Home / MotoGP / Testy MotoGP, Misano (dzień 1.): Obolały Quartararo na 1. miejscu, wyborna forma Yamahy

Testy MotoGP, Misano (dzień 1.): Obolały Quartararo na 1. miejscu, wyborna forma Yamahy

Fabio Quartararo wciąż błyszczy formą w jednookrążeniowym tempie: Francuz był najszybszy pierwszego dnia testów prywatnych MotoGP w Misano, gdzie obecny były wszystkie ekipy fabryczne plus niektóre prywatne. Zawodnik SRT Yamahy wciąż dochodzi do siebie po wypadku i zderzeniu z Andreą Dovizioso w Wielkiej Brytanii.

Na tor wrócił po kontuzji Joan Mir. Miguel Oliveira, odczuwający skutki upadku z Silverstone wcześniej przerwał jazdę, podobnie jak Jorge Lorenzo, który jeszcze nie jest w pełni sił po urazie. Z ciekawostek – Yamaha testuje we Włoszech nowy karbonowy wahacz, o jaki od dawna prosi Valentino Rossi. Prace trwają cały czas nad prototypem na 2020 rok.

Kliknij, aby pominąć reklamy
Wyniki 1. dnia:
1 Fabio Quartararo FRA Petronas Yamaha (YZR-M1)* 1m 32.996s Session 2
2 Franco Morbidelli ITA Petronas Yamaha (YZR-M1) +0.023s Session 2
3 Marc Marquez SPA Repsol Honda (RC213V) +0.226s Session 2
4 Maverick Viñales SPA Monster Yamaha (YZR-M1) +0.251s Session 2
5 Valentino Rossi ITA Monster Yamaha (YZR-M1) +0.300s Session 2
6 Pol Espargaro SPA Red Bull KTM Factory (RC16) +0.592s Session 2
7 Michele Pirro ITA Mission Winnow Ducati (GP19) +0.654s Session 1
8 Johann Zarco FRA Red Bull KTM Factory (RC16) +0.694s Session 2
9 Joan Mir SPA Suzuki Ecstar (GSX-RR)* +0.767s Session 2
10 Takaaki Nakagami JPN LCR Honda (RC213V) +0.781s Session 2
11 Jack Miller AUS Pramac Ducati (GP19) +0.806s Session 2
12 Aleix Espargaro ITA Factory Aprilia Gresini (RS-GP) +0.846s Session 2
13 Andrea Dovizioso ITA Mission Winnow Ducati (GP19) +0.858s Session 2
14 Francesco Bagnaia ITA Pramac Ducati (GP18)* +0.949s Session 2
15 Alex Rins SPA Suzuki Ecstar (GSX-RR) +1.007s Session 1
16 Tito Rabat SPA Reale Avintia Ducati (GP18) +1.246s Session 2
17 Andrea Iannone ITA Factory Aprilia Gresini (RS-GP) +1.247s Session 2
18 Danilo Petrucci ITA Mission Winnow Ducati (GP19) +1.278s Session 1
19 Cal Crutchlow GBR LCR Honda (RC213V) +1.415s Session 2
20 Hafizh Syahrin MAL Red Bull KTM Tech3 (RC16) +1.603s Session 2
21 Karel Abraham CZE Reale Avintia Ducati (GP18) +1.700s Session 1
22 Stefan Bradl GER Repsol Honda (RC213V) +1.778s Session 2
23 Dani Pedrosa SPA KTM Test Rider (RC16) +1.980s Session 2
24 Jorge Lorenzo SPA Repsol Honda (RC213V) +2.726s Session 1
25 Miguel Oliveira POR Red Bull KTM Tech3 (RC16)* +6.796s Session 1

Źródło: crash.net

Kliknij, aby pominąć reklamy

AUTOR: Paweł Krupka

Fan sportów motorowych każdego rodzaju - w szczególności Formuły 1, poprzez wyścigi motocyklowe, rajdy samochodowe, a na żużlu kończąc. Na portalu MOTOGP.PL regularnie od 2009 roku.

komentarzy 6

  1. Trudno sobie nie przypomnieć testy na których Yamaha nie błyszczała :)… Spodziewam się że ogólnie Vinales będzie miał najlepsze czasy, to już taka tradycja :). No, może tym razem pokona go koleś na innej M1-ce, tyle że z przyciętymi obrotami. Bywa, tak czy siak tradycja o świetnych testach powinna się wypełnić :)

    • Koleś na M1 z przyciętymi obrotami nie miał żadnych części do testowania, więc mógł sobie kręcić czasy.
      Zawodnicy z logiem Monstera zajmowali się próbowaniem różnych nowych elementów do motocykli, więc nie interesowały ich szybkie kółka.
      W testach nie chodzi o to kto wykręci najszybsze okrążenie;)

      • Wiem wiem, każdy to wie :) – i dlatego właśnie zawodnicy na M1-kach ścigają się zawsze o najlepsze czasy i potem chętnie omawiają te sukcesy podczas wywiadów :). No, czasem Yamaha musi uważać na wypowiedzi jednego ze swoich zawodników, tego „prawie-emeryta”, bo on czasem wywali jakąś zbyt szczerą opinię. Ale reszta zawsze jest zadowolona z osiągów i rozmiaru poprawek :)

      • To może fabryczny zespół testuje za dużo części w czasie wyścigów i stąd ich problemy :D

  2. Dani Pedrosa przed Jorge Lorenzo :D

  3. Można by złośliwie zacytować: „Yamaha – miszcze jednego okrążenia” ;)

Dodaj komentarz

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
156 zapytań w 1,042 sek