Home / Slider / North West 200: Ostatnie wyniki

North West 200: Ostatnie wyniki

NWSaturday

Ian Hutchinson zgarnął swoje pierwsze zwycięstwo w tym roku wygrywając wyścig klasy Superstock, Michael Dunlop był najlepszy w klasie Superbike a Peter Hickman nieoczekiwanie wygrał drugi wyścig Supersportów

Superstock

HutchinsonStockWin
Przy pierwszym starcie Superstock’ów na prowadzenie wysunął się Alastair Seeley przed Hickman’em oraz Michael’em Rutter’em. Już na pierwszym okrążeniu po raz pierwszy wywieszono czerwoną flagę kiedy rozbił się James Hillier na swoim Kawasaki. Po upewnieniu się, że z zawodnikiem wszystko jest w porządku wyścig wznowiono.
Od początku ponownie walczyli Rutter oraz Seeley ale pod koniec pierwszego okrążenia Hutchinson złapał niesamowite tempo oraz odpalił obu rywali. Równie dobre tempo złapał Peter Hickman i na trzecim okrążeniu udało mu się wyprzedzić „Hutchy’ego”. Z zamieszania skorzystał Michael Rutter który wślizgnął się na drugie miejsce.
Po nienajlepszym początku straty zaczął odrabiać Michael Dunlop. W międzyczasie prowadzenie zdążył objąć Rutter ale tylko na chwilę bo miejsce lidera objął właśnie Dunlop. Na całym zamieszaniu skorzystali Hutchinson i Seeley. Na prowadzenie, na ostatnim okrążeniu wysunął się ten drugi ale popełnił błąd z którego „Hutchy” oczywiście skorzystał i ponownie objął prowadzenie budując bezpieczną przewagę i mijając linię mety z nowym rekordem okrążenia. Podium uzupełnili Peter Hickman oraz Alastair Seeley.

Superbike

DunlopSBK
Ian Hutchinson będący na fali po wygranym wyścigu klasy Superstock szybo objął prowadzenie mijając Bruce’a Anstey’a oraz Gary’ego Johnson’a ale młodszy z braci Dunlop szybko ruszył w pogoń i już na drugim okrążeniu był tuż za plecami „Hutchy’ego”. Alastair Seeley stracił sporo na pierwszym okrążeniu ale na już na kolejnym wziął się do roboty i na drugim okrążeniu wykręcił najlepszy czas wyścigu.
Michael Dunlop objął prowadzenie na trzecim okrążeniu wykręcając przy okazji rekord toru na poziomie 198,202 km/h jednakże Kiwi Bomber (Anstey) oraz Hutchinson trzymali się blisko. Na początku czwartego okrążenia pojawiła się czerwona flaga- wygrał Dunlop przed Hutchinson’em i Rutter’em. Niestety Bruce Anstey miał wypadek, na szczęście utytułowanemu Nowozelandczykowi nic się nie stało.
1. Michael Dunlop
2. Ian Hutchinson
3. Michael Rutter
4. Peter Hickman
5. Lee Johnston
6. John McGuinness
7. Conor Cummins
8. Alastair Seeley
9. Didier Grams
10. Jeremy McWilliams

Supersport

HickmanSupersportPodium
Zaskakująco na najwyższym stopniu podium stanął Peter Hickman na Kawasaki ZX6-R.
W pierwszym wyścigu Supersport Hickman musiał się namęczyć aby dojechać na dobrym miejscu ale już kolejny wyścig był znaczącym krokiem do przodu dla zwycięzcy pierwszego wyścigu BSB.
Dla Hickmana to debiutancki weekend w North West 200 ale jak na razie ma świetny bilans po podium w klasie Superstock i wygranej w Supersport
To miłe zaskoczenie stanąć na podium w Superport. Mój motocykl ma mniej mocy niż inne więc to świetny rezultat! podsumował Peter

Supertwin

lintin

Oba wyścigi klasy Supertwin zdominował Ivan Lintin który w dwukrotnie stanął na najwyższym stopniu podium. Lintin, startujący na Kawasaki kontrolował sytuację od początku i już od startu jechał na pierwszym miejscu przed Martinem Jessopem. Na drugim okrążeniu stewardzi wywiesili czerwoną flagę po tragicznym wypadku w którym zginął Malachi Mitchell- Thomas.

Wygrał Lintin przed Jessop’em oraz McWilliams’em

AUTOR: Olek

Komentarze: 1

  1. Świetny debiut Hickmana na North West 200, wygrana i podium. Może to ściganie w BSB wśród tych fajnych, pozytywnych wariatów robi swoje? ;p Hutchy też pokazuje, że jest w formie. Czekam już więc na TT i Man! A w tamten weekend w dodatku Alastair Seeley jeśli dobrze doczytałam pobił rekord w ilości zwycięstw w North West 200 należący wcześniej do Roberta Dunlopa, który miał ich 15 zdobyte w latach 1986-2006, a Seeley ma teraz 17 :)

Dodaj komentarz

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
152 zapytań w 1,178 sek