Home / MotoGP / Jorge Martin stawia Ducati warunek przed sezonem 2025

Jorge Martin stawia Ducati warunek przed sezonem 2025

Jorge Martin ostrzegł Ducati, że będzie szukał innych możliwości, jeśli nie zostanie awansowany w przyszłym roku do fabrycznego zespołu. Martin nieznacznie przegrał walkę o tytuł z fabrycznym zawodnikiem Ducati, Francesco Bagnaią. W rezultacie spędzi ten rok ponownie w zespole Pramaca.

„Widzę siebie jako oficjalnego zawodnika w 2025 roku” – powiedział w wywiadzie dla Europa Press. „Jeśli nie w Ducati, będę szukał innych opcji.” Martin twierdzi, że „w żadnym momencie w trakcie roku” nie prosił o awans z Pramac do fabrycznego składu, dopóki nie zaczął rozważać tej opcji już pod koniec sezonu.

Kliknij, aby pominąć reklamy

Wcześniej informowano, że jeśli Martin zdobędzie mistrzostwo, klauzula w umowie automatycznie przeniosłaby go na fabryczny motocykl w oficjalnym zespole, nawet już podczas testów posezonowych w Walencji. Zamiast tego, to Enea Bastianini będzie kontynuować współpracę z Bagnaią w tym roku.

„Moim głównym celem jest przejście do Ducati, ale jeśli to niemożliwe, będę musiał rozważyć inne opcje” – przyznał. „Jest wiele fabryk, które robią duże postępy, zobaczymy, jaka opcja będzie najlepsza.”

Źródło: crash.net

Kliknij, aby pominąć reklamy

Czy Martin powinien trafić do fabrycznego zespołu na sezon 2024 mimo braku tytułu?

View Results

Loading ... Loading ...

komentarzy 13

  1. Będzie bijatyka o Ducato 2025.. 3 kandydatów, może ktoś dołączy w 2024. Będzie się działo 😁

  2. Ducati bez niego sobie poradzi, ale czy on bez ducati będzie tak szybki?

  3. jeśli Bastianini będzie tak jeździł w tym sezonie jak w zeszłym miejsce na pewno się zwolni. Pytanie czy dla Martina, czy dla kogoś innego. Obiecany przez Ducati awans opatrzony był konkretnym warunkiem ale jak widać rozbudził w Martinie roszczeniowe ambicje. Nie wróży to dobrze bo powinien skupić się na budowaniu swojej pozycji na torze a nie w wywiadach i padokach .

  4. Zastanawiam się dlaczego Martin tak bardzo chce być drugi w Ducati zamiast pierwszy w Pramacu? To świetny zespół, a o tytuł łatwiej się walczy mając spokój w zespole.

    • A nie przyszło ci do głowy że tam więcej zarobi ?

      • Ducati to zdecydowanie najlepsza fabryka w stawce. Jest więcej chętnych niż miejsc, a to oznacza, że nie muszą oferować największych kontraktów. Pramacu bardziej zależy na Martinie. Poza tym w Ducati najwięcej musi zarabiać Peco, w końcu jest dwukrotnym mistrzem. W Pramacu najwięcej może zarabiać Martin.

        • wydumanki na dobre samopoczucie

          Jeśli twierdzisz że w Pramak zawodnik satelicki zarabia więcej niż w Lenovo Team zawodnicy oficjalni Dukati to nie wiesz o czym piszesz Dosłownie.

          • A ty wiesz jak wyglądają kontrakty pocovidowe, ile zawodnicy zarabiają na czysto, a jaki procent mają od sponsorów itp.?
            Ducati musi sporo płacić Peco, ale zwyczajnie nie musi płacić dwójce, bo łatwo znajdzie topowego zawodnika, który tam pojedzie za stosunkowo niskie pieniądze. Skoro nie musi, to dlaczego miałoby to robić?

            I ponawiam pytanie, wiesz jak wyglądają umowy w Pramacu i Ducati? Czy jest procent od wyników, od umów sponsorskich? Czy zawodnik sam musi mieć jakiś wkład, czy nie?

          • Peco i Bastianini w Fabrycznym Lenovo Team Ducati odpowiednie 5 i 2.5 ml.$ Martin w Pramac 650 tyś.$ Dane z sezonu 2023.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
164 zapytań w 2,219 sek