Home / MotoGP / Marquez najszybszy podczas FP3, Rossi w Q1!

Marquez najszybszy podczas FP3, Rossi w Q1!

marc+marquez+aragon+grand+prix+motogp

Trzeci trening wolny klasy MotoGP na torze Aragon za nami. Najszybszy podczas dzisiejszej sesji treningowej był Marc Marquez. Do czołowej 10. nie zdołał zakwalifikować się Valentino Rossi i tym samym pierwszy raz w tym roku zobaczymy Włocha w Q1.

Kliknij, aby pominąć reklamy

Wyniki FP3 MotoGP – Grand Prix Aragon:
1. Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 48.123s [okr. 17/22] 333km/h (Top Speed)
2. Andrea Iannone ITA Pramac Racing (Desmosedici) 1m 48.366s +0.243s [16/18] 337km/h
3. Pol Espargaro ESP Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)* 1m 48.377s +0.254s [5/20] 336km/h
4. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosedici) 1m 48.394s +0.271s [16/16] 337km/h
5. Stefan Bradl GER LCR Honda MotoGP (RC213V) 1m 48.417s +0.294s [15/21] 338km/h
6. Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1m 48.615s +0.492s [16/19] 334km/h
7. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 48.633s +0.510s [19/19] 336km/h
8. Jorge Lorenzo ESP Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 48.714s +0.591s [12/15] 332km/h
9. Cal Crutchlow GBR Ducati Team (Desmosedici) 1m 48.796s +0.673s [15/17] 331km/h
10. Aleix Espargaro ESP NGM Forward Racing (Forward Yamaha) 1m 48.800s +0.677s [15/16] 325km/h
11. Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 48.944s +0.821s [19/20] 334km/h
12. Yonny Hernandez COL Pramac Racing (Desmosedici) 1m 49.069s +0.946s [15/17] 335km/h
13. Alvaro Bautista ESP Go&Fun Honda Gresini (RC213V) 1m 49.584s +1.461s [17/18] 337km/h
14. Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing (RCV1000R) 1m 49.596s +1.473s [17/18] 321km/h
15. Scott Redding GBR Go&Fun Honda Gresini (RCV1000R)* 1m 49.781s +1.658s [15/17] 320km/h
16. Danilo Petrucci ITA IodaRacing Project (ART) 1m 50.038s +1.915s [17/18] 317km/h
17. Hiroshi Aoyama JPN Drive M7 Aspar (RCV1000R) 1m 50.092s +1.969s [20/20] 327km/h
18. Alex De Angelis RSM NGM Forward Racing (Forward Yamaha) 1m 50.787s +2.664s [8/12] 326km/h
19. Nicky Hayden USA Drive M7 Aspar (RCV1000R) 1m 50.859s +2.736s [17/17] 319km/h
20. Hector Barbera ESP Avintia Racing (Desmosedici) 1m 50.893s +2.770s [4/6] 331km/h
21. Broc Parkes AUS Paul Bird Motorsport (PBM-ART)* 1m 52.007s +3.884s [13/14] 316km/h
22. Michael Laverty GBR Paul Bird Motorsport (PBM-ART) 1m 52.315s +4.192s [14/15] 317km/h
23. Mike Di Meglio FRA Avintia Racing (Avintia)* 1m 52.424s +4.301s [14/15] 319km/h

Top 10 – czasy łączone:
1. Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V)
2. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosedici)
3. Andrea Iannone ITA Pramac Racing (Desmosedici)
4. Pol Espargaro ESP Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)
5. Stefan Bradl GER LCR Honda MotoGP (RC213V)
6. Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)
7. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V)
8. Jorge Lorenzo ESP Yamaha Factory Racing (YZR-M1)
9. Cal Crutchlow GBR Ducati Team (Desmosedici)
10. Aleix Espargaro ESP NGM Forward Racing (Forward Yamaha)

niebieski klasa fabryczna – jednostka ECU, oprogramowanie producenta.
Zbiornik paliwa o poj. 20 litrów, pięć zmian silnika w sezonie. Wszystkie jednostki napędowe w ciągu roku muszą być jednakowe (zatrzymany rozwój).

czarny = klasa fabryczna (z ustępstwami) – jednostka ECU, oprogramowanie producenta. Przepisom podlega każdy producent, który w poprzednim sezonie nie wywalczył zwycięstwa na suchym torze (póki co Ducati, w przyszłości także inni producenci). Zbiornik paliwa o poj. 24 litrów, dwanaście zmian silnika wsezonie. Dozwolony rozwój jednostek napędowych w trakcie roku. Dodatkowo możliwość użycia bardziej miękkiej tylnej opony niż klasa fabryczna.
Redukcja poj. silnika do 22 litrów w przypadku zdobycia a) zwycięstwa na suchym torze, b) dwóch drugich miejsc, c) trzech trzecich pozycji. Trzy zwycięstwa na suchym torze odbierają przywilej używania bardziej miękkiej, tylnej opony.

czerwony klasa otwarta – standardowy system ECU, wraz z oprogramowaniem.
Zbiornik paliwa o poj. 24 litrów, dwanaście zmian silnika w sezonie. Dozwolony rozwój jednostek napędowych w trakcie roku. Dodatkowo możliwość użycia bardziej miękkiej tylnej opony niż klasa fabryczna.

* – debiutant

AUTOR: Thom@s

Założyciel MotoGP.pl - Redaktor Naczelny portalu. Od ponad 10 lat związany ze sportami motorowymi na dwóch i czterech kółkach. Prywatnie zafascynowany motocyklami.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
142 zapytań w 1,377 sek