Kolejni zawodnicy podpisali kontrakty na starty w World Superbike na przyszły rok. Zapraszamy do zapoznania się z tym, jak wyglądają obecnie składy zespołów na rok 2020.
Kawasaki
Jonathan Rea
Alex Lowes
Ducati
Chaz Davies
Scott Redding
Yamaha
Toprak Razgatlioglu
Michael van der Mark
Honda
Alvaro Bautista
Leon Haslam
BMW
Tom Sykes
Eugene Laverty
Pedercini Kawasaki
Jordi Torres
Lorenzo Savadori
Pucetti Kawasaki
Xavi Fores
Orelac Kawasaki
Maximilian Scheib
Barni Ducati
Leon Camier
Go Eleven Ducati
Michael Ruben Rinaldi
Motocorsa Ducati
Leandro Mercado
GRT Yamaha
Federico Caricasulo
Garrett Gerloff
Ten Kate Yamaha
Loris Baz
MIE Honda
Takumi Takahashi
Źródło: motorsport.com
Ciekawe czy Ten Kate wystawi 1 czy 2 moto
Dwa, Baz i ktoś z kasą :)
Dwa Motocykle Baz i Corteze
Ciekawe, czy Redding namiesza w stawce? No i co pokaze Honda. Fajerwerkow sie nie spodziewam, ale mogliby zaczac wysoko z Bautiata, zeby bylo ciekawie. Jakos Yamahy nie widze w walce o tytul. Czyzby Rea po raz szosty?
A Suzuki już kompletnie odpuściło WSBK? Szkoda, bo Gixery są niezwykłe (fan i właściciel Kawasaki)
Jakiś czas temu były pogłoski, że mogą wrócić, bo dobrze im szło w MotoAmerica, ale póki co żadnych konkretnych ruchów nie ma.
Niech się lepiej skupią na MotoGP – w końcu od dawna są tam na dobrej drodze :)
Pytanie jak bardzo rozbudowany jest Europejski oddział ;) Trzeba pamiętać, że prócz Ducati zaangażowanie fabryk w projekt WSBK jest na poziomie kilkunastu procent.
Mi tam bardziej brakuje Aprili ale ze względu na względy podobne do tych co napisał SnowMan uważam że w najbliższym czasie skupić się na MotoGP
*powinni się skupić
Jednak nie będzie Sandro Cortese w Ten Kate. Do tej pory nie spięli budżetu na drugi motocykl i temat zdechł. Najprawdopodobniej znowu wystartują tylko z jednym zawodnikiem.