Emmi to nowy główny sponsor mistrza świata w kategorii 125ccm — Thomasa Lüthiego. Firma Emmi, szwajcarski producent artykułów spożywczych zastąpi dotychczasowego sponsora tego młodego zawodnika — Emmi to nowy główny sponsor mistrza świata w kategorii 125ccm — Thomasa Lüthiego. Firma Emmi, szwajcarski producent artykułów spożywczych zastąpi dotychczasowego sponsora tego młodego zawodnika — firmę Bluewin, która wspierała Lüthiego jako sponsor główny już od trzech lat.
Zaangażowanie się we współpracę z zespołem Elit jest pierwszym międzynarodowym projektem w zakresie sponsoringu w historii tego przedsiębiorstwa, operującego dotychczas tylko na rynku lokalnym, który planuje aktualnie rozpoczęcie międzynarodowej kampanii reklamowej swojego głównego produktu Caffè Latte.
Współpracę z firmą Emmi zaaranżował szef zespołu Elit Daniel Epp, uznając, iż jest „ wspaniała baza dla dalszego rozwoju całego zespołu. Dzięki zapewnieniu sobie źródła finansowania będziemy mogli skoncentrować się na jasnych celach sportowych i skupić się na obronie tytułu mistrzowskiego Toma”.
Z tej nowej partnerskiej współpracy cieszy się również Thomas Lüthi.
Dzięki zaangażowaniu się w sponsorowanie szwajcarskiego przedsiębiorstwa możliwe będzie bowiem wspólne narodowe świętowanie wszelkich sukcesów.