Home / MotoGP / Shakedown MotoGP, Sepang (3. dzień): Aprilie najszybsze na koniec

Shakedown MotoGP, Sepang (3. dzień): Aprilie najszybsze na koniec

Dobiegł końca shakedown na torze Sepang, mający na celu przygotowanie motocykli do właściwych testów przedsezonowych w Malezji. Trzeciego, ostatniego dnia ponownie na czele znalazł się Maverick Vinales, a niewielką stratę miał jego partner zespołowy z Aprilii, Aleix Espargaro.

Vinales jako jedyny zszedł poniżej 1min 59s. Poniżej dwóch minut poza dwójką Aprilii jeździli takze kolejni zawodnicy: debiutanci Raul Fernandez i Marco Bezzecchi, a także tester Ducati, Michele Pirro.

Kliknij, aby pominąć reklamy

W środę po raz pierwszy na Yamasze wyjechał Cal Crutchlow, zmieniając się motocyklami z Kohtą Nozane i Katsuyukim Nakasugą. Dla KTM ponownie jeździli Dani Pedrosa oraz Mika Kallio, ale tylko Fin miał założony transponder do pomiaru czasu.

Wyniki
RIDER NAT TEAM TIME
1 Maverick Vinales SPA Aprilia Racing (RS-GP) 1m 58.942s
2 Aleix Espargaro SPA Aprilia Racing (RS-GP) +0.144s
3 Raul Fernandez SPA KTM Tech3 (RC16)* +0.526s
4 Marco Bezzecchi ITA Mooney VR46 Ducati (GP)* +0.769s
5 Michele Pirro ITA Ducati Test Rider (GP) +0.863s
6 Remy Gardner AUS KTM Tech3 (RC16)* +1.104s
7 Stefan Bradl GER Honda Test Rider (RC213V) +1.507s
8 Sylvain Guintoli FRA Suzuki Test Rider (GSX-RR) +1.549s
9 Darryn Binder RSA WithU Yamaha RNF (YZR-M1)* +1.986s
10 Mika Kallio FIN KTM Test Rider (RC16) +2.132s
11 Yamaha Test1 N/A Yamaha Test Rider (YZR-M1) +2.877s
12 Yamaha Test2 N/A Yamaha Test Rider (YZR-M1) +3.315s
13 Takuya Tsuda JPN Suzuki Test Rider (GSX-RR) +3.719s

Źródło: crash.net

Kliknij, aby pominąć reklamy

AUTOR: Paweł Krupka

Fan sportów motorowych każdego rodzaju - w szczególności Formuły 1, poprzez wyścigi motocyklowe, rajdy samochodowe, a na żużlu kończąc. Na portalu MOTOGP.PL regularnie od 2009 roku.

komentarzy 9

  1. patelniachabówka

    Vinales idzie na mistrza :)

  2. Zapowiada się dominacja Aprilii w tym sezonie

  3. Jazdy Vinalesa napawają optymizmem. Oby się odbudował, a i Aprillia potrzebuje drugie dobrego kierowcę.

  4. Ludzie, ochłońcie!
    Przecież to była przejażdżka z testerami. MV12 miał ponad 1.5 sekundy straty do rekordowego okrążenia na tym torze!
    Za parę dni poznamy BARDZO WSTĘPNY układ sił na 2022.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
162 zapytań w 1,677 sek