Home / MotoGP / GP San Marino: Bezzecchi z rekordem toru w treningu! Marquez i Bagnaia w Q2!

GP San Marino: Bezzecchi z rekordem toru w treningu! Marquez i Bagnaia w Q2!

Marco Bezzecchi (VR46 Racing) wykręcił najlepszy czas piątkowych treningów, podczas gdy Maverick Viñales (Aprilia) i Dani Pedrosa również zrobili czasy poniżej wcześniejszego rekordu toru! Pomimo powrotu po kontuzji w czołowej dziesiątce zameldował się też Pecco Bagnaia (Ducati), pozycję za Markiem Marquezuem (Repsol Honda). Rano najszybszy był kierowca testowy Ducati – Michele Pirro.

Wyniki FP1
POS RIDER NAT TEAM TIME/DIFF LAP MAX
1 Michele Pirro ITA Aruba.it Ducati (GP23) 1’31.909s 18/19 297k
2 Luca Marini ITA Mooney VR46 Ducati (GP22) +0.115s 22/22 298k
3 Jorge Martin SPA Pramac Ducati (GP23) +0.157s 17/21 299k
4 Marco Bezzecchi ITA Mooney VR46 Ducati (GP22) +0.181s 19/19 300k
5 Raul Fernandez SPA RNF Aprilia (RS-GP22) +0.318s 17/19 298k
6 Dani Pedrosa SPA Red Bull KTM (RC16) +0.341s 12/22 301k
7 Maverick Viñales SPA Aprilia Racing (RS-GP23) +0.366s 20/20 298k
8 Johann Zarco FRA Pramac Ducati (GP23) +0.392s 19/19 298k
9 Aleix Espargaro SPA Aprilia Racing (RS-GP23) +0.418s 19/19 298k
10 Alex Marquez SPA Gresini Ducati (GP22) +0.440s 20/21 298k
11 Brad Binder RSA Red Bull KTM (RC16) +0.481s 20/24 298k
12 Franco Morbidelli ITA Monster Yamaha (YZR-M1) +0.486s 21/21 294k
13 Pol Espargaro SPA Tech3 GASGAS (RC16) +0.495s 16/17 300k
14 Jack Miller AUS Red Bull KTM (RC16) +0.600s 18/24 298k
15 Fabio Quartararo FRA Monster Yamaha (YZR-M1) +0.601s 17/21 295k
16 Stefan Bradl GER LCR Honda (RC213V) +0.629s 19/20 296k
17 Fabio Di Giannantonio ITA Gresini Ducati (GP22) +0.645s 20/20 294k
18 Miguel Oliveira POR RNF Aprilia (RS-GP22) +0.650s 18/18 301k
19 Takaaki Nakagami JPN LCR Honda (RC213V) +0.662s 17/21 295k
20 Francesco Bagnaia ITA Ducati Lenovo (GP23) +0.690s 16/18 300k
21 Marc Marquez SPA Repsol Honda (RC213V) +0.765s 17/20 296k
22 Augusto Fernandez SPA Tech3 GASGAS (RC16)* +1.292s 18/21 295k
23 Joan Mir SPA Repsol Honda (RC213V) +1.319s 15/19 295k
24 Takumi Takahashi JPN Honda Test Rider (RC213V) +5.985s 21/21 288k
Kliknij, aby pominąć reklamy
Wyniki FP2
POS RIDER NAT TEAM TIME/DIFF LAP MAX
1 Marco Bezzecchi ITA Mooney VR46 Ducati (GP22) 1’30.846s 26/26 301k
2 Maverick Viñales SPA Aprilia Racing (RS-GP23) +0.126s 20/24 298k
3 Dani Pedrosa SPA Red Bull KTM (RC16) +0.255s 26/27 303k
4 Jorge Martin SPA Pramac Ducati (GP23) +0.331s 28/28 298k
5 Luca Marini ITA Mooney VR46 Ducati (GP22) +0.341s 28/28 298k
6 Marc Marquez SPA Repsol Honda (RC213V) +0.371s 26/27 298k
7 Francesco Bagnaia ITA Ducati Lenovo (GP23) +0.374s 24/24 298k
8 Alex Marquez SPA Gresini Ducati (GP22) +0.401s 24/25 295k
9 Brad Binder RSA Red Bull KTM (RC16) +0.410s 26/26 301k
10 Raul Fernandez SPA RNF Aprilia (RS-GP22) +0.690s 25/26 298k
11 Pol Espargaro SPA Tech3 GASGAS (RC16) +0.714s 17/18 300k
12 Aleix Espargaro SPA Aprilia Racing (RS-GP23) +0.773s 22/24 298k
13 Fabio Quartararo FRA Monster Yamaha (YZR-M1) +0.798s 22/26 295k
14 Franco Morbidelli ITA Monster Yamaha (YZR-M1) +0.864s 23/24 295k
15 Stefan Bradl GER LCR Honda (RC213V) +0.869s 25/26 297k
16 Michele Pirro ITA Aruba.it Ducati (GP23) +0.897s 19/24 296k
17 Jack Miller AUS Red Bull KTM (RC16) +0.935s 26/26 298k
18 Johann Zarco FRA Pramac Ducati (GP23) +0.939s 20/25 298k
19 Fabio Di Giannantonio ITA Gresini Ducati (GP22) +0.975s 25/25 294k
20 Takaaki Nakagami JPN LCR Honda (RC213V) +1.261s 22/27 296k
21 Joan Mir SPA Repsol Honda (RC213V) +1.295s 25/25 298k
22 Miguel Oliveira POR RNF Aprilia (RS-GP22) +1.508s 7/27 299k
23 Augusto Fernandez SPA Tech3 GASGAS (RC16)* +1.767s 19/26 293k
24 Takumi Takahashi JPN LCR Honda (RC213V) +5.040s 27/27 291k
Kliknij, aby pominąć reklamy

Źródło: crash.net

AUTOR: Maciej Marcinkowski

2007 | kontakt: [email protected]

komentarzy 7

  1. W tytule bardziej powinno być: „… Marquez i Pedrosa w Q2!” ;)
    Oczywiście wiem, że wpisaliście Pecco, bo jedzie z kontuzją, ale Pedrosa większe zaskoczenie jak dla mnie.

    • Dla Ciebie może Dani to większe zaskoczenie, ale patrząc na historię jego startów, to zawsze wypadał bardzo dobrze. Zaskoczeniem to jest, że inni zawodnicy KTMa, tak bardzo nie dotrzymują mu kroku.

      Peco nie tyle jest poobijany, ale on też się otarł o śmierć. Nie poważną kontuzję, a właśnie śmierć. Bardzo go nie lubię za jazdę po pijaku, ale podziwiam go, że jest 7, mimo przeżyć i braków w zdrowiu. Ba! Nawet boję się o niego, czy nie za szybko wraca i czy fizycznie będzie wstanie podołać trudom rywalizacji i czy nie ryzykuje poważniejszą kontuzją w razie upadku. Tym bardziej to jest niebezpieczne, że BYĆ MOŻE brakuje mu pokory, jeśli prawdą jest, że w niedziele zawiodło jego opanowanie pośredniej opony, na której nie jeździł, a nie wada fabryczna gumy. To nie mój wymysł, a tak sugerują niektórzy zawodnicy i podobno na okrążeniu rozgrzewkowym Peco prawie się wywrócił.

  2. Dani ośmieszył wszystkich innych zawodników KTMa. Już pół biedy, że był z nich najlepszy, ale on był najlepszy o 6 pozycji! Tyle potrafi dołożyć od siebie.

    Lubię Bindera. Miler ma barwną osobowość tak potrzebną w MotoGP, jednak jeśli KTM chce wygrywać już teraz, to powinni zrobić wszystko, żeby ściągnąć Marqueza. Dziwię się, że tego nie robią, bo to nie jest fabryka, która dba o miłą, rodzinną atmosferę jak Aprilia.

    • Akurat trudno się do Bindera przyczepić. Ten facet w niedzielę jest kotem i poza wątpliwą formą na jednym okrążeniu jest przydatny KTM. A Miller … latami pchany balon, który w zeszłym roku definitywnie pękł. Po 2024 kto wie, czy nie pożegnamy się z najbardziej przereklamowanym riderem w stawce. Nigdy nie rozumiałem jego fenomenu, a ostatnio to raczej jest znany ze swoich głupkowatych wypowiedzi.

      A Dani potwierdza tylko, że w MotoGP poziom się wyrównał, ale generalnie spadł. MM wygrywający wyścigi w 2021 czy Fabio ocierający się o mistrza w 2022 są również tego dowodem. W erze kosmitów nie powinni mieć prawa tego osiągnąć. Ducati PRowo odnosi sukces, jednak czy Pecco to dziś kompletny zawodnik? Liczba głupich wywrotek zaprzecza temu twierdzeniu.

    • Żadnego Marqueza tylko Acosta za cienkiego bolka Millera, który nie wiem co robi od kilku lat w królewskiej klasie? Jak słyszę że KTM szuka miejsca dla Acosta to się dziwię dlaczego nie rozwiążą kontraktu i nie powalacza o mistrza na następny rok.

      • Jeśli chcesz w następnym roku chcą poważnie walczyć o mistrza to Marquez, nie Acosta. Acosta jest rewelacyjny, ale on nie robi takich cudów jak Marquez swego czasu w Moto2. Nie ma też takiego doświadczenia w ustawieniach motocykla. Wątpię, aby KTM było tak silne, aby tak niedoświadczony zawodnik zdążył się nauczyć jeździć w klasie i jeszcze poważnie walczyć o tytuł. Po roku w klasie królewskiej – może. Tylko, że on przestał wygrywać w Moto 2. Nie wiem czy to przez presję związaną z przyszłością, czy odpuścił patrząc co jego rywal wyprawia, czy może nie jest aż tak dobry. Jednak w królewskiej będziesz trudniej, będzie większe presji i spokojny rok, a nawet dwa w satelicie, w której nic by nie musiał, mógłby pozytywnie wpłynąć na jego karierę. No i może też nauczył by się pokory, której mu brakuje jeśli plotki o jego zadaniach w przejściu do GP są prawdziwe.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
166 zapytań w 2,093 sek