Odmienna specyfika toru Sachsenring – z przewagą lewych zakrętów – pomogły Marcowi Marquezowi w uzyskaniu najlepszego wyniku w 1. piątkowym treningu MotoGP przed GP Niemiec. Hondy były tym razem wyjątkowo szybkie, bowiem za drugim Fabio Quartararo bezpośrednio sklasyfikowano Takaakiego Nakagamiego i Pola Espargaro.
Wyniki FP1 | ||||||
POS | RIDER | NAT | TEAM | TIME/DIFF | LAP | MAX |
1 | Marc Marquez | SPA | Repsol Honda (RC213V) | 1’21.660s | 4/25 | 294k |
2 | Fabio Quartararo | FRA | Monster Yamaha (YZR-M1) | +0.168s | 13/20 | 293k |
3 | Takaaki Nakagami | JPN | LCR Honda (RC213V) | +0.276s | 7/22 | 291k |
4 | Pol Espargaro | SPA | Repsol Honda (RC213V) | +0.350s | 9/19 | 294k |
5 | Aleix Espargaro | SPA | Aprilia Gresini (RS-GP) | +0.380s | 17/19 | 293k |
6 | Jack Miller | AUS | Ducati Team (GP21) | +0.391s | 9/22 | 296k |
7 | Alex Rins | SPA | Suzuki Ecstar (GSX-RR) | +0.416s | 19/19 | 292k |
8 | Johann Zarco | FRA | Pramac Ducati (GP21) | +0.488s | 22/22 | 296k |
9 | Joan Mir | SPA | Suzuki Ecstar (GSX-RR) | +0.512s | 20/22 | 292k |
10 | Maverick Viñales | SPA | Monster Yamaha (YZR-M1) | +0.593s | 14/25 | 292k |
11 | Francesco Bagnaia | ITA | Ducati Team (GP21) | +0.600s | 14/25 | 295k |
12 | Miguel Oliveira | POR | Red Bull KTM (RC16) | +0.664s | 14/22 | 293k |
13 | Luca Marini | ITA | Sky VR46 Avintia Ducati (GP19)* | +0.704s | 19/22 | 291k |
14 | Franco Morbidelli | ITA | Petronas Yamaha (YZR-M1) | +0.721s | 13/24 | 289k |
15 | Enea Bastianini | ITA | Avintia Ducati (GP19)* | +0.817s | 20/20 | 294k |
16 | Alex Marquez | SPA | LCR Honda (RC213V) | +0.877s | 23/24 | 293k |
17 | Lorenzo Savadori | ITA | Aprilia Gresini (RS-GP)* | +0.952s | 19/21 | 290k |
18 | Danilo Petrucci | ITA | KTM Tech3 (RC16) | +0.986s | 12/23 | 290k |
19 | Jorge Martin | SPA | Pramac Ducati (GP21)* | +1.018s | 8/18 | 297k |
20 | Valentino Rossi | ITA | Petronas Yamaha (YZR-M1) | +1.031s | 22/23 | 290k |
21 | Iker Lecuona | SPA | KTM Tech3 (RC16) | +1.068s | 4/24 | 293k |
22 | Brad Binder | RSA | Red Bull KTM (RC16) | +1.309s | 20/23 | 295k |
Źródło: crash.net
Marquez na czele FP1 podczas GP Niemiec, czyli wszystko wraca do normy :D
Ehhh, Marquez się skończył….. Taa
„” Odmienna specyfika toru Sachsenring – z przewagą lewych zakrętów – pomogły Marcowi Marquezowi „””
hehe no wiadomo ! prawe zakręty wiadomo pomagają komuś innemu… ;)
I dobrze, niech chłopak się tylko nie przewraca w ten weekend.
Może w końcu zobaczymy fajny – wyścig Fabio vs Marc
Powiem Ci tak nie zobaczymy jeszcze nie teraz.
Brawo.
Ale nie tylko Marc, bo w pierwszej czwórce są cztery Hondy, tak jakby bardziej im ten tor podszedł.