Home / MotoGP / Wyniki FP1 Grand Prix Misano

Wyniki FP1 Grand Prix Misano

yonny+hernandez+pramac+ducati

Aż 9 zawodników upadło podczas pierwszego treningu wolnego na torze w Misano. Byli to Bradley Smith, Aleix Espargaro, Hiroshi Aoyama, Karel Abraham, Andrea Iannone, Pol Espargaro, Valentino Rossi, Cal Crutchlow i Danilo Petrucci.

Sesja była mokra.

Kliknij, aby pominąć reklamy

Wyniki FP1 MotoGP Grand Prix Misano:
1. Yonny Hernandez COL Pramac Racing (Desmosedici) 1m 50.310s [Lap 8/9] 272km/h (Top Speed)
2. Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 52.003s +1.693s [6/7] 275km/h
3. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosedici) 1m 52.093s +1.783s [5/9] 276km/h
4. Stefan Bradl GER LCR Honda MotoGP (RC213V) 1m 52.386s +2.076s [5/6] 265km/h
5. Danilo Petrucci ITA IodaRacing Project (ART) 1m 53.157s +2.847s [6/12] 263km/h
6. Aleix Espargaro ESP NGM Forward Racing (Forward Yamaha) 1m 53.336s +3.026s [3/3] 262km/h
7. Andrea Iannone ITA Pramac Racing (Desmosedici) 1m 53.478s +3.168s [4/4] 259km/h
8. Pol Espargaro ESP Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)* 1m 53.765s +3.455s [4/9] 267km/h
9. Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 54.243s +3.933s [4/4] 270km/h
10. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 54.450s +4.140s [5/6] 258km/h
11. Alex De Angelis RSM NGM Forward Racing (Forward Yamaha) 1m 55.063s +4.753s [6/7] 251km/h
12. Jorge Lorenzo ESP Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 55.415s +5.105s [5/6] 265km/h
13. Cal Crutchlow GBR Ducati Team (Desmosedici) 1m 56.650s +6.340s [3/5] 264km/h
14. Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing (RCV1000R) 1m 56.716s +6.406s [7/8] 260km/h
15. Michael Laverty GBR Paul Bird Motorsport (PBM-ART) 1m 56.732s +6.422s [6/7] 259km/h
16. Scott Redding GBR Go&Fun Honda Gresini (RCV1000R)* 1m 56.776s +6.466s [9/10] 249km/h
17. Alvaro Bautista ESP Go&Fun Honda Gresini (RC213V) 1m 56.830s +6.520s [5/6] 252km/h
18. Hiroshi Aoyama JPN Drive M7 Aspar (RCV1000R) 1m 58.769s +8.459s [5/5] 259km/h
19. Mike Di Meglio FRA Avintia Racing (Avintia)* 2m 1.914s +11.604s [3/8] 240km/h
20. Leon Camier GBR Drive M7 Aspar (RCV1000R) 2m 2.600s +12.290s [4/5] 235km/h
21. Hector Barbera ESP Avintia Racing (Avintia) 2m 6.903s +16.593s [5/6] 233km/h
22. Broc Parkes AUS Paul Bird Motorsport (PBM-ART)* Brak czasu
23. Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) Brak czasu

niebieski klasa fabryczna – jednostka ECU, oprogramowanie producenta.
Zbiornik paliwa o poj. 20 litrów, pięć zmian silnika w sezonie. Wszystkie jednostki napędowe w ciągu roku muszą być jednakowe (zatrzymany rozwój).

czarny = klasa fabryczna (z ustępstwami) – jednostka ECU, oprogramowanie producenta. Przepisom podlega każdy producent, który w poprzednim sezonie nie wywalczył zwycięstwa na suchym torze (póki co Ducati, w przyszłości także inni producenci). Zbiornik paliwa o poj. 24 litrów, dwanaście zmian silnika wsezonie. Dozwolony rozwój jednostek napędowych w trakcie roku. Dodatkowo możliwość użycia bardziej miękkiej tylnej opony niż klasa fabryczna.
Redukcja poj. silnika do 22 litrów w przypadku zdobycia a) zwycięstwa na suchym torze, b) dwóch drugich miejsc, c) trzech trzecich pozycji. Trzy zwycięstwa na suchym torze odbierają przywilej używania bardziej miękkiej, tylnej opony.

czerwony klasa otwarta – standardowy system ECU, wraz z oprogramowaniem.
Zbiornik paliwa o poj. 24 litrów, dwanaście zmian silnika w sezonie. Dozwolony rozwój jednostek napędowych w trakcie roku. Dodatkowo możliwość użycia bardziej miękkiej tylnej opony niż klasa fabryczna.

* – debiutant

 

Założyciel MotoGP.pl - Redaktor Naczelny portalu. Od ponad 10 lat związany ze sportami motorowymi na dwóch i czterech kółkach. Prywatnie zafascynowany motocyklami.

komentarze 2

  1. Jeśli cały weekend na Misano ma być mokry to Ducati miałoby szanse na kolejne podium. Choć mam nadzieję że na suchym torze też będą w miarę konkurencyjni wobec Hondy i Ducati.

  2. Na mokrym to Ducati może spokojnie wygrać, a na suchym myśleć o podium, już dwa treningi przy deszczu, a oni, tak, jak Rossi kiedyś, testowali tutaj przed weekendem, poza tym mają Doviego, bo chyba nie Cala, nie?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
144 zapytań w 0,539 sek