Home / Moto2 / Moto3 / GP Argentyny: Sasaki zmiażdzył konkurencję w czasówce Moto3

GP Argentyny: Sasaki zmiażdzył konkurencję w czasówce Moto3

Ayumu Sasaki był absolutnie bezkonkurencyjny w kwalifikacjach Moto3 w Argentynie, zdobywając pole position drugi raz pod rząd. Deniz Oncu i Diogo Moreira stracili do Japończyka ponad 0,6s.

Kliknij, aby pominąć reklamy
Wyniki kwalifikacji
POS RIDER NAT TEAM BIKE TIME
1 Ayumu Sasaki JPN Liqui Moly Husqvarna Intact GP (Husqvarna) 1m 48.539s
2 Deniz Öncü TUR Red Bull KTM Ajo (KTM) 1m 49.142s
3 Diogo Moreira BRA MT Helmets – MSI (KTM) 1m 49.214s
4 Ivan Ortolá SPA Angeluss MTA Team (KTM) 1m 49.314s
5 Jaume Masia SPA Leopard Racing (Honda) 1m 49.344s
6 Tatsuki Suzuki JPN Leopard Racing (Honda) 1m 49.417s
7 David Alonso COL Autosolar GASGAS Aspar M3 (GASGAS) 1m 49.454s
8 Scott Ogden GBR VisionTrack Racing Team (Honda) 1m 49.545s
9 Andrea Migno ITA CIP Green Power (KTM) 1m 49.642s
10 Daniel Holgado SPA Red Bull KTM Tech3 (KTM) 1m 49.665s
11 Kaito Toba JPN SIC58 Squadra Corse (Honda) 1m 49.673s
12 Matteo Bertelle ITA Rivacold Snipers Team (Honda) 1m 49.678s
13 José Antonio Rueda SPA Red Bull KTM Ajo (KTM) 1m 49.766s
14 Stefano Nepa ITA Angeluss MTA Team (KTM) 1m 49.778s
15 Xavier Artigas SPA CFMOTO Racing PruestelGP (CFMOTO) 1m 49.904s
16 David Muñoz SPA BOE Motorsports (KTM) 1m 50.025s
17 Collin Veijer NED Liqui Moly Husqvarna Intact GP (Husqvarna) 1m 50.028s
18 Ryusei Yamanaka JPN Autosolar GASGAS Aspar M3 (GASGAS) 1m 50.342s
19 Riccardo Rossi ITA SIC58 Squadra Corse (Honda) 1m 50.659s
20 Syarifuddin Azman MAL MT Helmets – MSI (KTM) 1m 50.784s
21 Filippo Farioli ITA Red Bull KTM Tech3 (KTM) 1m 50.838s
22 David Salvador SPA CIP Green Power (KTM) 1m 50.953s
23 Mario Aji INA Honda Team Asia (Honda) 1m 51.011s
24 Romano Fenati ITA Rivacold Snipers Team (Honda) 1m 51.358s
25 David Almansa SPA CFMOTO Racing PruestelGP (CFMOTO) 1m 51.697s
26 Taiyo Furusato JPN Honda Team Asia (Honda) 1m 51.729s
27 Ana Carrasco SPA BOE Motorsports (KTM) 1m 52.114s
28 Joshua Whatley GBR VisionTrack Racing Team (Honda) 1m 52.142s

Kliknij, aby pominąć reklamy
Wyniki FP3
POS RIDER NAT TEAM BIKE TIME
1 Romano Fenati ITA Rivacold Snipers Team (Honda) 1m 53.875s
2 Kaito Toba JPN SIC58 Squadra Corse (Honda) 1m 54.569s
3 Deniz Öncü TUR Red Bull KTM Ajo (KTM) 1m 54.832s
4 David Salvador SPA CIP Green Power (KTM) 1m 55.130s
5 Diogo Moreira BRA MT Helmets – MSI (KTM) 1m 55.587s
6 Riccardo Rossi ITA SIC58 Squadra Corse (Honda) 1m 55.779s
7 Scott Ogden GBR VisionTrack Racing Team (Honda) 1m 55.937s
8 Ivan Ortolá SPA Angeluss MTA Team (KTM) 1m 56.090s
9 Andrea Migno ITA CIP Green Power (KTM) 1m 56.557s
10 Filippo Farioli ITA Red Bull KTM Tech3 (KTM) 1m 56.584s
11 David Alonso COL Autosolar GASGAS Aspar M3 (GASGAS) 1m 56.704s
12 Daniel Holgado SPA Red Bull KTM Tech3 (KTM) 1m 56.726s
13 Tatsuki Suzuki JPN Leopard Racing (Honda) 1m 56.855s
14 David Almansa SPA CFMOTO Racing PruestelGP (CFMOTO) 1m 56.882s
15 Stefano Nepa ITA Angeluss MTA Team (KTM) 1m 56.914s
16 José Antonio Rueda SPA Red Bull KTM Ajo (KTM) 1m 57.016s
17 Syarifuddin Azman MAL MT Helmets – MSI (KTM) 1m 57.155s
18 Joshua Whatley GBR VisionTrack Racing Team (Honda) 1m 57.159s
19 Mario Aji INA Honda Team Asia (Honda) 1m 57.212s
20 Ryusei Yamanaka JPN Autosolar GASGAS Aspar M3 (GASGAS) 1m 57.266s
21 Xavier Artigas SPA CFMOTO Racing PruestelGP (CFMOTO) 1m 57.397s
22 Taiyo Furusato JPN Honda Team Asia (Honda) 1m 57.427s
23 Ana Carrasco SPA BOE Motorsports (KTM) 1m 57.451s
24 Matteo Bertelle ITA Rivacold Snipers Team (Honda) 1m 57.640s
25 Jaume Masia SPA Leopard Racing (Honda) 1m 57.662s
26 David Muñoz SPA BOE Motorsports (KTM) 1m 58.253s
Ayumu Sasaki JPN Liqui Moly Husqvarna Intact GP (Husqvarna) No Time
Collin Veijer NED Liqui Moly Husqvarna Intact GP (Husqvarna) No Time

Źródło: crash.net

AUTOR: Paweł Krupka

Fan sportów motorowych każdego rodzaju - w szczególności Formuły 1, poprzez wyścigi motocyklowe, rajdy samochodowe, a na żużlu kończąc. Na portalu MOTOGP.PL regularnie od 2009 roku.

komentarze 2

  1. Sasaki jak w końcu wydostanie się z moto3 to pokaże swój potencjał w moto2 gdzie jest mniej przepychanek niż w moto3 i trzeba się wyróżniać tempem wyścigowym

    • Zgadzam się z tym. Powinien czym prędzej przejść do moto2. Tam takiego tłoku nie ma. W moto3 ma wiecznie jakiegoś pecha i do tego mega niebezpiecznie wypadki w których uczestniczył.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
163 zapytań w 1,915 sek