Marco Bezzecchi (VR46 Ducati) wygrywa kwalifikacje do GP Tajlandii. Włoski zawodnik pierwszy raz sięgnął po pole position w tej klasie. Drugi był Jorge Martin (Pramac Ducati), a trójkę uzupełnił Francesco Bagnaia (Ducati). Aleix Espargaro (Aprilia) nie przebrnął nawet przez Q1.
Wyniki kwalifikacji | ||||||
POS | RIDER | NAT | TEAM | TIME/DIFF | LAP | MAX |
1 | Marco Bezzecchi | ITA | Mooney VR46 Ducati (GP21)* | 1’29.671s | 7/7 | 333k |
2 | Jorge Martin | SPA | Pramac Ducati (GP22) | +0.021s | 7/8 | 336k |
3 | Francesco Bagnaia | ITA | Ducati Lenovo (GP22) | +0.104s | 6/8 | 335k |
4 | Fabio Quartararo | FRA | Monster Yamaha (YZR-M1) | +0.238s | 8/8 | 333k |
5 | Johann Zarco | FRA | Pramac Ducati (GP22) | +0.292s | 3/7 | 336k |
6 | Enea Bastianini | ITA | Gresini Ducati (GP21) | +0.317s | 8/8 | 335k |
7 | Jack Miller | AUS | Ducati Lenovo (GP22) | +0.435s | 3/5 | 334k |
8 | Marc Marquez | SPA | Repsol Honda (RC213V) | +0.462s | 6/6 | 332k |
9 | Luca Marini | ITA | Mooney VR46 Ducati (GP22) | +0.543s | 9/9 | 335k |
10 | Alex Rins | SPA | Suzuki Ecstar (GSX-RR) | +0.666s | 7/8 | 332k |
11 | Miguel Oliveira | POR | Red Bull KTM (RC16) | +0.814s | 4/4 | 329k |
12 | Brad Binder | RSA | Red Bull KTM (RC16) | +0.871s | 3/5 | 332k |
Q1 | ||||||
13 | Aleix Espargaro | SPA | Aprilia Racing (RS-GP) | 1’30.202s | 6/7 | 332k |
14 | Franco Morbidelli | ITA | Monster Yamaha (YZR-M1) | 1’30.528s | 8/9 | 332k |
15 | Cal Crutchlow | GBR | WithU Yamaha RNF (YZR-M1) | 1’30.542s | 3/8 | 329k |
16 | Raul Fernandez | SPA | KTM Tech3 (RC16)* | 1’30.566s | 7/8 | 330k |
17 | Maverick Viñales | SPA | Aprilia Racing (RS-GP) | 1’30.578s | 5/7 | 332k |
18 | Remy Gardner | AUS | KTM Tech3 (RC16)* | 1’30.602s | 7/8 | 329k |
19 | Pol Espargaro | SPA | Repsol Honda (RC213V) | 1’30.641s | 5/7 | 328k |
20 | Alex Marquez | SPA | LCR Honda (RC213V) | 1’30.692s | 6/8 | 331k |
21 | Fabio Di Giannantonio | ITA | Gresini Ducati (GP21)* | 1’30.794s | 3/8 | 332k |
22 | Tetsuta Nagashima | JPN | LCR Honda (RC213V) | 1’31.331s | 3/8 | 329k |
23 | Darryn Binder | RSA | WithU Yamaha RNF (YZR-M1)* | 1’31.356s | 7/8 | 328k |
24 | Danilo Petrucci | ITA | Suzuki Ecstar (GSX-RR) | 1’31.604s | 8/8 | 327k |
Wyniki FP4 | ||||||
POS | RIDER | NAT | TEAM | TIME/DIFF | LAP | MAX |
1 | Johann Zarco | FRA | Pramac Ducati (GP22) | 1’30.830s | 9/17 | 335k |
2 | Jack Miller | AUS | Ducati Lenovo (GP22) | +0.109s | 7/18 | 334k |
3 | Marco Bezzecchi | ITA | Mooney VR46 Ducati (GP21)* | +0.131s | 9/16 | 332k |
4 | Brad Binder | RSA | Red Bull KTM (RC16) | +0.225s | 16/16 | 332k |
5 | Jorge Martin | SPA | Pramac Ducati (GP22) | +0.225s | 7/15 | 334k |
6 | Franco Morbidelli | ITA | Monster Yamaha (YZR-M1) | +0.272s | 5/11 | 330k |
7 | Fabio Quartararo | FRA | Monster Yamaha (YZR-M1) | +0.282s | 10/19 | 330k |
8 | Alex Rins | SPA | Suzuki Ecstar (GSX-RR) | +0.386s | 14/16 | 331k |
9 | Enea Bastianini | ITA | Gresini Ducati (GP21) | +0.391s | 7/14 | 335k |
10 | Miguel Oliveira | POR | Red Bull KTM (RC16) | +0.394s | 11/16 | 330k |
11 | Cal Crutchlow | GBR | WithU Yamaha RNF (YZR-M1) | +0.468s | 6/15 | 328k |
12 | Marc Marquez | SPA | Repsol Honda (RC213V) | +0.471s | 8/12 | 331k |
13 | Francesco Bagnaia | ITA | Ducati Lenovo (GP22) | +0.486s | 13/16 | 336k |
14 | Aleix Espargaro | SPA | Aprilia Racing (RS-GP) | +0.539s | 14/14 | 333k |
15 | Luca Marini | ITA | Mooney VR46 Ducati (GP22) | +0.695s | 6/16 | 332k |
16 | Maverick Viñales | SPA | Aprilia Racing (RS-GP) | +0.831s | 5/16 | 333k |
17 | Pol Espargaro | SPA | Repsol Honda (RC213V) | +0.912s | 6/13 | 328k |
18 | Remy Gardner | AUS | KTM Tech3 (RC16)* | +0.959s | 4/15 | 328k |
19 | Raul Fernandez | SPA | KTM Tech3 (RC16)* | +1.056s | 3/4 | 321k |
20 | Tetsuta Nagashima | JPN | LCR Honda (RC213V) | +1.110s | 14/16 | 328k |
21 | Fabio Di Giannantonio | ITA | Gresini Ducati (GP21)* | +1.118s | 12/16 | 332k |
22 | Alex Marquez | SPA | LCR Honda (RC213V) | +1.207s | 5/13 | 331k |
23 | Danilo Petrucci | ITA | Suzuki Ecstar (GSX-RR) | +1.330s | 10/14 | 328k |
24 | Darryn Binder | RSA | WithU Yamaha RNF (YZR-M1)* | +1.340s | 13/15 | 327k |
Źródło: crash.net
Ciężko się dzisiaj słuchało. Jeden z komentatorów ledwo mówił.
ale dobrze, że mimo wyraźnej choroby pracuje i się stara bo samego Grzegorza to dopiero fajnie się słucha
Zgadzam się. Ogólnie to podziwiam Adama że chciało mu się komentować, bo ja osobiście nie wyobrażam sobie żebym mógł gadać przez kilka godzin mając taką chrypę. Niemniej jednak mam nadzieję że jutro odpocznie.
Jutro szykuje się niezły wyścig 🔥
Coś na Aprilia zamuliła. Będzie ciekawy wyścig. Fabio świetnie w kwali, więc wyścig zapowiada się mega.
A ja po pijackich wybrykach FB czekam juz tylko na to, co pokaze Mareczek chociaz jako zagorzaly fan VR 46 jeszcze kilka lat temu nie podejrzewalbym, ze cos takiego napisze. Ale gosc naprawde imponuje wola walki i nadal umiejetnosciami a w stawce o majstra nie ma juz bardzo komu kibicowac. Fabio mi nie lezy i mam wrazenie, ze wielu kibicow ma podobne zdanie. To nie jest osobowosc tylko szybki zawodnik. A inni w walce nie bardzo sie licza. Szkoda Aprilli, cos przygasla po przerwie wakacyjnej.
Każdy kibicuje komu chce. Ja tam kibicuje Fabio od momentu kiedy się pojawił w MotoGP. Może i nie jest osobowością, ale szybkości mu nie można odmówić i po Marquezie to chyba jednak najlepszy zawodnik w stawce.
Z całym szacunkiem dla zawodników, ale nie ma już „osobowości” w MotoGP ;)
Mamy sporo szybkich zawodników, ale nie przyciągają tylu kibiców co kiedyś.
Odkąd Marqueza zabrakło, wielu przestało oglądać MotoGp – jego geniusz przyciągał kibiców przed TV. Rossi przyciągał na tor.
Wrócił ten, który przyciągał jak mało kto, więc radzę odświeżyć wiadomości. W tym sezonie znów jest Marc Marquez.
I to ciekawe, z czego się cieszy wielu jego dawnych przeciwników, którzy to stali u boku Rossiego.
Nie zauważyłeś? ;)
O czym tu mówimy. MM nie można odmówić skilla. Problem jest zupełnie inny.
To coś w rodzaju bycia sezonowcem. VR przestał wygrywać, to kibice sukcesu przerzucili się na MM. Owszem, trudno się nie zgodzić, że powrót MM jest czymś złym. Jednak Dorna nie ma konia napędowego, bo przez 2015 jednak mamy wciąż delikatną sytuację. Trybuny pustoszeją i to dość szybko. Ktoś niedawno się jarał, że GP Niemiec ma się dobrze. Szkoda, że słowem nie wspomniał, że wynika to z braku Brna. Z każdym sezonem będzie frekwa szła w dół.
A co do Fabio – facet jest dość wyrazisty i szczerze dziwi mnie to, że ludzie spostrzegają go jako kogoś „bezpłciowego”. Ale już o Dornie wspominałem. Przynajmniej można się cieszyć z tego, że jedna w Esp wyleciała z kalendarza.
Kompletnie nie masz pojęcia o kibicach. Wiadomo MM ma genialne wyniki ale nigdy nikt się nie zajął otoczką wokół niego. Na trybunach przyciąga tyle samo kibiców co inni. Czyli dużo poniżej oczekiwań Dorny.
Wszystko się nałożyło na siebie, młode pokolenie nie kręcą wyścigi. Nowi zawodnicy nie mają zasięgów, ilość kibiców na trybunach spada.
Poza tym nie ma dominatora w MotoGP.
Kompletnie, to dzisiaj na trybunach w Buriram, można było widzieć głównie koszulki, czapeczki etc właśnie #93. Inne „barwy” były raczej rzadko. Tak a propos pojęcia o kibicach :D
MM93 jest dzisiaj jedynym koniem napędowym MotoGp, na którego Dorna, Honda, Kibice, czekali już ze znudzeniem tym co się dzieje w tym cyklu.
Akurat Somkiat miał więcej kibiców ;) poza tym z tego co komentatorzy mówili, to mniej osób pojawiło się na trybunach niż ostatnio.
Jasne możesz sobie wmawiać, że jest inaczej ale popularność MotoGP leci na pysk.
Zresztą wypadła jedna runda w Hiszpanii, to też o tym świadczy.
We Włoszech bida na trybunach.
Jak będzie sucho to Fabio powalczy o zwycięstwo Marquez może być na podium,myślę że poczuje krew.Fajnie jak by znowu Brad Binder zaskoczył drodzy państwo🙂🙂🙂