mały zespół jest w stanie tak prężnie pracować i mieć jedną z topowych maszyn w MotoGP.

  2. Aprilia ma najpiękniejszy motocykl w stawce i chyba drugi najszybszy – przed nimi Ducati zaraz za nimi KTM.

  3. Bastianini do Aprilii.
    Martin do Ducati.
    Acosta do KTM.
    Marquez chce fabryczny zespół to zostaje mu Gas Gas, Yamaha albo Honda.

Dodaj komentarz

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
149 zapytań w 1,099 sek