Home / MotoGP / GP Malezji: Martin z pole position, problemy faworytów

GP Malezji: Martin z pole position, problemy faworytów

Jorge Martin (Pramac Ducati) stanie na pole position do GP Malezji. Francesco Bagnaia (Ducati) i Aleix Espargaro (Aprilia) zaliczyli upadki. Stawkę Q2 zamknął Fabio Quartararo (Yamaha).

Kliknij, aby pominąć reklamy
Wyniki kwalifikacji
POS RIDER NAT TEAM TIME/DIFF LAP MAX
1 Jorge Martin SPA Pramac Ducati (GP22) 1’57.790s 6/6 334k
2 Enea Bastianini ITA Gresini Ducati (GP21) +0.456s 3/7 336k
3 Marc Marquez SPA Repsol Honda (RC213V) +0.664s 5/6 330k
4 Marco Bezzecchi ITA Mooney VR46 Ducati (GP21)* +0.700s 7/7 326k
5 Alex Rins SPA Suzuki Ecstar (GSX-RR) +0.785s 7/7 332k
6 Luca Marini ITA Mooney VR46 Ducati (GP22) +0.789s 3/7 332k
7 Franco Morbidelli ITA Monster Yamaha (YZR-M1) +0.864s 6/6 327k
8 Maverick Viñales SPA Aprilia Racing (RS-GP) +0.976s 3/7 329k
9 Francesco Bagnaia ITA Ducati Lenovo (GP22) +1.072s 3/5 332k
10 Aleix Espargaro SPA Aprilia Racing (RS-GP) +1.145s 2/5 330k
11 Joan Mir SPA Suzuki Ecstar (GSX-RR) +1.355s 2/6 331k
12 Fabio Quartararo FRA Monster Yamaha (YZR-M1) +1.425s 3/6 330k
Qualifying 1:
13 Brad Binder RSA Red Bull KTM (RC16) 1’59.053s 7/7 330k
14 Jack Miller AUS Ducati Lenovo (GP22) 1’59.064s 2/5 332k
15 Cal Crutchlow GBR WithU Yamaha RNF (YZR-M1) 1’59.256s 7/7 327k
16 Fabio Di Giannantonio ITA Gresini Ducati (GP21)* 1’59.278s 7/7 330k
17 Pol Espargaro SPA Repsol Honda (RC213V) 1’59.363s 5/6 320k
18 Johann Zarco FRA Pramac Ducati (GP22) 1’59.69s 2/6 331k
19 Miguel Oliveira POR Red Bull KTM (RC16) 1’59.699s 7/7 325k
20 Remy Gardner AUS KTM Tech3 (RC16)* 1’59.803s 3/6 324k
21 Alex Marquez SPA LCR Honda (RC213V) 2’0.008s 2/4 326k
22 Raul Fernandez SPA KTM Tech3 (RC16)* 2’0.077s 3/7 323k
23 Tetsuta Nagashima JPN LCR Honda (RC213V) 2’0.803s 6/6 327k
24 Darryn Binder RSA WithU Yamaha RNF (YZR-M1)* 2’10.717s 2/6 325k

Źródło: crash.net

Kliknij, aby pominąć reklamy

AUTOR: Paweł Krupka

Fan sportów motorowych każdego rodzaju - w szczególności Formuły 1, poprzez wyścigi motocyklowe, rajdy samochodowe, a na żużlu kończąc. Na portalu MOTOGP.PL regularnie od 2009 roku.

komentarzy 21

  1. Zawodnicy walczący o tytuł z 3 i 4 rzędu, nieźle. Będzie się działo.

  2. zawodnicy z mooney 46 to nie muszą mieć team orders z zarządu Ducati, tam to wydaje mi się, że ich Szef wszystkich Szefów już nie pozwoliło na to żeby ktoś z nich nie pomógł, a tym bardziej przeszkodził w zdobyciu tytułu Banaji

  3. Wydaje mi się że jeżeli Peco dojedzie jutro do mety to będzie miał majstra, widać że Fabio jest totalnie rozbity, nawet Franco kręcił lepsze czasy niż on, szparag też nie wytrzymał

    • Fabio jest bardziej rozbity niż Vałe niegdyś na tym samym torze.
      Mam nadzieję, że jutro nie wyjedzie Peco z kopa.

      • Ducatii nie pokazuje się wcale z dobrej strony…
        Zasada ” po trupach do celu ” wcale dobrze nie wpływa na pijar tej marki .
        Robią wszystko żeby umożliwić Pecco wygraną…
        Polityka zawsze wyprze piękno danego sportu…

        • Na PR Ducati? Jeśli ktoś chciałby zakładać zespół wyścigowy to jakiej marki motocykl by wybrał, aby mieć największe szanse na sukces?

          Jeśli ktoś ma dużo pieniędzy do wydania na motocykl to skuszą go reklamy w stylu „x podiów w MotoGP, bez wypadnięcia z pierwsze 10 przez sto lat” i tego typu statystyki/slogany, a nie to co się dzieje w wyścigach, które niekoniecznie ogląda.

          Nie cierpię poczynań Ducati, ale ich sukcesy przysporzą im więcej klientów niż team orders, czy krycie pijanego kierowcy.

          • Może to sprawa indywidualnych odczuć.
            Osobiście jestem zakochany w stylizacji Ducatii.
            Motocykl poza poziomem zaawansowania rozwiązań technicznych , mógłby śmiało stać w galerii sztuki nowoczesnej bo jest po prostu wysmakowany i zachwyca jako Gioconda w Luwrze.
            Jednak patrząc co dzieje się wewnątrz tej firmy to mnie odrzuca.
            Szkoda mi się rozpisywać bo wszyscy co śledzą tą historię, doskonale ją dostrzegają.
            Zachowanie tych ludzi jest wielką rysą na idealnej powierzchni..

        • Może to sprawa indywidualnych odczuć.
          Osobiście jestem zakochany w stylizacji Ducatii.
          Motocykl poza poziomem zaawansowania rozwiązań technicznych , mógłby śmiało stać w galerii sztuki nowoczesnej bo jest po prostu wysmakowany i zachwyca jako Gioconda w Luwrze.
          Jednak patrząc co dzieje się wewnątrz tej firmy to mnie odrzuca.
          Szkoda mi się rozpisywać bo wszyscy co śledzą tą historię, doskonale ją dostrzegają.
          Zachowanie tych ludzi jest wielką rysą na idealnej powierzchni..

  4. A jest jakieś info co z Morbidellim i jego blokowaniem zawodników na torze?

  5. W sumie tak jak mówili komentatorzy. Fabio już ma dość jeżdżenia ponad stan i ryzykowania tą maszyną. To jest problem menatlny. Generalnie cała trójka mentalnie jest daleko w tyle. W przyszłym sezonie Marek i zje. Chyba że yama zbuduje super szybkie moto, to jest szansa że powalczy z Fabio.

  6. A może Bestia poczuje krew i powalczy o tytuł ? Do tego jeszcze start obok Martina, z którym niekoniecznie się kochają . W efekcie MM93 może znowu namieszać do spółki z Rinsem. Trochę się posypali dotychczasowi trzej liderzy, ale za to startują praktycznie obok siebie i to w tłoku. Zapowiada się kolejny bardzo interesujący wyścig gdzie wszystko jest możliwe.

  7. Tak, zapowiada się mega.
    Przebijanie się w stawce pewne ,wiemy że pozycje startowe najszybszych panów w ostatnim czasie są sporo poniżej ich możliwości.
    Marc wracający do pełni sił z przodu , mając niezłe tempo nie ma powodu by komukolwiek odpuszczać w przeciwieństwie do chłopaków z Ducati którzy nie wiadomo jakie „instrukcje” na jutro dostaną.
    Najgorzej wygląda sytuacja Fabio bo o ile Bagnaia i A. Espargaro mają sprzęty pozwalające się przebijać o tyle on mógł liczyć chyba tylko na pierwszy rząd co się bardzo nie udało.
    Jest jeszcze bardzo szybki ostatnio Rins czy bardzo silny tutaj Martin, Morbi coś jakby znalazł a w tle mistrzowski tytuł
    …nie mogę sie doczekac jutra

  8. Jutro to jest w niedzielę przypada 11 rocznica śmierci Marco Simoncellego na tym właśnie torze.
    Ciekawe czy ktokolwiek o tym wspomni podczas relacji?

  9. W sumie nikt nie pisze o fakcie ze MM w Q1 i Q2 najlepsze czasy wykręcił samodzielnie nie 'holując’ się za nikim. Gdyby te czasy zrobił za kimś było by wielkie larum ze naczelny holownik itd. Dzisiejsze kwalifikacje pokazują jakim zawodnikiem jest MM – wracający po operacji, na motocyklu który może zalicza się do średniaków oraz po treningach gdzie był daleko w polu nagle robi 3 czas w Q2.

    Co do trójki walczącej o MS – Fabio chyba cała energię wykorzystał na początku sezonu i teraz już nie ma tego luzu. Peco mistrzostwo może przegrać w swojej głowie za bardzo chcąc a Alexis to już dawno temu był zmęczony walka o mistrzostwo.

Dodaj komentarz

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
183 zapytań w 1,533 sek