Aż trzy motocykle Ducati znalazły się w czołowej czwórce 2. treningu MotoGP na Losail. Tempo dyktował duet fabryczny Ducati – Jack Miller z Francesco Bagnaią. Czwarty był Johann Zarco na satelickiej maszynie, tymczasem między nich wcisnął się jeszcze Fabio Quartararo. Bardzo słabe tempo miał KTM, któremu daleko było do czołowej dziesiątki.
Wyniki FP2 | |||||||
POS | RIDER | NAT | TEAM | TIME/DIFF | LAP | MAX | |
1 | ^2 | Jack Miller | AUS | Ducati Team (GP21) | 1’53.387s | 15/17 | 352k |
2 | ^6 | Francesco Bagnaia | ITA | Ducati Team (GP21) | +0.035s | 12/16 | 350k |
3 | ^1 | Fabio Quartararo | FRA | Monster Yamaha (YZR-M1) | +0.188s | 16/17 | 345k |
4 | ^9 | Johann Zarco | FRA | Pramac Ducati (GP21) | +0.199s | 16/18 | 354k |
5 | ^2 | Alex Rins | SPA | Suzuki Ecstar (GSX-RR) | +0.236s | 17/19 | 345k |
6 | = | Maverick Viñales | SPA | Monster Yamaha (YZR-M1) | +0.252s | 18/18 | 346k |
7 | ˅6 | Franco Morbidelli | ITA | Petronas Yamaha (YZR-M1) | +0.289s | 19/19 | 342k |
8 | ˅6 | Aleix Espargaro | SPA | Aprilia Gresini (RS-GP) | +0.340s | 16/16 | 343k |
9 | = | Valentino Rossi | ITA | Petronas Yamaha (YZR-M1) | +0.487s | 17/19 | 344k |
10 | ^5 | Pol Espargaro | SPA | Repsol Honda (RC213V) | +0.514s | 17/18 | 351k |
11 | ˅6 | Joan Mir | SPA | Suzuki Ecstar (GSX-RR) | +0.527s | 16/18 | 343k |
12 | ˅1 | Alex Marquez | SPA | LCR Honda (RC213V) | +0.728s | 15/17 | 348k |
13 | ^7 | Jorge Martin | SPA | Pramac Ducati (GP21)* | +0.791s | 17/17 | 353k |
14 | ˅2 | Takaaki Nakagami | JPN | LCR Honda (RC213V) | +0.812s | 16/16 | 348k |
15 | ^3 | Enea Bastianini | ITA | Avintia Ducati (GP19)* | +0.841s | 17/17 | 348k |
16 | = | Brad Binder | RSA | Red Bull KTM (RC16) | +0.984s | 14/15 | 348k |
17 | = | Luca Marini | ITA | Sky VR46 Avintia Ducati (GP19)* | +1.045s | 15/17 | 350k |
18 | ˅4 | Stefan Bradl | GER | Repsol Honda (RC213V) | +1.247s | 16/18 | 348k |
19 | ˅9 | Miguel Oliveira | POR | Red Bull KTM (RC16) | +1.369s | 16/17 | 347k |
20 | ˅1 | Danilo Petrucci | ITA | KTM Tech3 (RC16) | +1.387s | 15/16 | 344k |
21 | ^1 | Iker Lecuona | SPA | KTM Tech3 (RC16) | +1.711s | 14/16 | 350k |
22 | ˅1 | Lorenzo Savadori | ITA | Aprilia Gresini (RS-GP)* | +2.287s | 16/18 | 340k |
Źródło: crash.net
Alex Rins na P5. 2 dziesiąte za najlepszym czasem. Jak on w czasówce robi taki wynik, to może być w wyścigu śmieszno, zwłaszcza w przypadku, kiedy znalazłby się na czele z Millerem
Trening treningami ale KTMy to jakis dramat. Cieszy fakt, że tyle zawodnikow w 1 sek.
https://www.youtube.com/channel/UCRFLbVS0QJ27nBWzcWyKUuQ
co się stało z formą Stefana Bradla ? kiedyś robił podia w MotoGP w prywatnym zespole , jezdzi juz tyle czasu tą honda i nic… dla porównania przychodzi Pol Espargaro robi tym motocyklem kilka przejażdżek i jest szybszy
Słowo klucz brzmi : kiedyś. Pamiętasz ostatni sezon Bradla na Aprilli? Chyba w 2016? Zjadł go średniak Bautista. Potem Niemiec zniknął z padoku, a potem został testerem. I właśnie to robi – testuje, skupia się na wynikach
w ramach przypomnienia to „średniak Bautista” na prywatnej Hondzie też robił wyniki a to były jego początki w MotoGP -gimby niepamientajo :) pozniej przepadł jak Bradl i było coraz gorzej
W ramach przypomnienia, Bautista zaczynał na Suzuki. A co do lat na Hondach, wtedy Bradl był lepszy. Nieznacznie lepszy, ale lepszy. A potem, w 2015, wszystko się u niego załamało
Miller może za bardzo się podpalić i mogą być błędy w wyścigu
Morbidelli,Mir,najbardziej stabilni jeśli chodzi o psyche i formę
Rossi myślę będzie między 3-5 miejscem w wyścigu
1’53.387 no no jeszcze trochę bariera 1.53 będzie złamana. Na Jacka Millera liczę wygra na otwarcie sezonu
bo tylko australijczycy ogarniają Ducati , najpierw Stoner teraz Miller od samego poczatku najszybszy , a ten caly Rossi czy Doviziozo nie potrafili ogarnać tej maszyny i zdobyc tytułu