Takaaki Nakagami w samej końcówce 1. treningu MotoGP w Brnie „zaatakował” czas okrążenia i znalazł się na czele tabeli wyników. Drugi był Joan Mir, który uczynił podobnie, zakładając nową oponę. Trójkę uzupełnił Pol Espargaro. Niegroźny upadek zaliczył Maverick Vinales.
Wyniki FP1 | ||||||
Pos | Rider | Nat | Team | Time/Diff | Lap | Max |
1 | Takaaki Nakagami | JPN | LCR Honda (RC213V) | 1’57.353s | 16/17 | 310k |
2 | Joan Mir | SPA | Suzuki Ecstar (GSX-RR) | +0.011s | 16/17 | 309k |
3 | Pol Espargaro | SPA | Red Bull KTM (RC16) | +0.039s | 4/16 | 313k |
4 | Johann Zarco | FRA | Reale Avintia (GP19) | +0.107s | 17/18 | 309k |
5 | Maverick Viñales | SPA | Monster Yamaha (YZR-M1) | +0.212s | 5/14 | 308k |
6 | Andrea Dovizioso | ITA | Ducati Team (GP20) | +0.279s | 8/16 | 314k |
7 | Danilo Petrucci | ITA | Ducati Team (GP20) | +0.285s | 9/13 | 310k |
8 | Valentino Rossi | ITA | Monster Yamaha (YZR-M1) | +0.293s | 16/17 | 306k |
9 | Franco Morbidelli | ITA | Petronas Yamaha (YZR-M1) | +0.365s | 4/18 | 306k |
10 | Cal Crutchlow | GBR | LCR Honda (RC213V) | +0.400s | 12/17 | 312k |
11 | Aleix Espargaro | SPA | Aprilia Gresini (RS-GP) | +0.436s | 11/14 | 309k |
12 | Alex Rins | SPA | Suzuki Ecstar (GSX-RR) | +0.470s | 5/14 | 309k |
13 | Fabio Quartararo | FRA | Petronas Yamaha (YZR-M1) | +0.478s | 5/18 | 307k |
14 | Jack Miller | AUS | Pramac Ducati (GP20) | +0.483s | 13/15 | 311k |
15 | Francesco Bagnaia | ITA | Pramac Ducati (GP20) | +0.486s | 5/14 | 310k |
16 | Brad Binder | RSA | Red Bull KTM (RC16)* | +0.660s | 7/17 | 309k |
17 | Miguel Oliveira | POR | Red Bull KTM Tech3 (RC16) | +0.808s | 4/17 | 309k |
18 | Alex Marquez | SPA | Repsol Honda (RC213V)* | +1.226s | 12/18 | 310k |
19 | Tito Rabat | SPA | Reale Avintia (GP19) | +1.375s | 11/15 | 304k |
20 | Bradley Smith | GBR | Aprilia Test Rider (RS-GP) | +1.464s | 5/14 | 307k |
21 | Iker Lecuona | SPA | Red Bull KTM Tech3 (RC16)* | +1.783s | 6/19 | 307k |
22 | Stefan Bradl | GER | Repsol Honda (RC213V) | +1.840s | 4/16 | 309k |
Źródło: crash.net
15 zawodników w 0,5 sekundy. Oby tak dalej:)
rozjedzie się bo jak na razie czasy są dość słabe
Pol stanie na podium w tym sezonie tak czuję:) będzie ładne pożegnanie z KTM. Może na Red Bull Ring :)
Stefan Bradl -zna, testuje i niespodzianki nie zrobi. Chyba lepiej by Bautiste dali.
Bradl właśnie testował. I właśnie dlatego go wystawili. Sezon zapewne już dawno spisali na straty. Ekipa, która stawia na jednego zawodnika i go traci przez kontuzję musi być świadoma swojej przegranej. Teraz mogą w pełni przygotowywać się do kolejnego, by zdrowy już Marquez i nowy w obozie Espargaro zgarnęli dublet.
W sumie lepszego sezonu do odpuszczenia sobie wybrac nie mogli ….. taki sezon na sile
Sezon jak sezon, taki ważny jak pozostałe a to że Marqeza nie będzie to przynajmniej będziemy mięli nowego mistrza a i to dla sportu będzie ogólnie dobre , będzie więcej kibiców, a i jeśli Marquez nie straci z swojej formy to za rok pewnie i tak zgarnie majstra a Honda tytuł konstruktorów , tym bardziej że mamy Espargaro któremu Honda powinna bardziej pasować
Bautista jedzie w ten sam weekend.
Czasy może i słabe ,ale to zależy od chwilowych warunków na torze i całej masy pewnych składowych które zamykają się w całość = co równa się wynik ,,,,,,osobiście nie ogarniam polityki HRC , ,, nagle kiedy nie ma MM Nakagami jest w czubie ,,, coś tu nie pasuje,,,,co Honda robi sprzęt pod jednego gościa ,,,,? jeśli tak to nie dziwie się , że Lorek poszedł ,, tez czułbym się jak ktoś,kto jest na dokładkę ,jak obrus pod talerzem….
A kto miałby wtedy zastąpić Takaakiego w LCR ? Radzi sobie nieżle to po co go ruszać ? A Bradl już chyba jeżdził w zastępstwie dla fabryki Takie gadanie że sprzęt jest robiony pod jednego zawodnika jest bez sensu – KTM też jakby robili moto pod Pola ? W yamasze też coś jakby bardziej pod MV czy w Suzuki pod Mira ? Czy ludzie z HRC którzy podpowiadali Taakaakiemu jak ma jechać to zmienili mu motocykl czy go ukierunkowali swoimi poglądami ? Każdy w boxie ma swoich ludzi i ustawia (robi) gotowy już projekt pod swojego zawodnika