Home / MotoGP / Aprilia RSV4 FW-GP – kolejna wyścigówka dla zwykłych śmiertelników

Aprilia RSV4 FW-GP – kolejna wyścigówka dla zwykłych śmiertelników

aprilia

Po motocyklu Hondy wzorowanym na wersji MotoGP czyli modelu RC 213V-S, który jest już dostępny na rynku i zapowiedzi konsumenckiej wersji KTM’a RC16, który trafi do sprzedaży prawdopodobnie w 2018, w przyszłym roku na rynek trafi także odwzorowana wersja motocykla klasy MotoGP od Aprilia Racing.

Na tą chwilę Aprilia oferuje już dwie różne wersje motocykli w specyfikacji Superstock oraz model Superbike. Modele te charakteryzują się m.in zawieszeniem Ohlinsa oraz kutymi obręczami kół. Poza tym sportowe instalacje elektryczne, inne komputery pokładowe, oprzyrządowania Aprilia Racing. Model RSV4 FW-SSTK 2 dysponuje 204 KM, a wersja RSV4 R-FW SBK 215 KM.

W motocyklu wzorowanym na wersji MotoGP znajdziemy silnik, który jest wyprodukowany w oparciu o model GP-15 (z 2015 roku). Serce włoskiego motocykla dysponuje aż 250 koniami mechanicznymi. W porównaniu do oryginalnego silnika, średnica zaworów zwiększyła się do 81mm (3mm więcej), oraz posiada pneumatyczne zawory. Wydech Akrapovica, hamulce Brembo, zawieszenie Ohlinsa oraz kilkanaście systemów elektronicznych zaczerpniętych z MotoGP tworzą ten wyjątkowy motocykl .

Kliknij, aby pominąć reklamy

Oprócz wyścigowego motocykla, Aprilia Racing nowym właścicielom oferuje wsparcie techniczne oraz kilka ciekawych gadżetów. Po wyprodukowaniu motocykla, właściciel zostanie zaproszony do fabryki, aby skonfigurować swój nowy sprzęt. Oprócz tego szczęśliwy nabywca otrzyma zaproszenie na Aprilia Track Day, gdzie wraz z inżynierami włoskiego producenta będzie mógł skonfigurować i dopasować motocykl do swojej sylwetki i potrzeb. Dodatkowo do motocykla dostaniemy pełny kombinezon Aprilii oraz zaproszenie na jedną z rund MotoGP, z wejściem na padok.

Motocykl do kupienia już w 2017 roku, a cena wyjątkowa jak motocykl… 160 tys. euro.

Źródło: motorcyclistonline.com

Kliknij, aby pominąć reklamy

AUTOR: Kuba Owsianowski

komentarzy 8

  1. Będzie można tym jeździć po ulicy? Bo KTM-em nie będzie można, a myślę o zakupie :)

    Tak w ogóle, żeby wystawić dany motocykl w SBK-ach, ile trzeba sprzedać kopii danego modelu?

  2. Ktoś wie czy Honda w drogowej RCV oferowała rozrząd pneumatyczny?

  3. ,,średnica zaworów zwiększyła się do 81mm (3mm więcej)”
    Na pewno zaworów? ; )

  4. Czy Wy naprawdę nie potraficie sprawdzić, chociaż przeczytać tekstu przed publikacją? Kto to w ogóle dopuścił? Takiej ilości błędów i analfabetyzmu dawno tutaj nie widziałem:

    „który trafi do sprzedaży prawdopodobnie do sprzedaży”

    „od przyszłego roku na rynek trafi” – od przyszłego roku to może „być dostępna”, a trafić może „W” przyszłym roku

    „Na tą chwilę Aprilia oferuję”

    „Poza tym sportowe instalacje elektryczne, inne komputery pokładowe, oprzyrządowania Aprilia Racing.” – a czasownik to gdzie?

    „Model RSV4 FW-SSTK 2 dysponuję 204 KM”

    „Serce włoskiego motocykla dysponuję, aż 250 koniami mechanicznymi.” – kolejne „Ę” oraz niepotrzebny przecinek

    „W porównaniu do oryginalnego silnika, średnica zaworów zwiększyła się do 81mm (3mm więcej), oraz posiada pneumatyczne zawory.” – błędnie wstawione przecinki, samo zdanie zaś jest kompletnie bez sensu…

    „zawieszenie Ohlinsa oraz kilkanaście systemów elektronicznych zaczerpniętych z MotoGP tworzą ten motocykl wyjątkowy” – kolejne źle zbudowane zdanie

    „Aprilia Racing nowym właścicielom oferuję” – to „Ę” staje się już nudne i drażniące…

    „cena wyjątkowa jak motocykl….. ” – w języku polskim wielokropek to 3 kropki a nie 5…

    Nie wyszczególniłem wszystkich błędów interpunkcyjnych z przecinkami, bo już mi się nie chce.

    Poprawcie się, bo wstyd takie wypociny zamieszczać, a czytać je jest męczące.

Dodaj komentarz

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
172 zapytań w 1,170 sek