Rozpoczęły się przygotowania World Superbike do przyszłorocznego sezonu, który – po przesunięciu australijskiej, lutowej rundy – ma się rozpocząć z opóźnieniem. 1. dnia w Jerez de la Frontera był Garrett Gerloff. 2. dzień to już najlepszy czas, należący do Jonathana Rea, dosiadającego najnowszego Kawasaki, z zupełnie nową przednią owiewką.
Wyniki 2. dnia testów:
Jonathan Rea (Kawasaki Racing Team WorldSBK) 1’38.324s
Toprak Razgatlioglu (PATA YAMAHA WorldSBK Official Team) +0.515s
Alex Lowes (Kawasaki Racing Team WorldSBK) +0.562s
Garrett Gerloff (GRT Yamaha WorldSBK Junior Team) +0.847s
Leon Haslam (Team HRC) +1.527s
Andrea Locatelli (PATA YAMAHA WorldSBK Official Team) +1.553s
Lucas Mahias (Kawasaki Puccetti Racing) +1.870s
Alvaro Bautista (Team HRC) +1.907s
Kohta Nozane (GRT Yamaha WorldSBK Junior Team) +2.345s
Isaac Viñales (ORELAC Racing VerdNatura) +2.568s
Loris Cresson (OUTDO Kawasaki TPR) +4.862s
Wyniki 1. dnia testów:
Garrett Gerloff (GRT Yamaha WorldSBK Junior Team) 1’39.571s
Jonathan Rea (Kawasaki Racing Team WorldSBK) +0.384s
Toprak Razgatlioglu (PATA YAMAHA WorldSBK Official Team) +0.484s
Alex Lowes (Kawasaki Racing Team WorldSBK) +0.545s
Leon Haslam (Team HRC) +0.723s
Alvaro Bautista (Team HRC) +0.771s
Andrea Locatelli (PATA YAMAHA WorldSBK Official Team) +1.008s
Lucas Mahias (Kawasaki Puccetti Racing) +1.281s
Isaac Viñales (ORELAC Racing VerdNatura) +2.345s
Kohta Nozane (GRT Yamaha WorldSBK Junior Team) +2.375s
Loris Cresson (OUTDO Kawasaki TPR) +5.237s
Źródło: worldsbk.com
Robię odcinki na Youtube WSBK dodatek do gry MotoGP 20
https://www.youtube.com/watch?v=3CuAKPUnhPE&t=476s&ab_channel=MAXPAYNEPL
w komentarzach download dodatku na wersję PC :)
ale tutaj się nie promuj bo to nawet nie temat o grach…
Fakt mogłem dać komentarz w zakładce GRY
Nie podniecam sie tylko fakty stwierdzam. A co do zaangazowania to chyba caly projekt Panigale byl stworzony pod zdobycie mistrzostwa WSBK. Plus manewry z zawodnikami z MotoGP. Takich rzeczy nie robisz, jak ci nie zalezy. Honda tez uwalila braci Ten Kate i reaktywowala fabryczny zespol z nowym CBR, zeby zdobyc tytul. Ale tez cos im nie wychodzi. A akurat Honde stac, zeby ogarnac dwie najlepsze serie wyscigowe na swiecie. Nie inwestujesz grubych milionow w zupelnie nowy motocykl co do ostatniej srubki, w zespol, w sezon wyscigowy tylko po to, zeby caly czas brac baty. Poza tym w przypadku Hondy dochodzi jeszcze kwestia wizerunkowa. Kazdy wie, ze CBR-ka od kilkunastu lat to najgorszy superbike na rynku pod katem osiagow a to marketingowy cios dla takiego giganta. Wszyscy im mocno odjechali na rynku. Dlatego tutul WSBK z nowa CBR-ka pozwoliby wrocic do korzeni. Honda tego nie ukrywa. To co dzieje sie w WSBK ma przelozenie na zycie codzienne, rynek i sprzedaz. To co sie dzieje w MotoGP to nieosiaglana dla nas, alternatywna rzeczywistosc. Z koleji Yamaha od odejscia Lorezno w MotoGP generalnie robi wszedzie dziwne manewry. Nie maja zawodnikow z perpsektywa na tytul w zadnej z tych serii. Jedynie co do Suzuki to stwierdzenie jest chyba sluszne. Skupili sie tylko na MotoGP i o dziwo dla chyba wszystkich odnosza sukcesy w MotoGP. WSBK to drugi garnitur, ale dla Suzuki dzisiaj. Reszcie zalezy ale im nie wychodzi. Na razie.
Jezeli WSBK ma wygrac ktos inny, to Rea musi albo zmienic zespol albo musza mu zabronic jezdzic. Zadne Panigale, Hondy RRRR-RRR ani spadochroniarze z MotoGP nie wystarcza.
Przede wszystkim to inne zespoły muszą w końcu skupić swoje siły na WSBK na serio, a nie na pół gwizdka. Nie oszukujmy się, że zarówno Hondę, jak i Ducati, średnio interesuje WSBK. To drugi garnitur…
I druga sprawa żeby się podniecać wynikiem JR w przedsezonowych testach muszą ekipy Ducati w nich brać udział …, a tak to mam to gdzieś.