Fabio Quartararo po raz kolejny uplasował się na czele treningu MotoGP – tym razem w FP2 w Walencji. Za sobą pozostawił Mavericka Vinalesa i Marca Marqueza.
Wyniki FP2 | |||||||
Pos | Rider | Nat | Team | Time/Diff | Lap | Max | |
1 | = | Fabio Quartararo | FRA | Petronas Yamaha (YZR-M1)* | 1’30.735s | 22/23 | 314k |
2 | ^2 | Maverick Viñales | SPA | Monster Yamaha (YZR-M1) | +0.148s | 22/24 | 314k |
3 | = | Marc Marquez | SPA | Repsol Honda (RC213V) | +0.239s | 4/21 | 321k |
4 | ˅2 | Jack Miller | AUS | Pramac Ducati (GP19) | +0.265s | 17/19 | 326k |
5 | = | Franco Morbidelli | ITA | Petronas Yamaha (YZR-M1) | +0.464s | 20/23 | 314k |
6 | ^4 | Alex Rins | SPA | Suzuki Ecstar (GSX-RR) | +0.495s | 21/22 | 320k |
7 | ˅1 | Joan Mir | SPA | Suzuki Ecstar (GSX-RR)* | +0.545s | 18/22 | 318k |
8 | ^4 | Aleix Espargaro | SPA | Factory Aprilia Gresini (RS-GP) | +0.570s | 15/17 | 321k |
9 | = | Andrea Dovizioso | ITA | Ducati Team (GP19) | +0.616s | 16/17 | 323k |
10 | ^3 | Johann Zarco | FRA | LCR Honda (RC213V) | +0.634s | 20/22 | 317k |
11 | ^4 | Cal Crutchlow | GBR | LCR Honda (RC213V) | +0.698s | 19/20 | 321k |
12 | ˅1 | Danilo Petrucci | ITA | Ducati Team (GP19) | +0.720s | 19/19 | 317k |
13 | ^1 | Michele Pirro | ITA | Ducati Team (GP19) | +1.030s | 15/17 | 323k |
14 | ˅6 | Valentino Rossi | ITA | Monster Yamaha (YZR-M1) | +1.040s | 11/15 | 315k |
15 | ^5 | Francesco Bagnaia | ITA | Pramac Ducati (GP18)* | +1.133s | 19/19 | 323k |
16 | ^2 | Jorge Lorenzo | SPA | Repsol Honda (RC213V) | +1.145s | 15/17 | 321k |
17 | ˅10 | Pol Espargaro | SPA | Red Bull KTM Factory (RC16) | +1.170s | 18/19 | 318k |
18 | ^3 | Tito Rabat | SPA | Reale Avintia Ducati (GP18) | +1.424s | 21/21 | 321k |
19 | = | Karel Abraham | CZE | Reale Avintia Ducati (GP18) | +1.543s | 16/19 | 318k |
20 | ˅3 | Mika Kallio | FIN | Red Bull KTM Factory (RC16) | +1.732s | 18/19 | 318k |
21 | ˅5 | Andrea Iannone | ITA | Factory Aprilia Gresini (RS-GP) | +1.833s | 16/18 | 317k |
22 | = | Hafizh Syahrin | MAL | Red Bull KTM Tech3 (RC16) | +2.152s | 18/20 | 314k |
23 | = | Iker Lecuona | SPA | Red Bull KTM Tech3 (RC16)* | +2.379s | 19/21 | 313k |
Źródło: crash.net
yamaha chyba mocna
Przecież Rossi mówi że słaba. Czyli fanboje wierzą nawet jak trzy pozostałe Yamahy są na czele
Nie podniecaj się tak, bo to nie zdrowo
Tylko na jednym okrążeniu ;)
Yamaha daje rade i jesli poprawia vmaxa beda grozni w przyszylm roku.
spojrzcie na statystyki – Rossi w Walencji zawsze slaby zatem skoro #20 i #25 tak wysoko z takim niskim vmaxem to jest niezle ALE
treningi treningami
kwalifikacje kwalifikacjami
a Wyscig pokaze :D
PS. Lorezno stracil wszystko w moich oczach – mogl na pelnym luzie przejechac przyszly sezon a co by ugral to jego – nawet teraz bardzo blisko Rossiego
Hipoteza :
Po tym sezonie Rossi moglby z Lorenzo na fabrycznych Yamahah team stworzyc Team przeciwko MM :D
Qartararo dac miejsce zeby jezdzil z Vinialesem
a Morbidllemu dorzucic Zarco
i Yamaha wrocilabby na tron od razu- GWARATNUJE :D
FORZA VALE FOREVER #46
Ktoś przetłumaczy?
Kolega nie wytrzeźwiał jeszcze:)
Śmieszny jest ten Badziak który tak nachalnie ciągle powtarza jak to VR rozwija testuje nowe części w motocyklu a Vinales skupia sie na tym co ma i nie rozwija sprzętu Tak jakby sugerował że to dzięki niemu Vinales jest szybki Pytam – po co ma coś kombinować Vinales skoro ma wyniki ? tak jak i cała reszta z satelity VR nie ma szybkości to po prostu szuka testuje i sprawdza różne rozwiązania
Cała Yamaha nie ma prędkości ;) Fabryczne Suzuki i KTM mają lepsze prędkości ;) Yamaha nigdy nie miała najlepszego sprzętu. Po prostu mieli dobrych zawodników z mocną psychiką i były fajne efekty.
Moim zdaniem zawsze mieli świetny sprzęt – przynajmniej świetnie prowadzący się. Zawsze Yamaha była z przodu – czy to fabryka czy satelickie tech3. A że nie mają najmocniejszego silnika… To trochę tak, jak w F1 i Mercedes vs. Ferrari. Liczy się cały pakiet, nie tylko silnik.
Rossi cały czas testuje ,szuka, bierze na siebie ciężar pracy w rozwijaniu motocykla od odejścia Lorenzo z Yamahy. Z jakim efektem mu to idzie to chyba wszyscy dobrze widzimy
Yamaha poprawi trochę prędkość max. na prostej i będzie w porządku Oby tylko nie kosztem np. szybkości w zakrętach bo co z tego maxa skoro nie wejdzie dobrze na prostą :) Od tego są testy analizy i mądre głowy techników żeby to jakoś zbalansować