Home / MotoGP / Crutchlow niezadowolony z kontroli hamowania silnikiem

Crutchlow niezadowolony z kontroli hamowania silnikiem

Cal Crutchlow

Cal Crutchlow zakończył pierwszą sesję kwalifikacyjną ‪#‎MotoGP‬ w sezonie 2016 z obiecującym, 10. wynikiem. Dotychczas weekend w Katarze nie przebiegał jednak do końca po myśli Brytyjczyka, który miał spore problemy. Crutchlow najpierw dokonał jednak postępu w pierwszej części kwalifikacji (Q1), a dzięki wynikowi 1’55.291 okazał się w niej najlepszy.

Niestety, 30-latek nie był w stanie poprawić tego czasu w 15-minutowej sesji Q2. Tłok napotkany na torze uniemożliwił mu przejechanie idealnego pomiarowego okrążenia. Nawet pomimo tego, Crutchlow wywalczył solidny, 10. czas (1’55.352). To da mu jutro start z początku czwartego rzędu.

Kliknij, aby pominąć reklamy

#35 Cal Crutchlow – 10. miejsce (1’55.352): „Znaleźliśmy dziś coś ciekawego, ale tak naprawdę za wiele to nie zmieniło. Musiałem jakoś rekompensować wszystkie straty powstające z problemów z hamowaniem silnikiem. Próbowałem jeździć w zupełnie inny sposób. Coś naprawdę jest nie tak z systemem kontrolującym hamowanie silnikiem, i nie możemy dojść do tego, co to jest.”

„Fabryczny team był w stanie coś z tym zrobić, dlatego mamy nadzieję, że w ciągu kilku kolejnych rund uda nam się rozwiązać ten problem. Jesteśmy dziś całkiem zadowoleni, chociaż nie aż tak bardzo z samych kwalifikacji, które mogliśmy zakończyć z lepszym wynikiem. Moje tempo na wyścig nie jest złe i myślę, że jeśli tylko uda nam się dobrze wystartować, to może nam pójść całkiem nieźle”.

Kliknij, aby pominąć reklamy

Źródło: inf. prasowa

AUTOR: Paweł Krupka

Fan sportów motorowych każdego rodzaju - w szczególności Formuły 1, poprzez wyścigi motocyklowe, rajdy samochodowe, a na żużlu kończąc. Na portalu MOTOGP.PL regularnie od 2009 roku.

Dodaj komentarz

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
148 zapytań w 1,125 sek