Home / MotoGP / UNI sponsorem zawodnika WSM

UNI sponsorem zawodnika WSM

Któż z nas nie zna firmy UNI? Chyba nie ma takiej osoby, która by nie używała markerów, długopisów czy zakreślaczy tejże firmy. Teraz logo to będzie można również zobaczyć podczas Wyścigowych Motocyklowych Mistrzostw Polski na motocyklach WSM Racing TKtóż z nas nie zna firmy UNI? Chyba nie ma takiej osoby, która by nie używała markerów, długopisów czy zakreślaczy tejże firmy. Teraz logo to będzie można również zobaczyć podczas Wyścigowych Motocyklowych Mistrzostw Polski na motocyklach WSM Racing Team.

Firma Trodat Polska będąca dystrybutorem artykułów stemplarskich, oraz produktów japońskiej marki UNI Mitsubishi Pencil, podpisała umowę sponsoringową na sezon 2007 z zawodnikiem Danielem Muniakiem z WSM-u, który będzie stratował pod logiem UNI.
Jako ciekawostkę należy podać fakt, że filmowa Bridget Jones pisała swój drugi dziennik właśnie produktem Uni Mitsubishi Pencil. My natomiast jesteśmy bardzo ciekawi czym Daniel podpisywał umowę sponsorską, chyba nie piórem konkurencji?

Daniel „Mundek” Muniak # 44:
„ Bardzo się cieszę z nawiązania współpracy z firmą Trodat/Uni. Dla zawodnika nie ma nic bardziej ważnego, niż dopięty budżet startów. Teraz mogę skupić się już tylko na treningu i przygotowaniach do wyścigów. Mając sponsora czuję silną motywację do walki o jak najlepsze pozycje. Tym bardziej, że przedstawiciele firmy będą osobiście kibicować mi na torze w Poznaniu. Dam z siebie wszystko.”

Paweł „Fazer” Isański — menadżer WSM Racing Team:
„Optymistyczny jest fakt, że coraz więcej firm niezwiązanych z motoryzacja, a w szczególności z wyścigami motocyklowymi, tak ochoczo inwestuje w ten sport. Budowanie prestiżu, wizerunku i stabilności firmy wymaga odważnej strategii marketingowej a inwestowanie w widowiskowy, pełen walki przy dużych prędkościach, ryzykowny i niebezpieczny sport jest właśnie krokiem naprzód. Sporty motorowe cieszą się ostatnio niesamowitym zainteresowaniem w naszym kraju, nie bez znaczenia są tutaj pewnie sukcesy Roberta Kubicy. Powoli wyrastamy z ery tylko i wyłącznie rajdów samochodowych i żużla.
Chcemy czegoś więcej – dużych prędkości i efektownego widowiska, jakim bez wątpienia są wyścigi motocyklowe. Dobrze, że ludzie odpowiedzialni za marketing również zaczynają zauważać znaczącą rolę sportów motorowych w kreowaniu polityki firmy”.

WSM Racing Team

AUTOR: Redakcja

Dodaj komentarz

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
143 zapytań w 0,995 sek