Home / MotoGP / GP Dauhy: FP2 jak prekwalifikacje. Miller zaatakował

GP Dauhy: FP2 jak prekwalifikacje. Miller zaatakował

Mimo niemrawego początku piątkowych treningów, to Ducati wyszło obronną ręką z bardzo ciekawej walki o najlepsze czasy w FP2. Wszystko wskazywało na to, że właśnie wyniki z tego treningu zadecydują o udziale – bądź nie – bezpośrednio w Q2. Jack Miller wykręcił najlepszy wynik, tymczasem ponownie rozczarował Joan Mir. Słabo jeździli etatowi zawodnicy na Hondach – upadli zawodnicy LCR, a Pol Espargaro był zaledwie 17. Swoich problemów wciąż nie rozwiązał KTM.

Kliknij, aby pominąć reklamy
Wyniki FP2
POS RIDER NAT TEAM TIME/DIFF LAP MAX
1 ^17 Jack Miller AUS Ducati Team (GP21) 1’53.145s 13/15 348k
2 ^18 Francesco Bagnaia ITA Ducati Team (GP21) +0.313s 15/15 348k
3 ^19 Johann Zarco FRA Pramac Ducati (GP21) +0.392s 17/17 356k
4 ^3 Fabio Quartararo FRA Monster Yamaha (YZR-M1) +0.438s 15/16 344k
5 ˅1 Jorge Martin SPA Pramac Ducati (GP21)* +0.448s 17/17 354k
6 ˅5 Aleix Espargaro SPA Aprilia Gresini (RS-GP) +0.501s 10/11 344k
7 ˅2 Franco Morbidelli ITA Petronas Yamaha (YZR-M1) +0.554s 11/15 343k
8 ˅6 Alex Rins SPA Suzuki Ecstar (GSX-RR) +0.568s 15/17 343k
9 ˅6 Maverick Viñales SPA Monster Yamaha (YZR-M1) +0.727s 18/18 343k
10 ˅1 Stefan Bradl GER Repsol Honda (RC213V) +0.769s 18/18 350k
11 ^4 Miguel Oliveira POR Red Bull KTM (RC16) +0.799s 16/17 347k
12 ˅6 Danilo Petrucci ITA KTM Tech3 (RC16) +0.824s 15/16 344k
13 ˅5 Joan Mir SPA Suzuki Ecstar (GSX-RR) +0.867s 17/17 342k
14 ^3 Valentino Rossi ITA Petronas Yamaha (YZR-M1) +0.967s 18/18 347k
15 ˅5 Takaaki Nakagami JPN LCR Honda (RC213V) +0.982s 9/13 348k
16 ˅3 Alex Marquez SPA LCR Honda (RC213V) +1.003s 13/16 347k
17 ˅5 Pol Espargaro SPA Repsol Honda (RC213V) +1.060s 13/15 351k
18 ˅2 Brad Binder RSA Red Bull KTM (RC16) +1.092s 13/15 351k
19 ˅5 Enea Bastianini ITA Avintia Ducati (GP19)* +1.371s 14/16 347k
20 ˅9 Luca Marini ITA Sky VR46 Avintia Ducati (GP19)* +1.535s 16/17 346k
21 = Lorenzo Savadori ITA Aprilia Gresini (RS-GP)* +1.826s 11/17 339k
22 ˅3 Iker Lecuona SPA KTM Tech3 (RC16) +2.224s 15/15 346k

Źródło: crash.net

Kliknij, aby pominąć reklamy

AUTOR: Paweł Krupka

Fan sportów motorowych każdego rodzaju - w szczególności Formuły 1, poprzez wyścigi motocyklowe, rajdy samochodowe, a na żużlu kończąc. Na portalu MOTOGP.PL regularnie od 2009 roku.

komentarzy 17

  1. Skoro zespół walczy o jak największe sukcesy to dlaczego jeden zawodnik jeździ maszyna z 2021 a drugi z 2019???

    • na moje to Razali pewnie już tylko myśli o tym żeby dociągnąć ten sezon i skończyć współpracę z tą niepoważną fabryką i najlepiej żeby żaden satelicki zespół z ich sprzętu nie korzystał bo to się patrzeć na to nie da. już wolałbym 4 aprilie

    • Podejrzewam że Yamaha chciała trochę uniknąć sytuacji w której „nowszy” sprzęt byłby gorszy od „starszego”, więc Franco mógł dostać (częściowo) motocykl, z którym już wygrał 3 wyścigi.

  2. A myślałem, że to Rins nie umie kręcić czasów. Na starcie będzie potrzebna petarda

  3. jestem wielkim fanem Rossiego, od 1997 roku, ale piszę to pierwszy raz, zrezygnowany, niech już odpuści, bo rozmienia się na drobne….

    • Skoro jesteś wielkim fanem Rossiego to wiesz że treningi wykorzystuje do najlepszego ustawienia motocykla do wyścigu. Nie rozumiem dlaczego Go skreślasz przy drugim wyścigu sezonu skoro mistrz z ostatniego jest miejsce wyżej.. ostatnie wyniki nie napawają optymizmem ale prawdziwy fan będzie wspierał swojego idola a nie wypisywał teksty w stylu kończ waś wstydu oszczędź! Nie będzie wyników zakończy karierę sam o tym mówił, mam nadzieję że tak się nie stanie. Vorza Vale.

  4. Bardzo cieszy forma Eapargaro na Aprilli(miejsca w pierwszej dziesiątce w wyścigu będą spoko)
    Vinales,Bagnaia,Zarco,Rins,Nie będą walczyć o zwycięstwo

  5. Niestety ale coraz częściej karty rozdaje Michelin . Komu starczy gumy na feldze ten powalczy o najlepsze miejsce . Wydaję mi się ze nie powinno tak być .

    • Zarządzanie oponami ,zarządzanie oponami…..! Co to za nowa dyscyplina ?
      Hehe Marquez wróci do ścigania a w boksie Repsola do niego .. hola hola amigo !
      A umiesz zarzadzać oponami ?? Bo teraz trza umieć ;)

      • A za czasów Bridgestone’a to niby umieli tymi oponami zarządzać?
        Jak Bridgestone robił 4 mieszanki opon z czego tylko dwie dostarczał na daną rundę to niby nie było „zarządzania oponami”?
        Nie mówiąc już o tym że dla ekip CRT/Open oraz konstruktorów którzy nadal mogli rozwijać motocykle (Ducati, Suzuki, Aprilia), Japończycy dostarczali miększe opony, które nie zawsze wytrzymują tyle co ich twardsze odpowiedniki?
        Zapomnieliście co było podczas GP Australii 2013 gdy po wymianie nawierzchni opony nie trzymały i robili „pit stopy” ze zmianą motocykla?
        Albo GP Argentyny 2015 gdy wprowadzonej na owy sezon (i tylko podczas owej rundy) mieszanki Extra Hard użył Rossi, który wówczas pod koniec wyścigu odrabiał do Marqueza po sekundzie?

        Jakby Bridgestone pozostał w MotoGP i dalej szalał z doborem mieszanek na dane Grand Prix to też byście narzekali że „zmusza się kierowców do oszczędzania opon”?

        • Mowisz o kilku wpadkach w ciągu kilku lat a nie jak obecnie co runda „miękka twardsza od piosredniej a posrednia mieksza od miękkiej. itd. Zeby był jasność Ja sie nie znam i nie badam opon Michelin ale wytarczy pooglądać wyścig i zobaczyć ze coś jest na rzeczy po 5 okrążeniach …. a do tego posłychać szanownych panów Badziek i Jedrzejewski którzy nie raz o tym mówili ! a oni przypuszczam wiedzą co mówią

        • No to co niby Michelin ma zrobić? JEDEN rodzaj mieszanki dostarczać, i to w ch*j wytrzymały, żeby szanse się wyrównały?
          Co to niby zmieni? Że zaczną podczas wyścigu wyprzedzać się co sekundę żeby emocje były jak podczas Moto3? Bo o to zawsze chodzi w królewskiej klasie?

          Walka z „oszczędzaniem” opon jest od dawna w sportach motorowych. Tylko że czasem albo publicznie się o niej nie mówi wychodząc z założenia że trzymają one cały dystans i ciśnie się na nich ile wlezie, albo nie sprawia to zbyt większych problemów tym szybszym kierowcom bo ogarnęli je na tyle że wiedzą kiedy pocisnąć.
          A to gadanie że „Michelin rozdaje karty robiąc takie mieszanki” jest idiotyczne. Skąd pewność że przy super-wytrzymałych oponach jednej mieszanki wyścig byłby równie emocjonujący?

          O ile mi wiadomo, mieszanki mają to do siebie że miękka podchodzi pod jeden tor w pewnych warunkach na tyle że wytrzymuje cały dystans, a innym razem nawet twardą idzie przegrzać do tego stopnia że „lepiej mi po prostu do mety dojechać”.
          I to nie ma znaczenia czyich opon się używa. Tylko że gdyby Bridgestone został albo Dunlop wszedł do MotoGP to… też byś go krytykował za dziwaczne opony?

Dodaj komentarz

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
178 zapytań w 1,166 sek