Home / MotoGP / GP Portugalii: Francesco Bagnaia błyszczy w FP2

GP Portugalii: Francesco Bagnaia błyszczy w FP2

Zakończyły się piątkowe treningi w MotoGP. W FP2 najlepiej zaprezentował się Francesco Bagnaia, uzyskując zdecydowanie lepszy czas od zawodników kolejnych. Na dalszych pozycjach był mocny ścisk. Poważny upadek na początku sesji zanotował Takaaki Nakagami.

Kliknij, aby pominąć reklamy
Wyniki FP2
Pos Rider Nat Team Time/Diff Lap Max
1 ^5 Francesco Bagnaia ITA Ducati Team (GP21) 1’39.866s 16/18 342k
2 ^5 Fabio Quartararo FRA Monster Yamaha (YZR-M1) +0.340s 19/19 329k
3 ^10 Joan Mir SPA Suzuki Ecstar (GSX-RR) +0.419s 15/18 330k
4 ˅2 Alex Rins SPA Suzuki Ecstar (GSX-RR) +0.462s 18/19 336k
5 ^3 Jack Miller AUS Ducati Team (GP21) +0.470s 14/17 340k
6 ˅3 Marc Marquez SPA Repsol Honda (RC213V) +0.473s 18/18 333k
7 ˅6 Maverick Viñales SPA Monster Yamaha (YZR-M1) +0.560s 19/20 329k
8 ˅3 Johann Zarco FRA Pramac Ducati (GP21) +0.624s 19/19 340k
9 ^8 Miguel Oliveira POR Red Bull KTM (RC16) +0.726s 16/18 333k
10 ^2 Takaaki Nakagami JPN LCR Honda (RC213V) +0.745s 8/8 332k
11 ˅2 Alex Marquez SPA LCR Honda (RC213V) +0.866s 18/18 336k
12 ˅8 Pol Espargaro SPA Repsol Honda (RC213V) +0.877s 15/18 335k
13 ^5 Luca Marini ITA Sky VR46 Avintia Ducati (GP19)* +0.895s 18/18 331k
14 ^7 Aleix Espargaro SPA Aprilia Gresini (RS-GP) +1.041s 13/16 333k
15 ˅4 Valentino Rossi ITA Petronas Yamaha (YZR-M1) +1.259s 17/19 330k
16 ˅1 Lorenzo Savadori ITA Aprilia Gresini (RS-GP)* +1.274s 16/19 339k
17 ^5 Brad Binder RSA Red Bull KTM (RC16) +1.317s 15/18 338k
18 ˅8 Danilo Petrucci ITA KTM Tech3 (RC16) +1.321s 16/19 328k
19 ˅5 Franco Morbidelli ITA Petronas Yamaha (YZR-M1) +1.350s 21/21 331k
20 = Enea Bastianini ITA Avintia Ducati (GP19)* +1.970s 13/16 335k
21 ˅2 Iker Lecuona SPA KTM Tech3 (RC16) +2.595s 16/18 330k
22 ˅6 Jorge Martin SPA Pramac Ducati (GP21)* +3.055s 18/18 339k

Źródło: crash.net

Kliknij, aby pominąć reklamy

AUTOR: Paweł Krupka

Fan sportów motorowych każdego rodzaju - w szczególności Formuły 1, poprzez wyścigi motocyklowe, rajdy samochodowe, a na żużlu kończąc. Na portalu MOTOGP.PL regularnie od 2009 roku.

komentarze 32

  1. No to ostatnie kółko 93 było w jego stylu… na limicie prawie gleba ale 10 jest hehe i Nakagami też dobry, gleba przy 300 a chwile później ciśnie.

  2. Jeśli nasza dwója komentujących zauważyła, że Miller stał się po pierwszym wyścigu mniej uśmiechnięty, to powinni sobie przypomnieć w jakim zespole on teraz jeździ i jaka jest tam presja na sukces od kilku lat.

    • Akurat to też zauważyli. Porównali Ducati do Ferrari gdzie zawsze oczekuje się mistrzostwa.

    • Presja jest, oczywiście ale w sumie Bagnaia robi swoje bez zbędnej otoczki i głupich wybryków. Moze to też dla tego Millera troszkę opuścił humor. W końcu to on miał być nr1 w zespole,a coś mi się zdaje ze bedzie inaczej.

      • I presja będzie rosnac. Jeśli znów zdobędzie mniej punktów od Zarco, pojawia się pierwsze spekulacje na temat zmian w fabrycznym zespole. Mi osobiście Miller przypomina iannone. Zarówno agresja, jak i nieprzemyślanym zachowaniem. Nie zdziwi mnie wcale, jeśli podzieli jego los. Słusznie twierdzicie ze Ducati to jak Ferrari. Nie ważny człowiek, tylko maszyna. Zastanawia mnie jedno. Czy Dovi odszedł bo za mało mu zapłacili czy pozwolili odejść bez wyrzucania…

  3. Presja presja ale gdy mieli chyba największa szanse na mistrza to oni pokłócili się z Dovim i mistrzostwo przeszło im koło nosa.

  4. Przez ten ostatni wyścig zgarnął mnóstwo nie miłych komentarzy, i pewnie z…y od zespołu i sponsorów za straty wizerunkowe. Więc nie uśmiechnięty. Presja też duża tzw jaja w imadle. Po bagnai aż tyle nie oczekują bo ma dużo mniejsze doświadczenie a lepiej sobie radzi. A z opinią o marquezie poczekam do końca wyścigu bo może zdobyć pole position a skończyć 14ty w niedzielę. kiepsko petronas znowu i to nie tylko rossi

    • Petronas do kiedy ma umowę Yamaha? bo jeśli mają się męczyć z tym fortepianem do końca ’22 roku to jestem przekonany że Morbidelli już się rozgląda za zmianą zespołu

      • Też mnie zastanawia forma Petronasa, przecież w zeszłym roku Franco tu był drugi a teraz od początku sezonu wtopa, już nie mówię o Valentino, mam nadzieję że będzie lepiej

        • W zeszłym roku Morbidelli jezdzil moto 2019, a Vinales Rossi i Fabio niewypałem z 2020. Teraz ta trójka jeździ moto 2021 zbudowanym na wzór 2019. A niewypal 2020 ma Morbideli

          • zgrywasz mądrego a nie jesteś. Morbi jedzie motocyklem 2019, który raczej jest za stary by rywalizować z modelami 2021.Pomęczy się ten sezon, zmieni motocykl lub ekipę i prawdopodobnie wróci. Podobna sytuacja z Russelem i Latifim w F1. Mają śmieciowy bolid a gdy jadą na mercedesie to walczą w czołówce. Poza tym model 2020 nie był niewypałem. Zawodnicy 4 razy wygrywali na nim. 3 razy Fabio 1 raz Vinales. z Czego 2019 wygrywał tylko 3 razy tylko z morbidellim. Ten pomyślał że motocykl z 2019 wygra wszędzie i postanowił wziąć sobię jeszcze na ten sezon. Jednak w porównaniu do nowej Yamahy to trochę trup

          • nie wiem czy Avintia nawet nie ma modelów 2020. Chyba Morbidelli ma najstarszy

          • No raczej Morbidelli niczego sobie nie postanowił wziąć. Myślę że jezdzil tym co dostał i była to yamaha 2020
            Z tym że trup to przesadziłem. Moto było w stanie wygrywać.
            Dla mnie i tak cała sytuacja z Morbidellim i motocyklem wydaje się dziwna. Gdyby sponsorem był jakiś miliarder, wynajcie jednego starego motocykla rozumiał bym jako cięcie kosztów. Petronas to globalna bogata marka. Mając perspektywicznego zawodnika mogli dorzucic te parę groszy (dla nich ?) i próbować walczyć o tytuł.

      • Dalej nie do końca wiadomo, co z zespołem Rossiego. A Yama 6 motocykli nie wystawi. Petronas jest w takiej sytuacji, że musi czekać na decyzję Valentino, bo to on ma tu pierwszeństwo. Nie wiedzą też, co zrobi Suzuki w temacie satelity. Z ww powodów współpraca fabryki z Petronasem może się komplikować

        • Póki jeździ to nic nie wiadomo i nic nie planował, a prędzej myślał o pierwszej piątce i kontrakcie na następne dwa lata. Stwierdzi że jednak już czas na niego t zacznie planować zespol. A zespół w Moto GP to spore przedsięwzięcie i kosztowne. Ciężko połączyć takie nowe wyzwanie dalej jeżdżąc

          • Wydaje mi sie ze dla rossiego stworzyć zespoł w moto gp to nie był by problem z jego popularnośćią, myśle ze juz jest coś na rzeczy patrząc na to ze zrezygnował z moto3 i jaak dalej bedzie taka forma to w przyszłym roku bedziemy miec sky v46 w moto gp z marinim i morbidelim ;)

          • niby miały być zmiany w 2022 ale coś cicho jest. Ani Rossi nic nie mówi o pełnym zespole, ani żadnych newsów na temat satelickiego suzuki. żadnych informacji co dalej z avintią.Nic. Wydaje mi się że mocne zmiany będą dopiero w 2023.Również kto by miał zastąpić Morbiego w petronasie i Rossiego? Lorek wróciłby? Dovi? Akurat to emeryci więc dowcip. ale jedyni którzy teraz takie szansę mają to Bezzecchi i R Fernandez Choć drugi wydaję się zbyt młody. może Diggia ale Aprilia chyba się na niego czai.Lowes miał szansę teraz to raczej WSBK. Gardner bardziej pod KTMA. Jeszcze Roberts. Myślę że Petronas wręcz musi szukać nowe twarze bo z tym zespołem to już nic nie zrobią

          • Te zespoły Rossiego to tak naprawdę były sponsorowane przez telewizję SKY. Dla Rossiego jako osoby prywatnej, sponsorowanie zespołu jest finansowo niemożliwe. Petronans i Repsol to koncerny naftowe. Ducati to VW, Monster to coca cola.
            Żeby otworzyć zespół Rossi musi mieć za sponsora jakąś globalną firmę. Bez tego to może jak SP Fausto Gresini czy Herve Poncharal bawić się na ostatnich miejscach. A czy w ogóle yamaha weszła by w taki układ. Petronans to bogaty i sprawdzony sponsor. Raczej mu nikt drzwi nie zamknie

        • no to dlaczego Ducati ma 6 motocykli? a w 2016 – 2018 nawet 8?

        • Tak że Rossi nie wyklucza Petronasa. Yamaha daje sprzęt, Rossi nazwisko ikibiców.Pozosraje ktoś kto za to będzie musiał zapłacić i tu Petronas wydaje się idealny. Przecież Rossi do tego biznesu nie ma zamiaru dopłacić 1 euro centa. On chce na tym zarabiać. Bywać na padocku, brać udział w reklamach i sprzedawać bluzy i czapeczki z logo vr 46

  5. Suzuki aż idiotycznie szybkie i to przez całą sesję. Dziwne. Słabo dalej KTM, ale mimo wszystko lepiej, Savadori zaskakująco nie odstaje

  6. Widać że Miller pod presją. Nie pomaga też jego buraczany charakter. Nie zdziwił bym się gdyby skończyło się glebą. Reszta liczących się zawodników to na razie zagadka.

  7. Fantastycznie się dziś oglądało Marka Marqueza.
    Znakomity sportowiec i po raz kolejny pokazał właśnie sportowy charakter. Myślę, że ma szanse na podium.

    • Widać było po jego uśmiechu jaką przyjemność mu sprawiały dzisiejsze jazdy.
      Dobrze jest go znów oglądać.
      Spodziewałem się też braku formy na początku sezonu, a tu od razu ogień i najlepszy na Hondzie.

      • Ja – stereotypowo rzecz ujmując – nie jestem (nie byłem, delikatnie mówiąc) fanem MM93.
        Ale czas płynie i prymitywna binarność emocji ustępuje sprawiedliwej ocenie rzeczywistości (faktów).
        Kibicuję Markowi w tym sezonie.
        Tak jak napisałeś, cieszył się jak „dziecko”. Zyskał mam nadzieję też nową mądrość, zrodzoną z pokory ostatnich 9 miesięcy…
        Mam nadzieję, że upadki (w szukaniu limitów nowej / starej hondy) będą czysto kosmetyczne, bo że będą, to pewne. Oby nie teraz…bo dobrze (wreszcie) chłopowi życzę (choć nie zmieniam swoje oceny incydentu z Sepang z 2015 ani na milimetr; i nie ma tu sprzeczności).

  8. Fan Portalu MotogpPL

    Wreszcie wraca nasz dobry MM93 małe problemy z tempem i P6?? , kosmiczna konstrukcja Hondy dla MM tym razem nie pomogła ?? Quartararo to już nawet Bagnai nie dogoni , Yamaszka miała szczęście w Qatarze ??Jutro Miju Miju i MM w żwirze. Nie będzie miał tlenu ??

Dodaj komentarz

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
181 zapytań w 1,333 sek