Dobiegły końca dwu dniowe testy w Walencji. Zawodnicy Yamahy – Valentino Rossi i Jorge Lorenzo z powodu kiepskiej pogody opuścili Walencję i wraz z ekipą udali się prosto na tor do Aragonii.
Podczas dzisiejszych jazd kierowcy w końcu mogli założyć na swoje motocykle opony typu slick. Niestety dopiero późnym popołudniem.
Dziś najszybszym zawodnikiem okazał się być Dani Pedrosa, który uzyskał czas 1’32.322 sek. Był to lepszy wynik niż oficjalny rekord okrążenia toru w Walencji uzyskany w wyścigu przez Casey’a Stonera.
Mistrz świata Moto2 – Marc Marquez w końcu miał okazję przejechać się maszyną klasy królewskiej. Podobnie uczynił Bradley Smith, który także zadebiutował na motocyklu pojemności 1000cc.
Okazało się dziś także, że Stefan Bradl i jego team, otrzymał od Hondy kontrakt na dostarczanie fabrycznych części do motocykla i pełne wsparcie fabryki do końca sezonu 2014.
Tak jak i wczoraj, kontuzjowanego Bena Spiesa, zastąpił jeździec testowy Ducati – Michele Pirro.
Czasy drugiego dnia testów w Walencji:
1. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda (RC213V) 1’32.322s (Okr. 25/30) 2. Cal Crutchlow GBR Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1’32.671s (28/28) 3. Stefan Bradl GER LCR Honda MotoGP (RC213V) 1’32.813s (21/25) 4. Nicky Hayden USA Ducati Team (GP12) 1’32.956s (33/33) 5. Alvaro Bautista ESP Honda Gresini (RC213V) 1’33.109s (25/26) 6. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (GP12) 1’33.238s (30/31) 7. Marc Marquez ESP Repsol Honda (RC213V) 1’33.403s (27/28) 8. Michele Pirro ITA Pramac Racing (GP12) 1’33.625s (51/51) 9. Andrea Iannone ITA Pramac Racing (GP12) 1’33.833s (52/56) 10. Randy De Puniet FRA Aspar (ART CRT) 1’34.081s (28/30) 11. Bradley Smith GBR Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1’34.538s (42/43) 12. Karel Abraham CZE Cardion AB (ART CRT) 1’35.309s (21/25) 13. Danilo Petrucci ITA IodaRacing (Suter-BMW CRT) 1’35.403s (22/22) 14. Hector Barbera ESP Avintia (FTR-Kawasaki CRT) 1’39.248s (25/26) 15. Aleix Espargaro ESP Aspar (ART CRT) 1’43.517s (35/40) Colin Edwards USA Forward (FTR-Kawasaki CRT) Brak czasu Hiroshi Aoyama JPN Avintia (FTR-Kawasaki CRT) Brak czasu Shane Byrne GBR Paul Bird Motorsport (ART CRT) Brak czasu Claudio Corti ITA Forward (FTR-Kawasaki CRT) Brak czasu Jorge Lorenzo ESP Yamaha Factory (YZR-M1) Nie obecny Valentino Rossi ITA Yamaha Factory (YZR-M1) Nie obecny Najlepszy czas 1 dnia testów: Alvaro Bautista ESP Honda 1’35.936s Oficjalne rekordy Grand Prix Walencji: Najlepsze okrążenie: Dani Pedrosa ESP Honda 1’30.844s (2012) Najszybsze okrążenie podczas wyścigu: Casey Stoner AUS Ducati 1’32.582s (2008)
wszystkie Ducati w 10 :)
Powiem krótko Kur.a!
hehe jakiś cud!
Trochę średnio aktualny jestem, ale Cardion od satelickiego Ducati w ubiegłym sezonie przeniosło się teraz na CRT? Na jaką maszynę dokładnie, ktoś wie?
Na Aprillie polerst, na Aprillie
Dzięki wielkie. :)
A czy Edwards i Corti nie korzystają przypadkiem z tych samych maszyn co Aoyama i Barbera, czyli BQR? Niby to samo co FTR, ale FTR ma (albo miał) silniki Hondy, a BQR silniki Kawasaki.
Po prostu zmienili silnik ( NGM Forward Racing ) + dodatkowy kierowca ( Corti )
ale rame tez zmienili z Sutera na FTR :) jesli sie nie myle
Jasne, ramę też.
nie ma co sie jarać to tylko testy
a bedzie jakis news o testach yamahy w aragoni?czekamy na informacje!!!
A co ma być? Padało tam jeszcze mocniej niż wczoraj w Walencji ;)
Edwards już wcześniej miał okazję testować po Mugello FTR-Hondę ( Pirro ) i FTR Kawasaki ( Hernandez ), obczaił też temat ART ( Aprilia Pasiniego tj. Speed Master ) w Brnie. Widocznie zespół wspólnie z nim zdecydowali się na Kawę + rama FTR.