W 2021 roku Iker Lecuona będzie jedynym zawodnikiem zespołów KTM, który będzie miał tego samego szefa mechaników co wcześniej. Pozostali, czyli Miguel Oliveira, Brad Binder oraz Danilo Petrucci będą współpracowali z kim innym.
Ruch taki został zapoczątkowany odejściem Pola Espargaro do Repsol Hondy i roszadami w zespole. Jego dotychczasowy inżynier, który współpracował z nim przez 4 sezony, Paul Trevathan, pozostanie w fabrycznym KTM i będzie pracował dla Miguela Oliveiry. Z kolei Guy Coulon, który do tej pory pracował dla Portugalczyka w Tech3, zakończył swoją karierę jako szef inżynierów i to we wspaniały sposób – wystarczy przypomnieć sobie zwycięstwo Oliveiry w Portimao.
Colouna w Tech3 zastąpi Sergio Verbena, co potwierdziła już austriacka fabryka – i będzie szefem inżynierów Petruxa. Verbena w 2020 roku współpracował z Bradem Binderem, którym odniósł jedno zwycięstwo. Binder w fabrycznej stajni będzie natomiast współpracował z Anderes Madridem, który jest nowy w zespole MotoGP, a wcześniej a wcześniej pracował dla zespołu juniorskiego KTM i dla Tetsuty Nagashimy.
Jedynie i Iker Lecuona oraz Nicolas Gojon w Tech3 będą współpracowali w niezmiennym składzie w 2021 roku.