Kierowcy Hondy na rok 2006 wraz z 600-osobową publicznością zgromadzili się dziś na prezentacji Hondy w Tokio. Tradycyjna przedsezonowa uroczystość była szansą dla japońskiej fabryki, aby ogłosić nowy projekt 2006, który uwzględnia stypendium (MotoGP and HKierowcy Hondy na rok 2006 wraz z 600-osobową publicznością zgromadzili się dziś na prezentacji Hondy w Tokio. Tradycyjna przedsezonowa uroczystość była szansą dla japońskiej fabryki, aby ogłosić nowy projekt 2006, który uwzględnia stypendium (MotoGP and Honda Racing Scholarship).
Oficjalne oświadczenie Hondy definiuje cele związane z nadchodzącym sezonem wskazując, że zespół „będzie dążył do zwycięstwa w MotoGP pracując z młodymi talentami w celu stworzenia nowej generacji zespołu najwyższej klasy. Honda jednocześnie będzie się starała zdobyć tytuły mistrzowskie w różnych klasach.”
Szczególną uwagę Honda przyłożyła do klasy MotoGP ogłaszając z przyjemnością przyjście Dani’ego Pedrosy do fabrycznego zespołu. „W klasie MotoGP Honda planuje umieścić sześć swoich motocykli i dostarczać silniki do jednego zespołu celem zdobycia tytułu dla kierowcy i fabryki.”
Jeśli chodzi o klasę 250 to Honda ogłosiła, że:
„W klasie 250 Honda wyposaży czterech kierowców i dwa zespoły w RS250RW. Shuhei Aoyama, Mistrz Świata All-Japan GP250 z zeszłego roku będzie brał udział w wyścigach jako trzeci beneficjent stypendium Hondy, które rozpoczęło się w 2004 roku i ma na celu rozwijanie młodych japońskich kierowców. Pierwszy był Hiroshi Aoyama, a drugi Yuki Takahashi.”
Po prezentacji Nicky Hayden i Dani Pedrosa udali się do sklepu GAS, aby udzielić wywiadów.