Jack Miller najpierw „gasił” płomienie dobywające się z okolic silnika swojego Ducati, zjeżdżając do alei serwisowej, a potem uzyskał najlepszy czas przed GP Portugalii. Drugi w rozgrzewce był startujący z pole position Fabio Quartararo, a trzeci mistrz świata, Joan Mir. Marc Marquez oszczędział ramię i zrobił tylko cztery mierzone okrążenia. Na tor wrócił obolały Takaaki Nakagami.
Wyniki Warm-up | ||||||
POS | RIDER | NAT | TEAM | TIME/DIFF | LAP | MAX (KM/H) |
1 | Jack Miller | AUS | Ducati Team (GP21) | 1’39.721s | 8/8 | 348k |
2 | Fabio Quartararo | FRA | Monster Yamaha (YZR-M1) | +0.080s | 11/11 | 333k |
3 | Joan Mir | SPA | Suzuki Ecstar (GSX-RR) | +0.100s | 11/12 | 334k |
4 | Aleix Espargaro | SPA | Aprilia Gresini (RS-GP) | +0.150s | 6/12 | 340k |
5 | Franco Morbidelli | ITA | Petronas Yamaha (YZR-M1) | +0.157s | 10/12 | 328k |
6 | Francesco Bagnaia | ITA | Ducati Team (GP21) | +0.191s | 7/12 | 347k |
7 | Johann Zarco | FRA | Pramac Ducati (GP21) | +0.320s | 11/11 | 346k |
8 | Maverick Viñales | SPA | Monster Yamaha (YZR-M1) | +0.403s | 12/12 | 330k |
9 | Brad Binder | RSA | Red Bull KTM (RC16) | +0.452s | 12/12 | 336k |
10 | Danilo Petrucci | ITA | KTM Tech3 (RC16) | +0.672s | 10/12 | 339k |
11 | Alex Marquez | SPA | LCR Honda (RC213V) | +0.722s | 11/11 | 340k |
12 | Alex Rins | SPA | Suzuki Ecstar (GSX-RR) | +0.812s | 8/10 | 336k |
13 | Pol Espargaro | SPA | Repsol Honda (RC213V) | +0.837s | 7/11 | 336k |
14 | Takaaki Nakagami | JPN | LCR Honda (RC213V) | +0.888s | 6/8 | 334k |
15 | Enea Bastianini | ITA | Avintia Ducati (GP19)* | +0.896s | 11/11 | 340k |
16 | Luca Marini | ITA | Sky VR46 Avintia Ducati (GP19)* | +1.085s | 8/11 | 336k |
17 | Miguel Oliveira | POR | Red Bull KTM (RC16) | +1.138s | 7/11 | 335k |
18 | Valentino Rossi | ITA | Petronas Yamaha (YZR-M1) | +1.446s | 11/11 | 335k |
19 | Marc Marquez | SPA | Repsol Honda (RC213V) | +1.516s | 3/4 | 329k |
20 | Lorenzo Savadori | ITA | Aprilia Gresini (RS-GP)* | +1.756s | 10/11 | 334k |
21 | Iker Lecuona | SPA | KTM Tech3 (RC16) | +2.052s | 10/12 | 336k |
Źródło: crash.net